Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 20:54
charly not
charly not is offline
stap jij snel op iemand af( met uitgaan)? en als je dat doet.. op wat voor iemand stap je dan af? ik bedoel.. sommige mensen zien er vrij *makkelijk* uit, die dus niet zo snel "nee" zeggen. Andere zien er wel leuk, aardig enzo uit.. maar je durft er niet op af.. omdat je bang bent dat ze je niet moet.. ( als er gesnapt wordt wat ik bedoel)
Ja, et is een beetje een vaag verhaal geworden.. Maaar ik hoop dat et n beetje te begrijpen is
Oud 05-09-2002, 21:05
moenbase
moenbase is offline
nee
Oud 05-09-2002, 21:19
tacidvs
tacidvs is offline
Uitgaan is voor asociale mensen

nvt voor moi.
Oud 05-09-2002, 22:13
the exploding boy
the exploding boy is offline

ik zie me al aankomen...

Al is iemand nog zo leuk, ik ga mezelf echt niet aanbieden midden in een uitgaansgelegenheid. Veeeels te eng
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 22:17
Verwijderd
Hmz, als ik iemand niet ken stap ik echt niet snel op iemand af, nog nooit gedaan echt.. Wel op hele vage manieren, zoals bij jongens met dreadz aan hun dreadz gaan zitten en als ze dan omkijken zo heel overduidelijk quasi onschuldig kijken, dat soort dingen.. Of als ik iemands hoofd ken of naam per ongeluk weet diegene daarop aanspreken, alleen is dit allemaal niet perse met een versierdoel ofzo..

Ja ik weet niet, ik ben niet zoveel onbezet uitgegaan namelijk, en nu ik dan weer vrijgezel ben laat ik meer de jongens maar op mij afkomen enzo.. Maar als ik iemand echt heel mooi vind ofzo en totaal niet ken durf ik er echt niet zomaar op af te stappen, zou niet weten wat te zeggen... maar dus eerder ms via zo'n vage manier beetje contact zoeken of zorgen dat de ander goede gelegenheid heeft jou aan te spreken..

hihi, hoeveel kan je zeggen over dit zeg
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 05:22
Verwijderd
Nee, helaas niet. Gebrek aan zelfvertrouwen is het enigste wat mij erbij belet.

Dat is trouwens alleen wanneer ik een meisje zie en bepaalde bedoelingen erbij heb. Op dat moment wil ik dat ze mij leuk vindt, dus ga ik erg op mezelf letten met alle gevolgen van dien (drempelvrees?)..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 06:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, ik stapte niet op iemand af. Veel te bang om een blauwtje te lopen. Alleen als diegene me gebaarde om te komen, maarja; das niet uit mezelf.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 08:16
Verwijderd
Nee, want ik ga eigenlijk niet uit om jongens te versieren ofzow. En daarbij, ik heb een hele lieve vriend dus ik wil niet eens op andere jongens afstappen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 09:59
20marianne12
20marianne12 is offline
Nee ik stap niet echt snel op iemand af, bang dat jongens denken van wat moet zij dan van mij... Als ik een leuke jongen zie waarvan ik denk ja daar wil ik wel ff mee praten ga ik meestal beetje bij hem in de buurt staan dansen en dan perongeluk tegen hem (of 1 van zijn vrienden) aanstoten en dan zo kijken van o sorry... soms komt er een leuk gesprek uitvoort, soms jaag ik jongens er alleen mee weg ... Maar echt op iemand afstappen van hoi hoe gaat het nee daar ben ik te verlegen voor, ik ken trouwens weinig mensen die echt zo op iemand afstappen, meestal proberen mensen het een beetje subtiel aan te pakken ...
Oud 06-09-2002, 10:09
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Nee, ik stapte niet op iemand af. Veel te bang om een blauwtje te lopen. Alleen als diegene me gebaarde om te komen, maarja; das niet uit mezelf.

Zoiets van "hey meisje, kom jij us hier" *gebarend met de vinger*
Oud 06-09-2002, 10:19
Herrie
Herrie is offline
Ik doe het niet zo snel, maar als het bijv. 2 meiden zijn en ik heb door dat ze over mij aan't praten zijn, dan stap ik er wel op af

Ik heb dat nu 3x gedaan. 1x was in de discotheek, de andere keer was in een bowlingcentrum, de derde keer in een restaurant.

Alle 3 de keren waren trouwens in Tsjechië en had ik oogcontact en ze zaten over mij te praten

Ze hadden door dat ik een buitenlander was, maar niet dat ik Tsjechisch spreek en versta, dus dan stap ik op ze af en zijn ze erg verbaasd

Hier in NL ga ik nooit uit, omdat ik niet van druktes hou, dus heb ik het ook nog nooit gedaan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 10:25
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Nee waarschijnlijk niet zo nee, maar zoiets voel je toch wel aan dmv van oogtaal ofzo
Oud 06-09-2002, 11:33
ZHAzha
ZHAzha is offline
Als ik uitging en ik zag een leuke jongen.. dan stapte ik wel op hem af.. gewoon om een praatje te maken.. zonder bijbedoelingen.
En kijken hoe hij reageerd, en als dat allemaal positief is.. mja misschien een afspraakje?
Oud 06-09-2002, 15:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Ja, zoiets ja.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 16:18
luckyleo
luckyleo is offline
hoe meer ik op heb, hoe sneller ik op iemand afstap
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 17:08
Esmée
Esmée is offline
Ik stap eigenlijk best heel snel op mensen af, helemaal tijdens het uitgaan. Dan knoop ik gewoon praatjes met iedereen aan. Geldt ook voor een jongen die ik wel zie zitten of zo... ik begin gewoon tegen m te lullen en dan komt het vanzelf wel goed. Gewoon niet te veel bij nadenken!
Oud 06-09-2002, 18:07
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
******** schreef:
Nee, helaas niet. Gebrek aan zelfvertrouwen is het enigste wat mij erbij belet.

Heb ik ook een gebrek aan, daarom zou ik ook nooit op een meisje afstappen bij 't uitgaan... Ook niet als ik wat meer op heb

Tenzij ík degene ben die versierd word, dan is het natuurlijk een ander verhaal..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:40
Verwijderd
Nee, maar uiteindelijk is het allemaal wel goed gekomen... (het heeft 4 dagen geduurd maar nou "heb" ik m!! )
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 20:42
rabecca
rabecca is offline
Ik maak best wel snel een praatje met iemand maar ik stap niet op iemand af met de bedoeling van das een lekkerding die wil ik.
meer voor de gezelligheid eigenlijk
Oud 07-09-2002, 19:23
PardonMe
PardonMe is offline
ik zou echt niet zomaar op iemand afstappen die ik niet ken.. En dan met van die vreselijke cliche openingszinnen, echt zooo fout vind ik het.. Nee niks voor mij..
Ik zou het zelf niet doen, omdat ik de ander niet ken en omdat ik het zelf opdringerig zou vinden als iemand dat bij mij zou doen. dus doe ik het ook niet bij iemand anders..

En iemand die ik niet ken, die heb ik eigenlijk ook niks te vertellen..
Oud 08-09-2002, 00:17
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Nee, want ik ga eigenlijk niet uit om jongens te versieren ofzow. En daarbij, ik heb een hele lieve vriend dus ik wil niet eens op andere jongens afstappen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 01:07
Verwijderd
LoL...ik stap nooit op mensen af die ik niet ken. Ik zie ook niet in waarom.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 01:48
GRRR
GRRR is offline
nee. ik weet dan niet wat ik moet zeggen, terwijl als ze op mij af stappen ik er absoluut geen problemen mee heb een gesprek aan te knopen. ben vriendinnetjes ook altijd per toeval tegengekomen. moet dat toch es afleren. ik ben overigens ook absoluut niet onzeker ofzo. beetje schuw alleen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 02:49
Verwijderd
Ja hoor, is toch alleen maar leuk.

dit moet je gewoon zeggen, als een meisje heel blij is, zeg je gewoon en waarom ben jij zo blij, andersom als ze zich niet zo lekker voelt
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 11:59
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
LoL...ik stap nooit op mensen af die ik niet ken. Ik zie ook niet in waarom.
Uhmmm misschien om nieuwe mensen te leren kennen?
Oud 08-09-2002, 12:43
Roozie
Roozie is offline
Ik wel!

In de introductie noemden we dat "integreren". Het is leuk om naast de mensen van je studie ook mensen van andere studies te leren kennen, ik moet zeggen 't had wel z'n resultaten! Ik heb best veel leuke mensen leren kennen die ik nu vaak tegen kom.

Dus op iemand afstappen is alleen maar positief, wat heb je te verliezen?!
Oud 08-09-2002, 12:55
DEChengst
DEChengst is offline
Nope,

Ik doe alleen nuttige dingen, dus ik ren heel hard de andere kant uit

-Desecrator
Oud 08-09-2002, 12:57
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Roozie schreef:
Dus op iemand afstappen is alleen maar positief, wat heb je te verliezen?!
Je gevoel voor eigenwaarde.

-Desecrator
Oud 08-09-2002, 14:48
highlight
highlight is offline
uhm..in eerste instantie zou ik er wel gewoon op afstappen om gezellig ff te kletsen, daar heb ik niet zoveel moeite mee..Maar als het om meer gaat wordt het vaak wat moeilijker, maar ik denk dan nog wel dat ik 't zou doen..
Oud 08-09-2002, 15:35
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Je gevoel voor eigenwaarde.

-Desecrator
En je eigenwaarde komt die in gevaar als je iemand aanspreekt?
Ok, niet iedereen reageert positief als je hem/haar aanspreekt maar dan heb je gewoon de verkeerde aangesproken, ik zie dat niet in de vorm van aantasting van je eigenwaarde?!

Leg uit!! Ik ben niet in top-vorm vandaag!
Oud 08-09-2002, 15:50
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Roozie schreef:

Ok, niet iedereen reageert positief als je hem/haar aanspreekt maar dan heb je gewoon de verkeerde aangesproken, ik zie dat niet in de vorm van aantasting van je eigenwaarde?!
Als die ander niet positief reageert krijg ik het gevoel dat ik weer eens wat fout gedaan heb.

-Desecrator
Oud 08-09-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Ik stap eigenlijk best heel snel op mensen af, helemaal tijdens het uitgaan. Dan knoop ik gewoon praatjes met iedereen aan. Geldt ook voor een jongen die ik wel zie zitten of zo... ik begin gewoon tegen m te lullen en dan komt het vanzelf wel goed. Gewoon niet te veel bij nadenken!
Precies, loopt 't goed af is 't leuk, zo niet, jammer dan.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 18:16
Aragorn
Aragorn is offline
Eigenlijk wel heel vreemd wat je hier leest:
Aan de ene kant durft/ wil/ kan bijna niemand op een ander af te stappen, maar aan de andere kant wordt het wel heel leuk gevonden als er iemand op jou afstapt.

Als we dan met z'n allen afspreken dat als iemand jou niet bevalt, je hem/ haar niet uitlacht, maar subtiel afwimpelt, dan is in ieder geval al niemand meer bang om af te gaan.

Makkelijk toch eigenlijk hè, het leven?

Aragorn
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 20:52
Upior
Upior is offline
je hebt van die lui die gaan dan met een meisje aanpappen en er dan mee ouwehoeren alleen omdat ze willen zoenen, ook als het meisje volstrekt oninteressant is.. dat vind ik dus echt helemaal NIKS. Ik hou het gewoon niet vol en ga dan gewoon verder met iets nuttigers, zoals ouwehoeren met mensen die ik wel interessant vind of bier drinken

sowieso vind ik "zoenen voor 1 keer" niet zo veel aan als ik het meisje in kwestie niet ken of niet heel leuk vind ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 22:02
Severus
Severus is offline
Ik ga niet eens uit. 't Is hopeloos.

Ripper
Oud 09-09-2002, 23:01
Verwijderd
Ik vraag me altijd af waarom je per se nieuwe mensen moet leren kennen tijdens het uitgaan. Over het algemeen wemelt het in kroegen nou niet van de interessante mensen. Misschien wel mensen die zich eventueel onder invloed van alcohol laten verleiden tot het verrichten van onzedelijke handelingen, maar ik ben daar niet (direct) naar op zoek. Ik ga uit om te ontspannen met de mensen die ik al ken.

Als ik nieuwe mensen wil leren kennen ga ik wel naar een lezing of debat over internationale grondrechten.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 00:15
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik vraag me altijd af waarom je per se nieuwe mensen moet leren kennen tijdens het uitgaan. Over het algemeen wemelt het in kroegen nou niet van de interessante mensen. Misschien wel mensen die zich eventueel onder invloed van alcohol laten verleiden tot het verrichten van onzedelijke handelingen, maar ik ben daar niet (direct) naar op zoek. Ik ga uit om te ontspannen met de mensen die ik al ken.

Als ik nieuwe mensen wil leren kennen ga ik wel naar een lezing of debat over internationale grondrechten.

ja dat is inderdaad een optie, maar je vergeet beste kerel dat niet iedereen zulke interesses deelt en dat niet iedereen per definitie een diepzinnig platonische relatie wil onderhouden. Interactie is iets waar iedereen naar op zoek is, oppervlakkig of niet, het blijft altijd wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 01:30
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
GRRR schreef:

ja dat is inderdaad een optie, maar je vergeet beste kerel dat niet iedereen zulke interesses deelt en dat niet iedereen per definitie een diepzinnig platonische relatie wil onderhouden. Interactie is iets waar iedereen naar op zoek is, oppervlakkig of niet, het blijft altijd wel leuk.
De ene reactie is nog onnozeler dan de andere.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 01:33
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

geen schijt
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 01:34
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
GRRR schreef:

geen schijt
Deze reactie is me iets te compact. Leg eens uit...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 06:35
miro
miro is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

nee jouw reactie.........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten