Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een hoop miserie besparen misschien wel, maar zo'n dingen komen toch uit hoor. En nu is't ook maar een ellendig gevoel.
'k Zou anders die vriendin voor de keuze stellen: zij heeft een kand om het hem te vertellen, anders doe jij het. Tenslotte is zij zo stom om hem te bedriegen (jij bent eigenlijk vrij, maar omdat je er als 'vriend' mee inzit, wil je't vertellen). Misschien moeten jullie't maar samen gaan uitleggen en d'er de nadruk op leggen dat het eenmalig was.. och ik weet het niet goed, een grote pot nat
|
Ik zou het wel vertellen... als je het lef hebt zo'n dingen met haar te doen, moet je ook het lef hebben dat tegen die jongen te zeggen. Vind het trouwens ook vreemd dat die vriendin van je niks tegen haar vriend zegt...? Bedoel, je kan toch als haar zijnde ook niet zomaar doen alsof er niks aan de hand is???
|
![]() |
Ik zou het eerder aan haar overlaten, het is haar relatie, dus het is ook aan haar om het aan haar vriend te vertellen. Ik zou daar liever buiten blijven als ik jou was, niet uit lafheid, maar omdat het hun relatie is en zij bepalen hoe ze met dit soort situaties omgaan.
Tenzij hij een heel goede vriend van je is, dan is het weer wat moeilijker om voor je te houden. |
![]() |
|
tja ik vind eigenlijk dat je het zou moeten vertellen.. Jij hebt wat uitgevreten met dat meisje, dus vind ik dat je dan ook het lef moet hebben om het eerlijk te zeggen.. Als je het eerlijk vertelt, kan je hem misschien ook weer iets makkelijker onder ogen komen, want ik denk dat je nu eigenlijk niet weet waar je moet kijken enzo..
Maar eerlijk gezegd vind ik dat dat meisje zelf het al aan haar vriend had moeten vertellen!! Van haar vind ik het al helemaal fout wat er gebeurt is (wat er dan ook gebeurt is...) Zij heeft een vriend, dus waarom doet ze dat met jou?? Vind dat zij ook voor haar eigen daden uit moet durven komen.. Jeetje, hoe zal zij zich dan wel niet voelen tegenover haar vriend?! Die moet dan al helemaal niet weten wat ze moet zeggen en waar ze moet kijken enzo ![]() ow, wat ik me nou zo eigenlijk bedenk he.. als dat meisje niks tegen dr vriend vertelt, en jij vertelt het aan hem, maar zij gaat het bijvoorbeeld ontkennen.. tja heb je wel kans dat die vriend jou ziet als een leugenaar, als iemand die tussen hem en zijn vriendin wil komen, dat je jaloers bent ofzo.. Dan heb je het wel eerlijk vertelt, maar dat is denk ik niet je bedoeling zo... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |