Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind het allemaal maar reuze knap...
kan er echt niets van. weetje wat ook zo stom is. als ik een gedicht probeer te schrijven, draait het altijd uit op iets niet blijs. terwijl ik juist een vrolijke persoon ben... beetje jammer. komt door de proefwerkweek
||
![]() |
Citaat:
Uit het onderzoek bleek dat tijdens proefwerkweken de zelfmoordratio aanzienlijk hoger ligt, namelijk 6 per 100.000 tegenover 3,8 per 100.000 in 'normale' weken. Bovendien zegt 73% van de ondervraagden dat ze zich tamelijk tot diep depressief voelen in een proefwerkweek. Een kleine 86% zegt mensen te kennen die tijdens een dergelijke week ziek worden, varierend van 'griep' tot een dwarslesie. Slechts 2% van de testgroep meent dat zij enige bruikbare kennis overhouden aan het 2 maandelijks terugkerende 'stampen'. De testgroep bestond uit 2500 scholieren uit de leeftijd 11-15 en 1500 uit de groep 16-18. Ze werden willekeurig geselecteerd uit schoolregisters, waarbij zo'n 50% afkomstig is van VMBO niveau, 30% van HAVO niveau en 20% Atheneum of Gymnasium doet. Volgens de heer Dr. Prf. I. K. H. Aatzgool, leider van het team van sociologen dat het onderzoek uitvoerde bleek een veel terugkomende opmerking te zijn: "Als ik me bedenk dat er over 9 weken weer zo'n hel aankomt zou ik het liefst nu uit het raam springen, ware het niet dat mijn school mijn ouders heeft aangeraden mij gekneveld op de eerste verdieping te laten studeren". Fractievoorzitter van de SP, de heer J. Marijnissen wou enkel zeggen: "Gezien deze effecten, en dan vooral de negatieve invloed op de ontwikkeling van dichten onder de jeugd, zijn wij, de SP, TEGEN!". (Zoals altijd, red.)
|
![]() |
Ja hoor, ik ben toch al dood... Ik probeer ff of 'k ICQ of MSN aan de praat kan krijgen (tsss, linux
![]() 100517646 of soullessweare@hotmail.com Gaat uw gang en vermaak mij tijdens mijn nachtelijke studie gedoe, 'k heb ook bonbons duz u bent welkom ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat oudjes.. Secreet | 3 | 13-10-2003 16:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten dat het doek valt...(Een laatste buiging) Secreet | 2 | 07-10-2002 13:20 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |