Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ben zelf nog nooit in slaap gevallen in de klas..
|
Dit jaar is het een beetje begonnen. k zit op nieuwe school en de lessen zijn hier super saai. Vorige week hadde we laatste uur duits (lees: super saai en duffe les). k ben niet in slaap gevallen maar toen ik op de fiets zat was ik bijna onder de vrachtwagen gekomen gewoon omdat ik nog zo duf was. heel eng en raar.
Ik denk dat ik dit jaar nog wel vaker zal knikkebollen in de les. maar dat vind ik zo lomp eigenlijk. en vooral nogal schamen ![]() Kuzzz
|
Ik had een keer... ik was vet moe en ik lag dus ontspannen op mijn rugtas tijdens eco... lag heel lekker en net toen ik half in slaap was gevallen...
'GA JIJ OOK EVEN WAT DOEN?' ![]() aahhh de lerares grrr ik sliep bijna! ![]() ik: 'uh?' zij: 'ja ga er maar uit' Moest ik t hele verhaal ook nog es aan de afdelingsleider vertellen moe dat ik was ![]()
|
Jeetje! Slapen onder de les?! Dat jullie dat kunnen, ik echt niet. Ik heb ook nog nooit iemand anders zien slapen in de les.
Hebben wij misschien een hele leuke school met leuke leraren en niet-saaie lessen?? (Nee, dat is ook weer niet waar)
|
Verwijderd
|
Ik had vandaag wel ff de neiging om in slaap te vallen. Wij hebben een behoorlijk saaie leraar nederlands, en die begon vandaag dus net na het begin van de les de boekenlijst voor dit jaar door te nemen. Ik heb dus vrijwel de hele les samenvattingen van 99 titels aan moeten horen!!!!!!!!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1 keer drie jaar geleden bij Duits. We waren bezig met een werkstuk en iedereen zat achter de computers, behalve ik. Ik was de enige in het lokaal. Mijn tas stond naar het raam toe op tafel, dus niemand kon mij zien. Het was warm en de zon scheen recht op mij. Ik werd doezelig en ZZZzzz....
Nu ja, voor een paar minuten, tot de bel ging ![]() |
![]() |
|
jah...regelmatig....spreekbeurten geschiedenis lenen zich daar erg goed voor
![]() het is wel eens gebeurd dat ik de eerste zin van de 1e spreekbeurt nog meekreeg....en meteen daarna volgde de laatste zin van de 3e spreekbeurt....en tsjah toen was de les om en had ik dus de hele les echt zitten slapen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb dat zelf nooit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben één keer in de eerste klas volgens mij, bij muziek in slaap gevallen, en toen werd ik wakker gemaakt door de leraar en ik keek echt mega duf omhoog "huh?" en toen ging iedereen lachen
![]() ![]()
||
Citaat:
lijkt me zeeer slaapverwekkend ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Op welke (vreemde) plekken ben je wel eens in slaap gevallen? Missy | 47 | 07-04-2011 22:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heel snel/vaak moe fizzle-fluffy | 53 | 23-10-2009 12:58 | |
Algemene schoolzaken |
Wat spoken jullie allemaal tijdens de les uit? Verwijderd | 46 | 23-01-2009 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal voor schoolkrant] Slapen in de klas Vogelvrij | 6 | 19-08-2003 09:22 | |
Lifestyle |
Wat is jouw dagelijkse ritueel? Martin | 33 | 12-10-2002 19:07 |