Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je elkaar een beetje te vaak ziet...
Praat er eens over met hem. Ik heb het geluk (???) dat ik op een heel andere school (in een heel andere stad) zit dan vriend. We wonen ook niet super dicht bij elkaar in de buurt en daardoor kunnen we alleen afspreken op vrijdag (stijldansles, soms s middags ook nog), zaterdag (s avonds dansen, s middags thuis) en zondag. Maar ik ga ook wel eens zaterdag uit met klasgenoten en no way dat ik hem dan meeneem. Ik heb naast hem en alle mensen uit zijn stad (vooral mensen die ik van dansen ken) ook nog een heel ander sociaal leven van mensen die ik van school ken. Dit hou ik voor een groot deel toch gescheiden. Dan ga ik naar Pinkpop met die mensen van school en moet hij thuisblijven. Dan mis ik hem wel, maar dat betekent niet dat ik geen lol heb zonder hem. En in de vakantie ga ik gewoon met hem een weekendje kamperen om de schade ![]() Ik weet niet waarom ik hem en zijn groepje zo gescheiden van mijn groepje van school wil houden, maar ik weet zeker dat ik er geen slecht aan doe ofzow. We beklemmen elkaar hierdoor absoluut niet, want het dwingt ons om ook nog allebei ons eigen ding te doen. |
![]() |
|
wat je ook gaat doen, het moet van jou uit komen...
Je moet je beslissing niet laten afhangen door wat andere mensen zeggen "vind je het niet zonde van je jeugd?" Het is jouw relatie die je op het spel zet.. Maar je zegt zelf al dat je hem niet kwijt wilde, dat je er spijt van zou krijgen als je het zou uitmaken en dat je ontzettend veel om hem geeft (logisch, anders zouden jullie niet al zo'n tijd bij elkaar zijn..) Misschien kunnen jullie elkaar een beetje afstand geven, dat jullie eens dingen gaan doen afzonderlijk van elkaar, dat je de kans krijgt om je eens een beetje vrij te voelen en dat je niet afhankelijk bent van de ander... Zeker in een vakantie zie je elkaar natuurlijk veel meer, misschien af en toe meer dan je lief is, geef elkaar gewoon een tijdje een beetje de ruimte.. Zo merk je ook of je hem erg mist, of dat het je juist erg goed bevalt... Daaruit kun je je eigen conclussies afleiden.. En overigens vind ik het niet zonde van je jeugd.. Jij hebt nu een mooie relatie.. Veel meisjes van 14-17 zoenen elke week met een andere jongen, verslinden de een na de ander, had dat je jeugd moeten zijn dan? Ik zou het eerder zonde vinden als je een mooie relatie op zou geven met iemand waar je van houdt..
|
![]() |
Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik heb dezelfde avond nog met hem gepraat en dat luchtte een hoop op.
Ik ga proberen wat meer zonder hem te doen, meer met vriendinnen te doen enzo. Maar goed straks gaan we ook weer naar school enzo en dan zie je elkaar al weer een stuk minder. Ik denk dat het wel weer goed komt! Bedankt
|
![]() |
Ik had het ook wel in de vakantie..we waren drie weken bij elkaar, en ik was hem niet zat ofzo, maar wilde toch af en toe wel ff alleen zijn. Ik heb er trouwens nie over nagedacht om dr mee te kappen oid
Nu is school weer begonnen en nu ik hem zowat nie meer zie mis ik hem gelijk veel meer Ik denk dat je gewoon ff moet afwachten hoe je je voelt als school weer is begonnen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] vragen scheikunde you'remyangel | 23 | 16-05-2012 17:25 | |
Liefde & Relatie |
Geen idee wat ik hiermee aan moet crawloftime | 18 | 14-02-2010 17:35 | |
Software & Hardware |
Printer HP C3100. Print geen foto's, de rest wel. Verwijderd | 2 | 22-02-2008 08:52 | |
Psychologie |
Geen idee wat ik hier mee aan moet... Amore | 8 | 15-06-2005 14:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
haarverf? muurbloempje55 | 28 | 09-12-2004 22:23 | |
Liefde & Relatie |
Is er iets mis met mij? R_Mgirl | 13 | 25-06-2002 18:16 |