Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2002, 22:28
Rocaliaan Lieke
Rocaliaan Lieke is offline
Ik loop sinds kort bij een Psychologe maar mijn probleem is dat ik haar niet mag.
Ik heb ook niet het gevoel dat ik m'n hart bij haar kan luchten daarom doe ik dat ook niet.

Ze denkt echt dat ik nog een baby ben en ze behandeld alsof we ebste vriendinnen zijn nou daar kan ik dus absoluut niet tegen .

Maar ja wat moet ik er tegen doen ik denk niet dat m'n ouders het goed vinden als ik een nieuwe zou nemen.

=xx= Lieke
Oud 07-09-2002, 22:54
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
wat is het probleem als je een andere neemt?
je betaalt even veel, en je word waarschijnelijk beter geholpen...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 07:38
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Rocaliaan Lieke schreef:
Maar ja wat moet ik er tegen doen ik denk niet dat m'n ouders het goed vinden als ik een nieuwe zou nemen.

=xx= Lieke
Ik denk dat je ouders willen dat je 'geholpen' wordt, en als dat niet bij die psychologe kan, dan kun je best naar een andere gaan.
Want het heeft toch geen zin om naar haar toe te gaan, als je je toch niet op je gemak voelt bij haar en je toch niks wilt zeggen?
Overleg eens met je ouders. Suc6.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 12:09
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Ik denk dat je daar gewoon over moet praten.. en vervolgens naar een andere gaan.. hebbik oowk gedaan bij jeugdzorgg.. ik vond die man eng en toe ben ik gaan overleggen en ik kon met iemand anders praten! En trouwenss.... hoe kun je nouww moewjlijke dingen vertellen aan een psychologe die je niet eens mag..?!

iig veel sterkte ensoww...!!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 12:26
Verwijderd
Als ik me niet vergis kan je altijd om een andere psycholoog vragen. tenminste dat is mij meerdere keren gezegd bij het Riagg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten