Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(Bob Dylan toch)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() gaat uw gang: maar ik wil je en jij wilt mij ook en je hebt dit nodig wil het aan je geven en ik denk dat ik van je hou ik denk dat ik van je hou dus waar ben ik zo bang voor en elk spel dat je speelt elke nacht die je blijft ik zal naar je kijken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nog een paar nieuwe: in deze wereld, als u de krant leest, Heer weet u dat iedereen met elkaar vecht je hebt niemand waar je op kunt rekenen, baby zelfs niet je eigen broer en ik weet dat ze het op mijn manier heeft gezien en ik ben er zeker van dat ze het in mijn stem heeft gehoord vertel me zus alsjeblieft ik had geen keuze ik heb in elk toilet gespeeld maar jij wil het nog steeds verpesten om te bewijzen dat ik een grote fout heb gemaakt Laatst gewijzigd op 03-11-2002 om 19:19. |
![]() |
||
Citaat:
muse - muscle museum is de laatste in ieder geval
|
ik had het lichaam en niet je hart
ik had het lichaam en al je pijn verdwijn van hier uit mijn leven verwijn van hier, je kunt mij niets geven behalve vlees en angst niet goed genoeg te zijn behalve vlees en angst en alles alleen ter schijn en wie dit niet raad is gewoon stom. (of begrijpt geen duits ![]() |
![]() |
|
|