Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb mijn vriend een foto van mij en een leuk fotolijstje gegeven.. En een beertje in een hangmatje, die je bijvoorbeeld aan je raam of deur kunt ophangen.. (omdat hij mijn knuffelbeertje is
![]() van hem heb ik gisteren voor mn verjaardag een zilveren armbandje gekregen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ikzelf heb ook wat problemen met dingetjes geven: 't is ook te zien met wat voor jongen je te maken hebt natuurlijk.. sommige jongens vinden teddybeertjes maar stom en verkiezen een poster van Buffy (weet ik veel). Ik heb hem laatst een pyjama gegeven (tja, had ie nodig: iets nuttigs!) + een pakje stylo's (hij zegt altijd dat ze de zijn afpakken: iets grappigs!) + zo'n beeldje van Leendert jan Vis en kaartje (iets liefs) .. en hij vond dat best wel fijn.. en dat kwam al door de aanblik van al die cadeautjes op zijn bed alleen al, mooi ingepakt in verschillende kleurtjes en zilveren lintjes.. maak er iets van en hij is dik tevreden!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
1 jaar samen Anoniiem | 12 | 31-03-2012 23:16 | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend probeert me over te halen.. Verwijderd | 22 | 12-10-2004 12:05 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar onderwerpen! Snippie | 14 | 08-01-2003 17:07 | |
Liefde & Relatie |
Aub geef me advies ik weet het gewoon niet meer Americanbeach | 2 | 10-03-2002 18:48 |