Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.diabloii.net
www.blizzard.com/worlds-diablo.shtml Daar staat wel meer info. Maar kort gezegd loop je met een ventje rond in een heel groot veld. Je moet er monsters doden en wapens vinden. Hoe meer monsters je vermoordt, hoe meer experience je krijgt. Bij een bepaald aantal experience punten ga je dan weer een level omhoog (je begint bij 1 en je kunt tot lvl 99 gaan). Op die manier wordt je ventje steeds sterker. Om er een beetje een verhaal aan te geven krijg je steeds opdrachten van dorpsbewoners. Zo moet je in het begin een grot vlak buiten een nederzetting ontdoen van al z'n monsters. Als je dit dan hebt gedaan krijg je vaak een "reward". Later krijg je opdrachten als het verslaan van Diablo himself. Ik vind/vond het een heel leuk spel, ook op battle.net is het geweldig (juist dan is het geweldig eigenlijk). Samen die monsters slopen of tegen elkaar vechten... Ik speel op het moment even niet, maar wanneer in oktober ergens patch 1.10 wordt gereleased ga ik denk ik wel weer spelen... Al met al: voor 25 euro zeker de moeite waard! Maar als je ook op battle.net wilt moet je eigenlijk ook wel de uitbreiding "Lord of Destruction" kopen, eigenlijk iedereen op battle.net speelt met de uitbreiding...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Diablo 2 revisited. Verwijderd | 1 | 21-04-2010 15:07 | |
Games |
Diablo 2: zoek 3 andere mensen om samen te spelen Verwijderd | 217 | 18-02-2009 19:11 | |
Games |
[Diablo 2] Verwijderd | 6 | 15-02-2003 21:02 | |
Games |
Diablo 2 LoD FishBrain | 13 | 13-02-2003 00:41 | |
Games |
Wil iemand een CS key ruilen voor een Diablo 2 key? Sincerely yours | 3 | 11-07-2002 03:19 | |
Games |
groot probleem met diablo 2 0-DOOPIE-0 | 2 | 05-11-2001 12:22 |