Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 19:43
Krugdinho
Krugdinho is offline
als ie zaterdag tegen zwollle geen basis plaats krijgt

je weet het ook nooit megt die egyptenaren
Oud 13-09-2002, 20:13
Firebolt
Firebolt is offline
zonder mido is ajax degradatitie kandidaat
van mij maggie oprotte
Oud 13-09-2002, 20:14
Verwijderd
JA, je bent 21 en je wilt wat... Ontzettende verwaande klootzak, oprotten met hem als ie zo denkt...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 20:20
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
stomme piramidebouwer
Oud 13-09-2002, 20:51
Mitros
Mitros is offline
Ik denk dat een goed gesprek met Ronald Koeman wonderen kan doen, Mido is gewoon teleurgesteld, en die zuiderlingen zijn wat expresiever in hun uitlatingen, denk dat het nogwel goed komt.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 21:47
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Toeter! schreef:
JA, je bent 21 en je wilt wat... Ontzettende verwaande klootzak, oprotten met hem als ie zo denkt...
pcies, volgens mij is hij nog geen 21 ook.......

Maar ja als hij zo'n gedrag heeft WEGWEZEN dan
Zonder mido lukt het ook
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 21:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat een paupertje, omdat-ie 1x op de bank zit ...wat motten Machlas en Zlatan dan nie zeggen, BTW: het eerste deel van het seizoen zat Mido ook op de bank, wat een pauperd.
Oud 13-09-2002, 21:55
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Op je 19e al zo'n grote bek... Dat kan geen goed voorteken zijn. Ben benieuwd of hij nog speelminuten krijgt tot de wintersport en of de topclubs hem nog wel zien zitten.
Oud 13-09-2002, 22:40
Bram
Bram is offline
Hossam is gewoon een ettertje !! Bij Gent was ie net zo, en in de onderhandelingen met Anderlecht ook!!Gewoon een miskoop van Ajax, niks dan problemen met die jongen!!
Oud 13-09-2002, 22:40
Verwijderd
Wat een sukkel zeg. Van mij mag hij echt gelijk weg. Hij zei dat er interesse van grote clubs uit Italië en Engeland was. Nou, als het meer is dan Fidelis Andria of Wycomb Wanderers dan mag hij zijn handen dicht knijpen. Met zo'n instelling bereik je niks. Oke, hij heeft vorig seizoen belangrijke goals gemaakt na de winterstop. Maar om dan te denken dat je nu wel ff alles kan zeggen en eisen wat je wilt....BAH! rot maar lekker op naar italië en maak je carrière daar verder kapot
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 23:33
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Zoals ik al tijden zeg:

Zlatan is de enige echte super Jood...
Oud 14-09-2002, 08:28
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
van mij maggie oprotte
Denk je dat Zlatan is een veel betere voetballer. Ik weeet trouwens zeker dat Mido niet verkocht gaat worden, de transfermarkt ligt op zijn kont. En ik denk dat Mido dan toch op de tribune of bank mag plaatsnemen als een echte (domme) grote club hem wil hebben.
Oud 14-09-2002, 16:05
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Van mij mag ie weg als ie zich zo gedraagt als ie een keer op de bank zit.

Dan heeft ajax een betere spits in Zlatan, die wacht tenminste rustig af tot ie mag spelen.
Oud 14-09-2002, 16:09
walter
walter is offline
welke club wil er nou een speler hebben die gelijk weg wil als ie gewisseld wordt na 30 minuten
beeetje dom
Oud 14-09-2002, 17:26
jungle_brother
jungle_brother is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
van mij maggie oprotte
Laten we daar nou niet over gaan beginnen, want dan ken ik er over Feyenoord ook nog wel 1 (Vrije trappen...hint, hint..... ).
Oud 14-09-2002, 19:31
Firebolt
Firebolt is offline
hij is niet opgestelt
Oud 14-09-2002, 21:07
jungle_brother
Citaat:
Firebolt schreef:
hij is niet opgestelt
Boeie, Ajax heeft ook nog andere spelers....en zelfs zonder Mido winnen ze

Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 22:47
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Hoppa met z'n zessen.

Mido; zoals het een ajaxied betaamt, meteen zeiken als 'm iets niet bevalt
Oud 15-09-2002, 03:19
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Toeter! schreef:
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 10:38
Verwijderd
Mido betuigt Ajax zijn spijt

In een gesprek met Ajax' technisch directeur Leo Beenhakker en coach Ronald Koeman heeft Mido zijn spijt betuigt voor de uitspraken die hij afgelopen vrijdag deed voor de lokale Amsterdamse zender AT5. Tegenover Beenhakker en Koeman betitelde Mido zijn uitspraken als "ondoordacht" en overantwoord".

Voor de training van zondagochtend heeft Mido zijn excuses aangeboden aan de voltallige selectie van Ajax.

Mido heeft bij Beenhakker en Koeman aangegeven dat de wens om tijdens de winterstop Ajax te willen verlaten, werd ingegeven door een vlaag van grote sportieve teleurstelling. De Egyptische spits van Ajax was alleszins van plan zich te revancheren voor zijn matige optreden in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. In dat duel haalde Ronald Koeman Mido na een half uur naar de
kant. Voor de wedstrijd tegen FC Zwolle koos Koeman in de basisopstelling voor Zlatan. Dat duel werd gisteravond door Ajax met 2-0 gewonnen

Ajax heeft Mido voor zijn gedrag een boete opgelegd. Over de hoogte van de boete doet Ajax geen mededelingen.

Ronald Koeman zal voor het eerste duel in de Champions League, dat Ajax komende dinsdag in eigen huis afwerkt tegen Olympique Lyonnais, geen gebruik maken van de diensten van Mido. Komende woensdag zal Mido zich weer bij de A-selectie van Ajax voegen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 15:23
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Mido betuigt Ajax zijn spijt

In een gesprek met Ajax' technisch directeur Leo Beenhakker en coach Ronald Koeman heeft Mido zijn spijt betuigt voor de uitspraken die hij afgelopen vrijdag deed voor de lokale Amsterdamse zender AT5. Tegenover Beenhakker en Koeman betitelde Mido zijn uitspraken als "ondoordacht" en overantwoord".

Voor de training van zondagochtend heeft Mido zijn excuses aangeboden aan de voltallige selectie van Ajax.

Mido heeft bij Beenhakker en Koeman aangegeven dat de wens om tijdens de winterstop Ajax te willen verlaten, werd ingegeven door een vlaag van grote sportieve teleurstelling. De Egyptische spits van Ajax was alleszins van plan zich te revancheren voor zijn matige optreden in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. In dat duel haalde Ronald Koeman Mido na een half uur naar de
kant. Voor de wedstrijd tegen FC Zwolle koos Koeman in de basisopstelling voor Zlatan. Dat duel werd gisteravond door Ajax met 2-0 gewonnen

Ajax heeft Mido voor zijn gedrag een boete opgelegd. Over de hoogte van de boete doet Ajax geen mededelingen.

Ronald Koeman zal voor het eerste duel in de Champions League, dat Ajax komende dinsdag in eigen huis afwerkt tegen Olympique Lyonnais, geen gebruik maken van de diensten van Mido. Komende woensdag zal Mido zich weer bij de A-selectie van Ajax voegen.
Goed voor de algemene opinie maar ik betwijfel of hij het echt meent. Als je 'maar wat zegt' dan is dat toch niet helemaal in een echte persconferentie... Dan heb je er echt wel over nagedacht.

Maar goed, dat ie boetes kreeg en buiten de CL selectie is gelaten vind ik zeer terecht.
Oud 15-09-2002, 15:25
Verwijderd
[QUOTE]jungle_brother schreef:
[B]

Boeie, Ajax heeft ook nog andere spelers....en zelfs zonder Mido winnen ze

QUOTE]

precies!!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 17:00
jungle_brother
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Hoppa met z'n zessen.

Mido; zoals het een ajaxied betaamt, meteen zeiken als 'm iets niet bevalt
Wat wil je ook als je bij de beste en meest succesvolle club van Nederland speelt.
Oud 15-09-2002, 23:07
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Mido zegt nu alweer spijt te hebben van zijn uitlatingen... Ben benieuwd wat Koeman met dit irritante joggie nog van plan is. Als ik Ajax was zou ik Mido een flinke boete + straftrainig geven.

(bron: VIplanet.nl)
Oud 16-09-2002, 11:25
Mr_Heineken
Mr_Heineken is offline
mido is af en toe een mongool
zal wel komen door die dikke ferrari dat ie zo'n kapsones heeft
Oud 16-09-2002, 12:31
AirRaid
AirRaid is offline
direct terugsturen naar Egypte en een pyramide op hem droppen
Oud 17-09-2002, 22:06
ZlatanSuperJood