Advertentie | |
|
![]() |
|
he niek!
leuk gedichtjes hoor! lekker vrolijk! enne, wat over je tweede gedichtje werd gezegd, en dan met name over de laatste zin: ik vind juist dat ie het gedichtje sterk maakt het laat zien dat het toch ook nergens om draait enzo. je eerste gedichtje vind ik heel leuk, ik moest er erg om lachen we praten snel weer ja? koeskoes (moest toch ook even reageren op jouw gedichtjes!!)
|
ja niekiepower, dit is weer een van je leukere gedichtjes
zeer hierover te spreken wel humor ofzo probeer je meer aan zoiets te wijden dan aan die crap om speciaal absurd ofzo over te komen het is leuker als je spontaan iets leuks hebt in plaats van iets gemaakts dingen bij elkaar zoekt die niet bij elkaar passen
|
![]() |
ach, je weet toch dat ik achterlijk ben
![]() maar dat moet soms ook kunnen. heej. coecie, die schrijft leuk!! maar die durf nooit iets neer te zetten ik schrijf kut, maar post ze gewoon zodat zij in haar reacties een gedichtje zet. tenminste, dat hoop ik meetsal ![]() ik ben een konijntje! (maar niet roze)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Afspraak vergeten in het ziekenhuis Verwijderd | 21 | 20-12-2009 13:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Thom de Graaf stapt op [ontwikkelingen] WillKillForSex | 302 | 28-03-2005 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Afspraak op Utrecht CS Een Tweeling | 88 | 30-08-2004 20:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afspraak maken bij de dokter Hakkie | 35 | 19-04-2004 12:11 | |
Liefde & Relatie |
1e afspraakje scholiertjee | 43 | 06-12-2003 17:14 | |
De Kantine |
Wat doe je aan een huisgenoot die zich niet aan afspraken houdt? Snufje | 59 | 11-11-2003 10:05 |