Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij heb totaal geen smaak qua gedichten als het om humor gaat als je mijn gedichten niet leuk vin moet je het ook niet lezen! De Kater heeft gesproken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het klinkt allemaal leuk enzooi maar het klopt voor geen meter |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is gewoon een grappig gedicht wat bijna iedere man s'ochtends heeft kan je dat nou echt niet zien? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan ben jij de eerste waarvan ik het hoor raar want een stijve lul komt aleen voor in een staat waarin je lichaam tot rust is daarom hebben bijna alle mannen s'ochtends een stijve |
![]() |
|
Verwijderd
|
het is totaal niet grappig, het is afgezaagd want er zijn al meer van die mensen geweest die dachten dat dit grappig was. je bent dus niet origineel.
ten tweede ben ik geen jongen. Ten derde zie ik in jou precies wat ik in elk dom mannelijk figuur zie: iemand die alleen maar aan zijn lul denkt. Goh.. ![]() Ik heb wel smaak qua gedichten, ik vind namelijk mijn eigen gedichten fantastisch! En ik heb ook zoveel humor dat ik jou recht in je gezicht uit kan lachen... goed he? En waar AmArU over lult klopt inderdaad van geen kanten want al die dure woorden zijn niet aan jouw gedicht verspild... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je het niet leuk vind moet je ervooral niet leze dat is jou goed recht mij spontaan in mijn gezicht uitlachen is minder leuk. En ja een man denktr altijd aan zen lul omdat dat een vrij belangrijk onderdeel is van ons lichaam verder ben ik ZEKER geen stereotype man en zeker ook niet gewoon in mijn gedachten gang verderest is dit vooral niet voor vrouwen bedoeld omdat het zoals je zelf merkt niet goed valt. punt uit |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet niet hoe het met jullie dichters zit maar echt IEDERE man die ik ken heeft dat dus... misschien moeten jullie je maar ff laten nakijke |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zal ik naar de dokter gaan hiermee? Bloed laten prikken etc.? Misschien een speciaal onderzoek? Want het klinkt zo serieus...Alleen omdat ik mijn glaasje sinaasappelsap niet opdrink terwijl mijn stijve tegen mijn boterham met kaas zit te porren, ben ik niet normaal? Hmm klinkt serieus inderdaad... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maak je geen zorge... en trouwens lees het berichie van mij hierbovern |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
we vinden het gewoon lachen dit alles hoor! |
![]() |
|
dit hele gedicht slaat werkelijk nergens op. maar is wel origineel moet ik zeggen.
veel 'plezier' met je o.d.o.l. en geniet er maar van ![]() sorry, meer heb ik er niet over te zeggen (we hebben al contact gehad -> msn ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Forms back to the roots with c.a.b.l.e., inter and lady mc -- saturday 29-11-08 FORMSevents | 0 | 10-11-2008 13:05 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Films, TV & Radio |
Pirates of the carribean Twijg | 500 | 18-08-2003 19:49 | |
Muziek |
Hardstyle de gekstuh!! Martijngr | 134 | 10-03-2003 00:42 | |
Seksualiteit |
jongens: vraag je voor jullie! sammiej | 9 | 10-02-2003 20:39 |