Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nee hoor, maak maar een grapje ![]() harstikke lief, maar zo goed is ie nou ook weer niet hoor... dan moet je die van jou trouwens ook als aparte topic posten.
||
Citaat:
||
Citaat:
mar juist omdat het zo nergens over gaat, kon ik er wel om lachen het springt alleen nogal van de hak op de tak... moet er een betere overgang in maken wel goed dat je op sommige onduidelijke dingen terugkomt in je gedicht
||
Citaat:
maar ik moet zeggen dat ik dit echt heel leuk vind. post dit liever als een aparte topic in plaats van die crap over een ontmoeteing verder wel leuk dat jullie het zo goed kunnen vinden ofzo, maar misschien moet niekiepower wat tips van jou overnemen, coecie en jullie noemen elkaar steeds niek, heten jullie allebei zo ofzo?
|
![]() |
ey nightmare!
wat heb jij een triestige naam zeg.. ![]() ehm, thank joe voor je tip, ik ben ook dol op nieks rijmkunsten oh ja, je hebt trouwens gelijk! we hebben dezelfde naam!! en ik vind dat je gelijk hebt over dat aparte posten van een topic ![]() misschien een ideetje niek?? kusss
|
![]() |
heej axe!!
zeker dat er vrolijke mensen op dit forum zijn!! ![]() enne, thank joe voor je complimnetje, en ik weet zeker dat als je coecie bedoelde, dat zij er ook dolgelukkig mee is!! kusss ![]()
|
EY IEDEREEN,
DE 31STE, OM 00:15, IS, ZOALS OP DE VOORPAGINA VAN SCHOLIEREN.COM STAAT, GUMMO OP TV!!!!!! GUMMO GAAT OVER: ROZE KONIJNEN OP EEN SKATEBOARD!!! OF EIGENLIJK EEN ROZE KONIJN op een skateboard EN HEEEEL VEEL LOSGESLAGEN ANDERE JONGEREN. KIJKEN ALLEMAAL, IS EEN HEEEEELE COOLE FILM!!!! KUSSS
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #77 x-spekkie-x | 499 | 05-01-2008 17:15 | |
Films, TV & Radio |
Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel) DanielC | 500 | 06-04-2007 10:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bewijs opstanding Jezus Sadok | 250 | 24-09-2005 21:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Socrates ontmoet Jezus Folkmann | 18 | 10-07-2005 19:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel IV ~Hadiya~ | 502 | 03-11-2004 18:53 |