![]() |
|
sorry, maar je mag niet meer dan 2 topics per dag en dat heb je de afgelopen dagen iedere dag ruim overschreden. daarom hier al te topics in 1 topic. zie ook het announcement
[quote]Defilosofischekater schreef: Oog in je endeldarm wat zou de wereld fantastisch zijn als je een oog in je endeldarm had kijken naar je schijt, das pas fijn je kon ook gelijk zien of je moest poepen door dat oog in je aarsgat Poep aan de deur Soms lich ik in een sleur want dan zi9t er poep aan de deur met een hele vieze geur poep met heel veel kleur ja poep aan de deur Rijmen ja of nee? Als de ministers zeuren Vliegen de ogen in 't rond Wie zal dat betreuren? Ik zag waar jij stond Wezenloos argwanend kijken Met poep aan je schoen Stond jij daar maar te zeiken Ik eet nu een stuk meloen Zeuren,rond Betreuren, stond Kijken schoen Zeiken, meloen Is dit rijm ja of nee? Ogen zwemmen massaal in de zee Ogen ogen boze ogen Wie heeft mij dit keer belogen? Ziek van de dorst Kinderen zien niets Wie heeft een grote borst? Ik ga op de fiets Nee, zee Ogen, belogen Dorst, niets Borst, fiets Is dit rijm ja of nee? Wat zegt je nicht? Ja denk je mee? Ik wordt ziek van dit gedicht... [ dit is nu ff een serieus gedicht voor een change) hondje lief de hond waar ik van hou de hond met een lieve kop en een zware bouw de hond die liefde uitstraalt de hond waar iedereen soms van baalt de hond die sterk is maar toch zwak de hond waar ik zoveel tijd in stak de hond die bijna niet meer kan lopen de hond die verrot is en naar de kloten op de weg naar het punt waar ze niet meer kan staan zonder een alternatieve baan dit is mijn hond en die van mij alleen helaas komt ze nooit meer op de been. dood gaan we allemaal waarom niet nu meteen? we gaan allemaal dood sommige versnellen het proces zoals ik, mijn lever is al te groot veel bier, alleen bier, bier uit de fles zo ja, alleen zo versnellen we het proces Pik in de fik soms doet mijn blaas abnormaal dwaas dan moet ik naar de wc met andere woorden de plee het is tijd dat ik mik want men pik staat in de fik Drank in vergelijking met een partner soms is ze zoet soms bitter soms maakt ze me misselijk soms sikker soms maakt ze me vrolijk soms verdrietig soms sloopt ze me soms is ze verrot maar uiteindelijk gaan we allemaal kapot... andere kijk op het leven en bier leven met bier bier is lekker bier is helder bier is alcoholisch bier smaakt naar meer bier smaakt elke keer anders bier is dood bier is goed ik ben bier ventilatie gat (Defilosofischekater remix) Vetilatie gat Vetilatieluikje gaat open toen bedacht ik het men nieuwe scheet scheten voordat het was verlopen Ik stond daar te scheten door dat gat ik wist het niet meer ik dacht niet meer na ik dacht niet aan .... het verderf veroorzaakt door de stank uit mijn ventilatiegat Ventilatie gat Vetilatie gat Vetilatieluikje jij staat open toen bedacht ik het het leven dat was verlopen Ik stond daar te staren naar dat gat ik wist het niet meer ik dacht na ik dacht .... dood
|
![]() |
|
|