Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zeer mooi en geraffineerd. vooral de zinsbouw is van een zeer hoog niveau. Het rijmschema doet me denken aan de vernieuwers van de jaren 60 waar onder andere Remco Campert een centrale rol in heeft gespeeld
||
![]() |
Citaat:
juist en dat probeer ik te laten zien dat je je los moet maken en vechten om weer verder te kunen waaien xxx sylvana
|
ik word een met het duister
de wereld om me heen lijkt te vergaan van zodra ik naar de stilte luister zo geniet ik van het verdriet dat me omhelst en me ook dreigt te wurgen maar het wijst me tegelijkertijd op zoveel mooie dingen echte vriendschap een eerlijkheid waar enkele engelen over kunnen zingen strijden vechten tegen pijn hoe moeilijk ook dat lijkt de enige manier om gelukkig te kunnen zijn EEN HELE WAARHEID ...prachtig... [Dit bericht is aangepast door murwari (21-01-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Even oneindig leven saartjeh | 1 | 23-03-2004 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Leven en Leven Geven Ieke | 0 | 08-12-2003 20:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Leven Flshman | 6 | 01-12-2003 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Leef jolleke | 2 | 09-12-2001 02:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |