Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou m'n huid gewoon houden zoals het is. Ga regelmatig naar buiten, dan heb je in elk geval een beetje een gezond kleurtje (misschien niet bruin, maar wel een beetje blozende wangen) en verder is een lichte huid helemaal niet lelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Omdat ik mijn huid niet zo mooi vind. Als ik geen foundation gebruik vind ik dat ik wallen heb, echt gigantisch lelijk. Ik bedoelde met een lichtere kleur foundation.. dat de meeste die ik ken vinden een bleke huid wel mooi, om dan ongeveer dezelfde kleur foundation te kopen om me huid mooi egaal te maken.. Maar goed.. ik probeer het wel eens met Bronzing poeder.. bedankt..
|
![]() |
Verstop je beleke huid niet !
Het kan juist heel mooi zijn (Jenny Carth, Nicole Kidman). Ga alsjeblieft niet je huidje onder een laag donkere foundation of poeder stoppen, dat maakt het supernep, je ziet nog steeds dat je huid eigenlijk licht (en van die enge randjes ![]() Bronzing poeder is wel ok, maar doe alleen een vleugje op je voorhoofd en de bovenkant van je wangen, en let erg op of je geen randjes ziet. Zonnebank is altijd effectief, maar je zei dat je er niet van hield. Trek anders de aandacht naar iets wat je wel mooi vindt. (Felrode lippenstift bij lichte huid-->Gwen Steffanie bijvoorbeeld ![]()
|
![]() |
Ik gebruikte ook make up toen ik 14 was, ik had dat toen net ontdekt. Het stond allemaal best mooi, maar was wel een beetje te veel van het goede voor mijn leeftijd (zwarte eyeliner, veel mascara, donkerrode lippenstift). Maar ach, toen vond ik dat leuk.
Nu doe ik het wat subtieler in elk geval. Maar ik begrijp het wel van 14-jarigen, want ik was zelf precies hetzelfde. |
![]() |
|
Als je een klein beetje blusher gebruik, zie je er wat zonniger uit, zeker met een blanke huid. Laat je wel goed informeren, zodat je een goede kleur kiest.
Of kijk naar Sophie Ellis Bextor, die heeft een hele blanke huid, maar wel gezonde wangetjes, dat ziet er mooi uit.
|
ik zou er niet alteveel aan doen, straks moet je dat elke dag gaan doen, en dat lijkt me echt vervelend. je hoort hier nu reacties van mensen die het juist wel mooi vinden, dus wat maakt het uit? als je er echt negatieve reacties op krijgt, zou ik es wat poeder en spul gaan gebruiken
||
![]() |
Citaat:
't was geen aanval tegen haar, eerder een compliment
||
![]() |
Citaat:
en als je t goed doet kan je 't wel een beetje donkerder maken zonder dat plakkaat
||
Citaat:
ik zie echt het verschil niet ow dis eik wel beetje oftopic ![]()
Laatst gewijzigd op 01-09-2002 om 19:44. |
![]() |
|
kheb ook van die bleke plekken rond mn ogen, dan is de rest is een beetje donkerder door zon ed maar rondom mn ogen is het nog wit, dus daar smeer ik ook altijd wat bronzing poeder op... werkt goed hoor, maar nie te veel anders ben je een persoontje wat te veel onder de zonnebank is geweest... en zorg dat je hoofd nie donkerder is dan je hals/armen ofzow, ziet er ook zo lullig uit...
||
Citaat:
ik bedoelde met een "hoogtezon" ook een zonnebank, maar ja...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |