Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2002, 14:10
Miracle
Miracle is offline
Hey lui
Ik ben nou al ruim 2 weken ongesteld (as dinsdag 3 weken) en nou is mijn vraag of dat gevaarlijk was. k heb ooit eens gehoort dat je daar iets van kunt krijgen (k geloof dat het bloedarmoede was ofzow, maar kan ook iets anders zijn). K ben dus toen ook begonnen met de pil slikken en ik ga er ook wel mee naar m'n huisarts maar dat stel ik nog maar een beetje uit. Maar de vraag is het gevaarlijk voor nu. k ben niet heel erg ongesteld en heb ook niet zoveel buikpijn ofzow met het is net of ik op dag 4 ben blijven hangen zeg maar. Want op die dag had ik eerst meestal af en toe buikpijn en niet zo heel veel bloedingen. Hetzelfde als wat ik nu dus al 2 weken heb

Naja beetje vaag misschien maar kan iemand mij helpen??

Kuzzzz
Oud 06-09-2002, 14:18
Verwijderd
ik het ook gehad, toen ik aan de pil begon(mercilon) en daar ben ik meer dan de strip en t ongesteld zijn zelf van geweest, 5 weken ofzo, maar ik ben overgestapt op aanraden van de gyneacoloog.

Dat heeft geholpen,daarna niet meer gehad, gewoon naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk een andere pil
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:18
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ben je afgelopen keer toen je 1e dag was, met de pil begonnen?
ja
Oud 06-09-2002, 14:21
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:

ja
ja ik las t niet goed ik heb em gewijzigt
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 15:14
Signy
Signy is offline
Als je net met de pil bent begonnen is dat normaal. Bij mij heeft dat ook een paar weken geduurd. Ik heb het nog aan mn huisarts gevraagd maar hij zei dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken.
Het kan de eerste 3 mnd voorkomen, als 't daarna nog steeds voorkomt moet je toch wel ff naar je dokter hoor. Je kan ook eerder gaan om jezelf nog ff gerust te stellen.
Is het oud bloed? (donker)
Oud 06-09-2002, 16:12
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Signy schreef:
Is het oud bloed? (donker)
Volgens mij niet, wat is maakt het trouwens uit?
Naja ik ga voorlopig niet naar de huisarts als jij zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. zolang het maar niet schadelijk is toch
Kuzzz
Oud 06-09-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef:
Als je net met de pil bent begonnen is dat normaal. Bij mij heeft dat ook een paar weken geduurd. Ik heb het nog aan mn huisarts gevraagd maar hij zei dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken.
dat zei mijn toenmalige huisarts ook tegen mij, maar de gyneacoloog zei van niet, ik moest 2 pillen per dag gaan slikken en overstappen,daarna niet meer gehad, dus het lijkt mij dat de gyneacoloog er meer gelijk in heeft,want t is niet goed zo lang hoor!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:47
Signy
Signy is offline
Citaat:
dreen schreef:
Volgens mij niet, wat is maakt het trouwens uit?
Nee maakt nix uit, just a question

Citaat:
spacegirl schreef:
dat zei mijn toenmalige huisarts ook tegen mij, maar de gyneacoloog zei van niet, ik moest 2 pillen per dag gaan slikken en overstappen,daarna niet meer gehad, dus het lijkt mij dat de gyneacoloog er meer gelijk in heeft,want t is niet goed zo lang hoor!
Oh, wat jij zegt wist ik niet.
Maar het stond ook in grote lijnen in de bijsluiter van mijn pil.
Oud 06-09-2002, 21:10
Miracle
Miracle is offline
Naja maar moet ik die huisarts nou belle of niet. jullie spreken elkaar tegen, daar schiet ik nix mee op natuurlijk

kuzzz

ps. sorry voor mijn ontacties brengen van dit maar k heb beetje kut bui
Oud 06-09-2002, 22:41
DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
dreen schreef:
Naja maar moet ik die huisarts nou belle of niet. jullie spreken elkaar tegen, daar schiet ik nix mee op natuurlijk

kuzzz

ps. sorry voor mijn ontacties brengen van dit maar k heb beetje kut bui
kzou gewoon de huisarts bellen.. neem het zekere voor het onzekere

(ik ben nu 4 weken achter elkaar ongesteld. ben zelfs begonnen met de pil ( Yasmin) maar het helpt allemaal niet.. als het niet over gaat, ga ik ook naar de dokter, ik wacht nog een week af)
Oud 07-09-2002, 06:29
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef:
Nee maakt nix uit, just a question

Oh, wat jij zegt wist ik niet.
Maar het stond ook in grote lijnen in de bijsluiter van mijn pil.
heb je helemaal gelijk in, staat ook in de bijsluiter,maar ik heb ook medicijnen gehad dat ik de eisprong kreeg,om een lang verhaal kort te maken ik ahd de rest van de cyslus wel maar geen eisprong,dus heb ik medicijnen gekregen om dat te krijgen en daarna meteen aan de pil.

Dat kan natuurlijk ook meespelen.

Maar dreen: ik zou gewoon ff bellen naar je huisarts en aan de ass. vragen wat je nu t beste kan doen, die zal t ook wel weten.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten