ok, ik weet dat het wel weer een standaard iets is, maar toch, ik zit met een probleempje, aan de ene kant vind ik een jongen wel leuk, hij is een vriend van mij, niet echt heel goed ofzo, maar we praten wle gewoon. Nu ben ik hem leuker gaan vinden dan gewoon doordat iemand tegen mij zei dat hij mij leuk vond en hij kwam ook middagen bij mijn wekr staan oraten enzo heel gezellig. Maar nu vind ik hem dus wel leuk, van ik kijk vele naar hem enalles, maar het si niet zo dat ik een heel speciaal gevoel heb in mn buik ofzo als ik hem zie, en dat heb ik meestal wel, ben ik nu wle echt verliefd op hem of... Hij vind mij waarschijnlijk ook wle leuk, want we praten nu wel veel meer als dat we deden en ook hij kijkt, en gewoon ook hoe hij doet. Maar het kan toch niet zo zijn, dat ik hem leuk ben gaan vinden omdat ze tegen mij zeiden dat hij mij leuk vind, dat lijkt me wel heel gek en dat zeggen vriendinen van mij ook wel dat het dat eigenlijk niet kan zijn want daarvoor ben ik dan te gek op hem zeggen ze, want ik wordt wel gek als ze zeggen dat hij kijkt zeg maar... en als ik hem zie dan blijf ik ook wle de heel tijd kijken enzo en ik zit extra veel op msn zeg maar, omdat hij er ook vaak is.. en nou goed...
ok tis een groot verhala geworden met veel herhaleingen sorry... maar zo ben ik nou eenmaal..
nou alvast bednakt,
doegdoeg
hopefully ....
|