Advertentie | |
|
![]() |
|
OMG, Casey, wat ben jij een trut zeg!
![]() ![]() Dringt het nu een beetje door "hoe onredelijk je bent?" ![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
![]() ![]() ==> Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke! ![]() Ik HAAT dat soort mensen.... ![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
(en ja, ik verveel me)
||
Citaat:
Maargoed.
|
![]() |
Ok, een voorgevoel besloop me al dat het geen goed idee was dit te posten, maar goed. Jullie vinden mij een egoïtische trut en dat zal dan wel de waarheid zijn.
En sorry dat dit nogal raar geformuleerd is, maar het woordje 'ik' moest zoveel mogelijk vermeden worden ![]() Maar nu effe weer gewoon: Jullie kennen mij ook helemaal niet dus weten jullie niet hoe die jongen op mij verliefd is kunnen worden en het zolang met mij uithoudt (ja, 18 maand ja). Die aanvallen heb ik nu ook niet elke dag en zeker niet zo erg als deze week. Op mijn mail reageerde hij dus trouwens dat er veel waarheid inzat, dus ook zijn gebreken. Hij moet zo vaak diensten doen enzo. Dat op zich stoort me nog minder dan het feit dat ie vanalles beloofd. Hij zegt dat ie zijn diensten wat zal minderen, maar dan doet ie dat toch niet. Bv. die fuif, daar was ik nu graag naartoe geweest en hij ook, maar ja, die dienst hé. Trouwens, ik volg binnenkort zelf die cursus van Het Vlaamse Kruis, dus 't is niet dat dat ik daar echt iets tegen heb. 't Is gewoon de manier waarop hij ermee omgaat soms. Maar ik geef toe dat ik de laatste dagen erg fout zat!! ![]() Och, 't is moeilijk uit te leggen. Bestempel me dan maar meteen als een dolle koe ofzo, zolang hij me zo niet ziet. Jullie zijn trouwens ook allemaal nogal bekrompen hoor, zo'n directe aanval terwijl je mij niet eens kent en dat maar 3 dagen uit mijn hele leven is terwijl ik heel vaak niet zo ben. Denk daar ook maar even over na, jullie.
||
![]() |
Citaat:
doen waar hij zin in heeft? als je een afspraak maakt (dus samen naar die fuif gaan) en dat in je agenda schrijft enzo, dan moet je weer nie plots veranderen van gedachte. Da's dan ook nogal ikke, ikke, ikke & de rest kan stikke, niet? Sorry maar hier ga ik niet mee akoord! (ja ik) En ok, ik moet inderdaad wel leren om hem meer zijn gang te laten gaan. Alhoewel hij zelf al liever zijn tijd bij mij doorbrengt, dus is dat niet groot probleem. Maar goed, daar wordt aan gewerkt! Deze week zat ik totaal fout en dat geef ik ruim toe (en sommige keren ervoor ook natuurlijk).
|||
Citaat:
Citaat:
Kennelijk leef jij in de illusie dat hij liever zijn tijd bij jou doorbrengt, de praktijk wijst uit dat dat niet zo is.
|
ik begrijp precies wat je bedoeld. ik ben ook heel klef. het liefst zie ik me vriend elke dag!!! maar hij heeft door de weeks nooit tijd voor me, zaterdag moet ie voetballen en zondag moet ie werken. op vrijdag mag ie niet blijven slapen, en op zaterdag mag ie pas om 22 uur komen. ik word er helemaal gek van. als je iemand zo mist gaat dat echt aan je knagen!!! dat is zo'n ontzettend vervelend leeg gevoel. maar ja, ik moet me er maar bij neerleggen dat hij niet zo veel behoefte er aan heeft om mij te zien als ik hem. heel moeilijk, maar het is zo. je kan je er beter bij neerleggen dan jezelf van binnen op gaan vreten. ik heb ook geprobeerd om dan toch te zorgen dat ie bij me blijft. zeuren, ruzie maken, huilen, vervelend doen, het heeft allemaal geen zin. hij gaat gewoon. voor z'n vrienden heeft ie soms wel tijd, voor mij niet. een afspraak met mij kan makkelijk op het laatste moment afgezegd worden zodat ie bij z'n vrienden kan zijn, maar andersom zit er niet in. ik heb me er maar bij neer gelegd. zo is het nou eenmaal. dan kan je moeilijk doen, maar het heeft gewoon geen zin (jammergenoeg)...
maar ik weet hoe je je voelt meid... klote!! veel suc6!!
||
Citaat:
Ripper
||
Citaat:
Ik wil wedden dat als je de rollen omdraaide, dat als die vriend van Casey net zo bezitterig zou gaan doen als zij, dat zij zich verschrikkelijk verstikt zou gaan voelen en dan daarover hier op het forum zou gaan zitten klagen! Dus Casey, denk voor een keer eens niet aan jezelf en verplaats je eens in je vriend. Bedenk eens hoe het voor hem moet zijn, met zo'n bezitterige vriendin. Geen wonder dat hij liever werkt dan zijn tijd bij jou door te brengen. Doe hem eens een plezier en luister eens echt naar hem en vervul ook zijn verlangens, niet alleen de jouwe. En als jullie al 18 maanden bij elkaar zijn.... wow, dan moet die jongen toch een gigantisch Oedipus-complex (= moedercomplex) hebben! Misschien vindt hij het dan wel leuk om onder de plak te zitten. Ach ja, moet hij zelf weten dan. Ripper
|
![]() |
Casey heeft zelf al heel goed in de gaten dat ze onredelijk is geweest. Ik ben het er mee eens dat ze haar vriend te veel claimt, maar om het er nog eens op zo'n botte manier in te wrijven en haar ook nog te gaan uitschelden, dat vind ik wel een beetje erg kinderachtig. Ik heb ook niet het idee dat er zo grof gereageerd wordt uit menslievendheid of omdat het anders niet doordringt, meer omdat je je gewoon kennelijk niet een beetje in kan houden. Iemand 'egoïstische, drammerige, zeurderige, kinderachtige veeleisende trut' noemen is in geen enkel geval constructief.
En waar ik het wel mee eens ben: afspraak is afspraak. Dus niks 'als er een beter plan voorbij komt is het okee om je afspraak niet na te komen', iemand gewoon laten zitten als je al hebt afgesproken is gewoon lullig. Casey, verder zul je toch moeten proberen om wat vaker tot tien te tellen. Je hebt gelukkig zelf allang door dat je niet redelijk bezig bent. Probeer jezelf te trainen om je meer in de hand te houden en wat minder door te draven, ook al is het moeilijk. Je kunt nu wel achteraf je excuses aanbieden, maar op de lange termijn houdt je vriend dit niet vol. Probeer er aan te werken (maar dat weet je zelf ook al wel). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij moet niet met mij leven, dus wees maar gelukkig zou'k zo zeggen ![]() Maargoed. Een eerlijke reactie daar heb ik ook wat aan, dus bedankt! ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ripper
|
![]() |
Wel, bedankt allemaal voor jullie hulp (op jullie eigen manier)
![]() We belden daarnet en we hebben het uitgepraat. Hij zei dat ie inderdaad soms eigoïstisch is met zijn diensten en ik weet dat ik te aanhankelijk ben. Hij noemt me zelfs niet onredelijk ![]() En zeg, ik moet nu steeds denk hoe 'k iets moet formuleren om het woordje 'ik' niet zo vaak te gebruiken. Is daar eigenlijk iets mis hé? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Een relatie, daar moet aan gewerkt worden. Dat is geven & nemen. Ik ben blij dat er nog wat geduldigere jongens bestaan in het leven.
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je mij zou kennen, zou je weten dat ik juist ontzettend relaxed en beheerst ben.
||
![]() |
Citaat:
En ja, misschien moet ik wel niet vertellen dat jij niet geduldig bent. Maar da's dan ook maar omdat jij vanalles zegt dat niet waar is. Hij is wel graag bij mij, maar zo'n dienst doet ie ook es graag. En hij zal er wat meer rekening mee houden in't vervolg (en gemaakte afspraken nakomen.. 'k vind 't nog altijd raar dat jij daar zo gewoontjes op reageert.. afspraken? ba, die verbreek je toch gewoon als er een beter idee langskomt.. pff) Ongeduldig was niet het juiste woord, relaxed was het, en beetje té voor een relatie denk ik.
|
Verwijderd
|
Okee, dus als ik het goed begrijp willen mensen casey hier helpen en aansporen om haar gedrag te wijzigen door...haar duidelijk te maken dat ze haar haten om de verschrikkelijke mens die ze is?
Noem me een ovulerend dwergaapje, maar dit heeft volgens mij nog nooit gewerkt. |
![]() |
|
![]() |
Ik moet wel een heel verschrikkelijk mens zijn want nergens anders op dit forum las ik ooit zo'n zware beschuldigingen. Sorry hoor dat ik zo'n moeilijk persoontje ben. Maar hebben jullie daar echt zo'n last van dat jullie moeten gaan schelden? Jullie mogen me iets duidelijk maken (en dat lukte bij sommigen onder jullie op een duidelijke & iets vriendelijkere manier ook, dankjewel), me niet opjagen en zorgen dat 'k nog onredelijker word.
Als iemand er last zou van hebben, is 't mijn vriend wel. En die zegt dat ie me nog begrijpt ook.. ofwel druk ik me hier erg ongelukkig uit, ofwel weten jullie niet genoeg om mij al te kennen, ofwel vallen jullie graag direct aan.. ik weet het niet hoor. En dan schreef ik er nog bij dat ik weet dat ik onredelijk doe.. moest ik het nog niet beseffen wat gingen jullie dan doen & zeggen?
||
![]() |
Citaat:
Overigens, het kan mij niet schelen dat jij zo'n moeilijk persoontje bent. Maar met je partner heb ik medelijden. En jij hebt er zelf, getuige je topic, het meeste last van. Tijd dus om jezelf te verbeteren. Val ons niet langer lastig en investeer tijd en jezelf en in de opvoeding en begeleiding die je ouders je blijkbaar niet hebben kunnen bieden. Kom dan nog maar eens terug. Tot over drie jaar! Succes! |
![]() |
|
er was maar 1 persoon die zich een beetje sterk uit ging drukken. en over het algemeen waren mensen het met elkaar eens dat je je onredelijk gedroeg. voel je maar niet aangevallen ofzo. de meeste mannen kunnen nou eenmaal niet tegen bezitterig gedrag. ik spreek uit ervaring. heb mijn vorige vriendin verlaten omdat ik op een gegeven moment gek werd van haar gedrag.
in het begin hield ik ervan om onder de plak te zitten. niets was fijner dan iemand die zoveel om je gaf en voor je zorgde, maar op een gegeven moment deed ik nog alleen maar wat zij wilde. ik deed alles wat zij wilde. er was nooit speling voor wat ik wilde. relaties zijn geven en nemen. ik gaf alleen maar. daar werd ik echt godstyfusnondeju ziek van. ik gaf ook steeds meer smoesjes dat ik veel moest werken enzo. kon haar niet vertellen dat ik gek van haar werd, want wilde haar natuurlijk niet kwijt. ik begon haar steeds minder te zien en als ik haar zag en ze wilde weer eens dat ik wat voor haar deed dan borrelde de woede gewoon in me op en enige wat ik kon doen was schreeuwen. als je iemand ver genoeg duwt dan duwt hij wel terug. naja. eindelijk uitgepraat, uit gemaakt. vrienden gebleven. eerste week probeerde ze me nog steeds te controleren. erop gewezen en daarna weinig meer van haar gehoord. ze wist het zelf, maar kon niet veranderen. van mij hoefde het niet. geweldige meisje, maar niets voor mij. denk er maar eens over na hoe ver je wilt gaan. ps. ik ben een man. ik kan het M knopje niet vinden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zij hebben mij al die jaren heel goed verzorgd (en nog steeds), en dat ik nu wat onhebbelijk doe heeft niks met hen te maken, flauw dat je hen erbij gaat sleuren!! Het is inderdaad mijn vriend die er last van heeft, maar ik ook, want denk je dat ik het fijn vind om hem zo lastig te vallen? Neen. Ik probeer me in te houden. En als ik telkens aan dit moment terugdenk, dan zal dit makkelijker gaan omdat ik me niet nog eens zo slecht wil voelen. Dus gaat het in feite ook een beetje over mijn gevoelens ja, want i kkam mezelf wel haten dan. Voor m'n vriend vind ik het jammer dat ik soms zo doe, heel jammer. En ik heb nu ook iets speciaals gemaakt dat ik hem vanavond ga geven. En daarmee is alles nog niet over, weet ik ook wel, 'k moet er blijven op letten. En dat lukt wel. Of jij mijn aanwezigheid hier nu op prijs stelt of niet. (en voor de duizendste keer: er zijn andere dingen in het spel, die ik niet heb vermeld, die dan were nadelig zijn voor mij.; ok, ook al gefet me dat misschien het recht niet onhebbelijk te doen) Eigenlijk weet ik niet wat ik hier nog zit te doen, HIJ heeft er minder problemen mee dan jullie.. waarom zit ik me dan weer op te jagen. Jullie helpen me goed vooruit, doei.
||
![]() |
Citaat:
Ik denk/hoop dat ik niet zo erg ben als jouw ex. Want behalve deze aanval, controleer ik hem normaal niet zo. In het weekend doen we meestal wat we samen willen: eens is dat eerder zijn gedacht, een andere keer eerder het mijne. Waarom ik even zo fel reageerde op zijn diensten? Omdat we tijdens Waregem Koerse elke dag, 6 dagen aan een stuk wel dienst deden. En het weekend erna weer 2 op een dag. En ja, ik ging mee (mag), want wat moet ik de hele tijd zitten doen? In het weekend wil ik wel es mijn vriend zien, mag dat? En ik weet heus wel dat er nog iets bestaat als vriend(inn)en (maar de meeste zijn toevallig gezamenlijke). En ik heb niet eens gezeurd die dagen (heeft ie zelf gezegd). Dus nu wou ik eventjes iets doen wat ik leuker vond, dan wil hij weer diensten doen. Eventjes is de maat dan vol en dan begin ik wel te zeuren. (ok dat van dat langskomen was weer overdreven! ![]() Hopelijk heb ik mezelf & gevoel wat beter uitgelegd nu. Ik wil helemaal niet claimend zijn & overkomen als iemand die alles van hem controleert.
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
Uiteindelijk kan jij daar dan zelf niks aan doen, want het is de schuld van je ouders dat je zo bent. Kinderen van ouders die hen te veel verwennen worden altijd de dupe. Maar toch pleit dat jou weer niet helemaal vrij van jouw gedrag tegen je vriend => je wist allang dat je fout bezig was, maar ging er toch mee door, totdat je op het forum dit topic kwam posten. Maar toch heb ik de indruk dat je vroeg of laat weer in je oude slechte 'ik' vervalt; het is de aard van het beestje, blijkbaar. Ripper
||
![]() |
Citaat:
Ik ben dus een super egoïstisch verwend nest met gedrag van een 15-jarige? Denk wat je wil mensen, ik weet beter. Jullie kennen me niet. Jullie baseren jullie op dit kleine stukje, 3 daagjes in een heel minder moment. Jullie zijn wel erg oppervlakkig. (Ripper, Abt van Sion en Unexplained bedoel ik dan voornamelijk)
||
![]() |
Citaat:
Moest dat mijn niveau zijn, waarom zou je jezelf dan in hemelsnaam daaraan aanpassen? Als je mij niet kan uitstaan en me 15 jaar noemt, dan doe je dat toch zeker niet na, stel jezelf niet zo beschamend op man! Die is goed ![]()
||
Citaat:
Je hebt je de boze reacties zelf opgezocht. Jij hebt dit topic geopend en verwachtte al dat je zulke reacties zou krijgen, dus live with it. Ripper
||
![]() |
Citaat:
![]() Je hebt boze reacties, je hebt reacties me helpen, en je hebt loze en haatreacties...
||
Citaat:
Ripper
|
![]() |
Ok, ik heb idd niet echt veel goeie vrienden, en aan degene die ik heb vertel ik dus echt wel niet al mijn problemen hoor. Dat ligt nu eenmaal niet in mijn aard. Schamen? Misschien, beetje overdreven uitdrukking misschien.
Ik weet wel dat ik fout zit. Alleen vind ik het jammer dat jullie niet willen inzien dat hij ook wel es fout is. Moet ik dat dan maar aanvaarden? Hij zei dat ie vroeger nog veel meer diensten deed en dat ie ferm geminderd is sinds hij mij kent omdat ie liever bij mij is. Maar af en toe wil ie wel zo'n dienst doen. Dat begijp ik natuurlijk, maar zoals ik hierboven schreef, dat was de laatste 2-3 weken niets anders meer en da's ook niet leuk! Gisteren zei ie ook dat ie wat egoïstisch reageerde (vooral om die afspraak van die fuif zomaar te cancelen) en ie gaat er nu ferm rekening mee houden. Zoals ik rekening ga houden met zijn wil (af en toe zo'n dienst) en wat minder aanhankelijk zal (proberen te) zijn.
|
Tja casey, je bent inderdaad wel een beetje onredelijk tegenover je vriend, en je eist toch wel wat van zijn vrijheid op... en je wilt hem ook veranderen heb ik het idee.. ik geloof niet dat dat iets is wat jongens willen, dat iemand ze probeert te veranderen.. Je bent op hem verliefd geworden zoals hij was, dus waarom hem veanderen?
Anderzijds kan ik het me goed voorstellen dat je een beetje teleurgesteld in hem bent, dat hij afspraken met jou afzegt om iets anders te gaan doen.. Dat jullie elkaar minder zien omdat hij andere dingen belangrijker acht.. Ik zou dat ook niet leuk vinden hoor! Alsof je niet meer zo belangrijk voor hem bent.. Ik neem aan dat je het hier wel gewoon met hem over kunt hebben, dat je hem liever wat vaker zou zien.. Ga dat niet via telefoon of mail bespreken, maar in IRL... Verder weet ik niks over jullie relatie en ik kan er niet over oordelen, maar als je merkt dat je onredelijk bezig bent, probeer je dan in te houden, denk even wat langer na voordat je dingen zegt bijvoorbeeld.. En geniet van de momenten dat jullie wèl bij elkaar zijn, ga dan geen ruzie maken over jullie "probleem" ... En probeer hem gewoon niet te veel te claimen.. Probeer ook niet van elke mug een olifant te maken, dat hij een keer later dan normaal pas op ICQ of MSN verschijnt is toch geen ramp, of een teken dat er iets niet in orde is..? Probeer ook eens dingen in je eentje te doen, net als hij, of ga eens met vriendinnen uit in plaats van met je vriend.. enz enz.. Je weet in ieder geval zelf dat jij ook fout bent geweest, onredelijk en afhankelijk, dus je weet waar je aan kunt proberen te werken...
||
![]() |
Citaat:
Je geeft me geen gelijk en toch reageer je op een volwassen fatsoenlijke manier op mijn probleem. ![]() Ik ben het met je eens en ik zal wat langer nadenken voor ik wat zeg. Ik zal muggen niet veranderen in olifanten (hoewel ik muggen haat en olifanten niet, maar da's iets anders ![]() Ik moet mezelf veranderen, niet hem. Tjonge, dit ga ik moeten mooi neerschrijven en boven mijn bed hangen!? Of om 't moderner te maken: een wallpapertje van maken? ![]() Nee serieus, ik ga er rekening mee houden. Ik laat nog wel weten hoe 't met ons gaat.. binnen drie jaar ![]()
||
Citaat:
![]() aan reacties als "wat een onredelijke trut ben jij" ![]() ![]() Iig heel veel succes en ik hoop dat jullie er samen uit moeten komen, want hij zal zich toch ook een beetje moeten veranderen ten opzichte van jou.. gewoon samen aan werken.. ![]()
|
Verwijderd
|
Okee, hier word ik niet vrolijk van
![]() Willen jullie misschien de announcement even lezen...? Niet iedereen is hetzelfde... En ik snap best dat het niet leuk is als je steeds af probeert te spreken met iemand en hij heeft nooit tijd voor je. Iig, wanneer je een topic als deze opent, dan vraag je of mensen je willen helpen. Als je je dood ergert aan een topic en geen zin hebt om te helpen is dat helemaal niet erg. Maar dan kun je dus beter niet reageren.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|