Advertentie | |
|
![]() |
|
Eén doel heeft de LPF al gehaald, namelijk het terugbrengen van het aantal asielzoekers per jaar. Nu nog dat andere doel; 4 jaar in het kabinet blijven.
REIE
||
Citaat:
![]() REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
Extreem vermakelijk trouwens..ik kan eigenlijk echt alleen maar lachen om wat ze allemaal aan het doen zijn.... Buiten dat neemt eindelijk bijna niemand ze gelukkig meer serieus.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
de cijfers: staan ook op de site van het ministerie dat zich met migratie bezig houdt, weet even niet welke dat is ![]() op www.cbs.nl bij asielzoeker: In 2001 bedroeg het aantal asielmigranten ongeveer 27 duizend... heel ander getal, maar goed --- over stelling weet ik niks te zeggen, om aan de hand van een getalletje hier een mening over hebben lukt me niet. Misschien heb je nog meer voorbeelden? offtopic: Met de volgende stelling zou ik het wel bijna helemaal eens zijn (misschien zijn er positieve uitzonderingen): Wat de lpf-ministers en kamerleden en mensen daarom heen de laatste tijd uitkramen is alleen goed voor het onzin forum. Laatst gewijzigd op 05-09-2002 om 16:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
aantal immigranten is met name na 11 september dramatisch afgenomen en sinds begin dit jaar komen inderdaad slechts een klein aantal immigranten binnen. Er valt denk ik alleen weinig te discussieren over dit punt... Heeft iemand die wel voor dit kabinet heeft gestemd een voorbeeld waarin zij iets goeds heeft bereikt ( is eigelijk een beetje vroeg maja)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Overigens heeft het kweken van een sfeer van 'liever geen of zo weinig mogelijk vluchtelingen' wel effect: http://nu.nl/document?n=61670 31-8-2002 "Directeur D. Schoof van de Immigratie- en Naturalisatiedoenst (IND) verwacht dat dit jaar maximaal 22.000 vluchtelingen naar Nederland komen. Vorig jaar waren dat er 33.000 .... Bovendien keren steeds meer asielzoekers vrijwillig terug naar hun land van herkomst, omdat ze een toekomst in Nederland niet meer zien zitten. Dat komt niet alleen door de strengere Vreemdelingenwet, maar ook door de negatieve houding tegen asielzoekers." |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|