Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2002, 20:19
Verwijderd
hij doet dus vet zeer en ik heb dus een belangrijke tennis wedstrijd(niet belangrijk in de zin van toernooi winnen maar iets dat voor mij belangrijker is, me waardigheid) maar het zit dus in me rechter pols. ik denk dat het komt doordat ik de hele zomervakantie niet getennist heb en ineene gister weer moest beginnen in een wedstrijd tegen iemand veel beter als mij en heb ik dus aardig hard geslagen en dat vanochtend ook. maar het doet dus precies zeer als ik een slag beweging maak en ik kan de wedstrijd niet uitstellen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 20:39
Kat
Kat is offline
me moeder heeft ook altijd last van dr pols (peesontsteking ofzo) en die heeft er zo'n polsbrase omheen zitten. Dat zorgt wel voor wat meer stevigheid zegmaar, maar t helpt niet echt tegen de pijn geloof ik.
mjah, en die dingen zijn ook nog beswel duur...

t beste voor je pols is (denk ik) rust, maarjah...
Oud 01-09-2002, 20:47
mathfreak
mathfreak is offline
Kun je ook met links tennissen of heb je dat nog nooit geprobeerd? Je hebt zo in ieder geval de mogelijkheid om je rechter pols te ontzien.
Oud 01-09-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Kun je ook met links tennissen of heb je dat nog nooit geprobeerd? Je hebt zo in ieder geval de mogelijkheid om je rechter pols te ontzien.
nee met links ben ik echt slecht
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 22:39
Maboq
Maboq is offline
als ik m'n pols bleseer duurt het meestal wel een weekje of 2 voordat het over is, dus rust zou het beste zijn anders forceer je je pols alleen maar en duurt et helemaal lang voordat je er vanaf bent
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 10:18
PardonMe
PardonMe is offline
Yep rust geven is het beste, anders duurt het alleen maar langer voordat het weer in orde is en ben je verder van huis..
Als je toch gaat spelen, probeer je rechterpols dan zoveel mogelijk te ontzien..
Oud 02-09-2002, 15:20
Roos
Roos is offline
Als je persé wilt spelen, kan je beter zo'n strakke band van Hansasport om te pols doen, kan je kopen bij de apotheek, en idd iets meer met links slaan (bv. bij de backhand meer kracht met links zetten, als dat kan)
Oud 02-09-2002, 18:07
Verwijderd
nou ik heb de wedstrijd gespeeld en me pols doet nog steeds hartstikke zeer. de tip van rosi kwam iets te laat want ik was om 15.45 weggegaan maar ik denk dat ik zo'n ding van hansasport ga kopen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 06:15
Verwijderd
ik up hem ff want hij doet nog steeds zeer.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:29
Verwijderd
/\
||
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:16
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik zou maar ff bij de dokter langsgaan misschien heb je gewoon een spierontsteking ofzo dan krijg je er ontstekingremmers voor.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 13:20
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef:
Ik zou maar ff bij de dokter langsgaan misschien heb je gewoon een spierontsteking ofzo dan krijg je er ontstekingremmers voor.
ok
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 20:06
duifeltje
duifeltje is offline
en, heb je de wedstrijd gewonnen????????
Oud 07-09-2002, 10:25
Verwijderd
Citaat:
duifeltje schreef:
en, heb je de wedstrijd gewonnen????????
nee
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten