Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hieruit blijkt weer dat Amuru geen hogere opleiding heeft gedaan dan de basisschool. Heel jammer, kansloos ventje
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ok kansloos ventje, ik trek jou ff echt niet. Over dat lullige gedichten van je heb je twee dagen gedaan. Hoe lang kun je met zo'n kutgedicht bezig zijn. Dit bewijst maar weer: als je twee dagen bezig bent en dan zo iets slechts reproduceert, dan is je opleiding dus duidelijk zesde groep basisschool!!
dag zieligmannetje joooooooeehoe tering homo
||
![]() |
Citaat:
o ja als je vindt dat ik plagiaat pleeg zou je mij dan het bewijs willen leveren? dat kun je niet he, want er is geen bewijs |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In 1956 hadden ze nog geen loodvrije benzine, dus kan het nooit plagiaat zijn. En ik snap de frustratie dat je zelf bent gepakt bent met plagiaat, maar dit is wel een heel kinderachtige manier om het af te reageren hè. |
![]() |
|
![]() |
Laat maar hoor, hij IS HELEMAAL NIET GEPAKT.
*rent nu naar de bieb om het te bewijzen* Schop gewoon het ettertje weg, als ie niet normaal kan doen dan gaat hij maar een ander board. En ja hoor, leuk gedicht, niet goed, wel leuk, zekerz, maar JIJ bevalt me niet. En hou op over educatie en sexuale geaardheid vervelende kleuter. *BITE!*
|
|