Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 20:32
sicilion
sicilion is offline
dit is mijn afgelopen jaar snel samengevat including mijn probleem :

kvoel me de laatste tijd heel vaak vaag. en niet echt heel erg blij vaag maar meer depri vaag en dan vaag in de zin van dat ik niet precies weet wat ik voel. dit (school)jaar was echt een redelijk rotjaar. mijn beste vriendin en toevertrouw had een dipjuh en sneed zichzelf. daarna (toen ik haar een tijdjuh had geholpen en het beter ging) kwam ik zelf ik een dip. ben paar keer langs geweest bij een psycholoog maar tegen die tijd was het al weer wat beter aan het gaan. mede dankzij het zelfvertrouwen dat ik op dat moment kreeg van mijn eerste echte vriendjuh ooit. hij is opzich heel erg lief ( nog steeds) maar hij past eigenlijk totaal niet bij mij en tegenwoordig (het is al 4 keer uit en aan gegaan) gaat het qua contact niet echt goed. kheb hem verbannen uit mijn gedachten terwijl ik nog steeds aan hem denk. de laatste keer dat ik het uitmaakte was ik zeker van mijn zaak om een aantal redenen. Ik kraakte hem heel erg af bij andere mensen en was niet echt lief over hem tegen anderen. ik was ondertussen verliefd geworden op iemand anders en was daar een paar uur voordat ik het uit ging maken mee gegaan (kzocht steun en toen gebeurde het gewoon ...) opzich zou ik nu heel blij moeten zijn enzo met mijn nieuwe vriendjuh maar kzit nog steeds met die (lieve) eikel van daarvoor in mijn hoofd en kheb het gevoel dat anderen het ook wel zonder mij af kunnen. verder denk ik niet echt dat ik een verrijking voor het levenb ben en ik verveel me dood. kzou graag weg willen uit dit wereldjuh maar ja minderjarig dus wat wil ik nou . ik twijfel heel erg aan mijn nieuwe vriendjuh in de zin van "zijn gevoel voor mij" en durf er eigenlijk niet echt over te praten. wat ik gelukkig al wel gedaan heb via msn. hij heeft gezegd dat hij verliefd op em is van me houd en dat hij me niet kwijt wil. daar was ik heel blij mee maar een zeker gevoel heb ik nog steeds niet. komt ook omdat ik zelf door dat vage gevoel dus niet weet wat ik precies voel. kwijt wil ik hem zowieso en niet en zoals ik al zei "ik ben verliefd". eigenlijk zou ik me dus bestwel vrolijk moeten voelen: kheb genoeg vrienden, een lief vriendjuh, een vriendin (die zegt dat ze zonder mij allang zelfmoord zou hebben gepleegd *kan bijna wel janken*) en kan redelijk met me ouders opschieten. wat gaat er nou fout ?
kzie zelf gewoon het probleem niet nou ja geen idee wat ik hiermee wil bereiken maar wil het gewoon ff kwijt
mensen die zoiets hebebn of denken mij ergens mee te helpen ....
Oud 02-09-2002, 20:38
pinkelotje
pinkelotje is offline
ik zou eigenlijk niet weten wat er mis is omdat je goed met je ouders/vriend/vrienden om kan gaan en niks mis mee is.... misschien heb je gewoon een down periode ofzo en je kan toch nog altijd naar die psycholoog gaan om te praten (:
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:47
sicilion
sicilion is offline
geen psychologen meer voor mij! kwil alles zelf doen .....
Oud 03-09-2002, 12:21
moedergans
moedergans is offline
Misschien moet je, jezelf ff tijd geven. Beide jongens even vergeten en eerst zelf goed nadenken wat je wilt. Als je dan alles weer op een rijtje hebt kun je misschien je keuze maken.

kweet ook nie...
Oud 04-09-2002, 20:55
sicilion
sicilion is offline
net mailtjuh gestuurd naar mijn ex. zit weer helemaal aan hem te denken terwijl ik dat niet wil .........
Reageren

Regels voor berichten