Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Elke dag Minster 10 uur erm sommige mensen zouden nu zeggen dat je geen sociaal leven heb ![]() Tenzij de internet verbinding wordt gebruikt tijdens werk. iig Aan 5 gb heb je momenteel wel genoeg sterker nog ze hebben een afronding, dat betekent dat je 5,499 gb mag downloaden. Daarna wordt er een factuur gestuurd omdat je over je datalimiet ben geweest( Dus _ALS_ je er toch al overheen ben kan je gelijk door stuiven naar den 6,499 ![]() Ik dach dat de kosten 7,50 euro was. dat is dus 7,50 euro per Gb oftewel zit je op de 5,499 gb wordt dat netjes afgerond naar 5 gb en betekent dat dat je niets hoeft te betalen aan extra kosten. Zit je op de 5,501gb Dan betaal je 7,50 euro extra.
Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 10:05. |
![]() |
||
Citaat:
www.cistron.nl
Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 00:54. |
![]() |
|
ik surf en msn en kazaa staat ook nog vaak aan. maar ik ben niet de enigste die internet he, mijn zus zit er ook vaak achter. maar is het dan wel genoeg want af en toe wil ik nog wel es een spel downloaden en veel andere dingen.
||
Citaat:
Daarna krijg je van Kabelfoon een rekening, ALS je er over heen bent kost dat wel €7,50 , Dat je daar even bewust van ben (krom nederlands? ![]() OF je ouders zeggen dat je niet zoveel moet downloaden, want makkelijk kan, want ik zit ook rond de 5GB, maar ik download amper spellen, alleen die de moeite waard zijn en download er dus niet zomaar op los, Ik kan begrijpen dat je er op los download, wantja ALTIJD online ![]() ![]() EN overal Pr0n te vinden!! geweldig!! Downloaden die shit!! Maarja, ik denk dat je ouders toch het laaste woord hebben aangezien het andere abon, Per maand! €10 euro duurder is.
|
![]() |
|
|