Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. 3, van de 13 studenten die er in mijn klas zitten. ![]() ![]() 3. Ik vind het erg leuk, ik heb altijd voor de klas willen staan, ik vind werken met kinderen leuk en de opleiding is heel algemeen, dus het is niet saai. 4. Ik zie niet in waarom niet. (De afstudeer richtingen zijn oudere kind (groep 5 t/m 8) en jongere kind (groep 1 t/m 4). <- misschien alvast handig om te weten ![]() Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 10:19. |
![]() |
|
1. Waar zit je op school ?
Edith stein hengelo(volgend jaar, maar toch, mn us zit er nu) 2. Hoeveel jongens zitten er in je klas ? Bij mn zus zitten er 3 ofzo... Niet veel dus 3. Vind je het leuk, waarom wel/niet ? Ik ga er heen omdat de opleiding me leuk lijkt. Het soort mensen wat er naar toe gaat spreekt me absoluu niet aan. Gelukkig gaat een goede vriend van me met me mee 4. Zou je het mij aanraden als jongen zijnde ? Zeker zeker!!! Hoe meer jongens hoe beter, anders krijg je het expeditie robinson effect in de klas.... maar goed, doen dus!
|
1- Ik zit nu nog niet op de PABO, maar ga er volgend jaar wel heen. Ook naar Edith Stein in Hengelo (traject voltijd zelfsturing, dus in 3 jaar ipv 4)
2- K weet t niet 3- De opleiding lijkt me erg leuk, vooral de stages. Ik geef nu ook zwemles en lesgeven vind ik erg leuk!!! Volgens 2 vriendinnen die er nu in het 1e en 2e jaar zitten zijn de stages t leukste en de lessen soms erg saai. Maar de opleiding is niet moeilijk, maar wel veel, vooral veel verslagen enzo. 4- Als je lesgeven leuk vind en het leuk vind om met kinderen om te gaan: Zeker doen!!!!!!!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De bezuinigingen op Defensie Spoonie | 166 | 29-04-2011 18:07 | |
Algemene schoolzaken |
Speciale school? DBZ | 154 | 27-06-2009 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Een zelfgeschreven verhaal appelsap13 | 5 | 14-05-2008 14:31 | |
Algemene schoolzaken |
Humanistiek in Utrecht Tulpje6 | 10 | 04-03-2004 11:26 | |
Algemene schoolzaken |
Leraar op school voor doven/slechthorenden. Verwijderd | 9 | 29-12-2003 13:45 | |
Psychologie |
Zinloos geweld/schokkend Snippie | 29 | 01-02-2003 15:28 |