Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2002, 21:15
Angeloes
Angeloes is offline
Heyz people,

Mijn vriendje is bijna jarig en ik ben op zoek naar iets speciaals voor hem...Maar ik kan van alles verzinnen, maar eigenlijk is het net iets te suf of te normaal, en ik wil echt iets liefs doen voor hem..

thnx alvast, kus Loes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2002, 21:41
Verwijderd
Tsja, te suf, te normaal, volgensmij maakt het geen enkele jongen uit _wat_ ie nou krijgt van zn vriendin als het hem maar op de één of andere manier aan dr doet denken en 't lief bedoeld is....

please do correct me if i'm wrong...

succes

~JOOST
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 23:07
whizzer
whizzer is offline
Ik heb een knuffelbeertje van dr gekregen, normaal zou ik dat nogal suf vinden, maar het komt van haar en het gaat vooral om het gebaar, en ik ben dr eerlijk waar blij mee.

Volgensmij gaat het meer om het gebaar eerlijk gezegd...., geef em iets wat ie graag wil (cd's ofzow) + een fotootje van jou ofzow, ik zeg maar wat
Oud 08-09-2002, 02:30
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
nou ik had van mijn vriendinnetje toendertijd een boekje gehad, heel lief maar ik dacht bij mezelf; waarom koopt die chick geen aftersheve vooor me, ze ziet toch dat mijn enigste potje dat ik heb bijna geheel leeg is. Stom wijf ook zeg. Wat heb ik nou aan zo'n kutboekje, ja ik vond het wel leuk hoor.
Oud 08-09-2002, 02:38
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
mooie foto van jou met mooi lijstje, dat doet het hem wel denk ik
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 12:22
Verwijderd
een string! (flauw) geef iets wat aan een speciaal moment doet denken. Of heeft hij een hobby waar hij helemaal gek van is. Bij jongens die ik ken is dat meestal fantasy of Star trek of allebei.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 13:02
BELLEKE
BELLEKE is offline
... roosje beneden aan de deur.. en kaartje bij die m vertelt dat je van 'm houdt, een roosje twee meter verder dat je m graag ziet.. roosje nog beetje verder (leggen samen een weg af) .. met de boodschap, dat hij de max is.. nog beetje verder.. nog n roosje.. en nog eentje en nog eentje.. de rozenweg eindigt in jouw kamer.. waar hij bij jou terecht komt...
jij op bed.. en kamer vol kaarsje.. laatste roosje draag jij 'HAPPY BIRTHDAY'

dream***
Oud 08-09-2002, 14:46
highlight
highlight is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
nou ik had van mijn vriendinnetje toendertijd een boekje gehad, heel lief maar ik dacht bij mezelf; waarom koopt die chick geen aftersheve vooor me, ze ziet toch dat mijn enigste potje dat ik heb bijna geheel leeg is. Stom wijf ook zeg. Wat heb ik nou aan zo'n kutboekje, ja ik vond het wel leuk hoor.
je brengt het wel echt heel aardig..
Oud 08-09-2002, 14:47
highlight
highlight is offline
uhm verras hem met een zelfgemaakt diner, en dan de tafel heel chique dekken enzow, en dan zelf koken voor hem..en geef hem daarbij dan nog een 'standaard' kado: cd/ luchtje/ boek/ enzz
Oud 08-09-2002, 18:34
Angeloes
Angeloes is offline
thanx mensjes voor de goede reacties!!
( vooral de rozen...*dream* dream*)

Loes
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 13:16
gizmo
gizmo is offline
Ik zou iets liefs verzinnen, iets toch wel specialer dan wat je aan een normale vriend zou geven.

Zelf ben ik vrijdag jarig en ben bnieuwd wat ik van hem ga krijgen
Oud 11-09-2002, 16:47
PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb mijn vriend een foto van mij en een leuk fotolijstje gegeven.. En een beertje in een hangmatje, die je bijvoorbeeld aan je raam of deur kunt ophangen.. (omdat hij mijn knuffelbeertje is ) en Tijgetje-sokken (omdat ik het gewoon niet kon nalaten om ze te kopen! zo lieve sokjes!!)

van hem heb ik gisteren voor mn verjaardag een zilveren armbandje gekregen En hij is voor mijn verjaardag terug uit Utrecht gekomen (waar hij studeert) en dat is toch zeker zo'n 2 uur treinen en hij moest dan vanochtend vroeg weer terug.. dus dat vond ik ook al heel erg lief!!
Oud 11-09-2002, 16:57
casey
casey is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
... roosje beneden aan de deur.. en kaartje bij die m vertelt dat je van 'm houdt, een roosje twee meter verder dat je m graag ziet.. roosje nog beetje verder (leggen samen een weg af) .. met de boodschap, dat hij de max is.. nog beetje verder.. nog n roosje.. en nog eentje en nog eentje.. de rozenweg eindigt in jouw kamer.. waar hij bij jou terecht komt...
jij op bed.. en kamer vol kaarsje.. laatste roosje draag jij 'HAPPY BIRTHDAY'
Prachtig! moet ik onthouden!

Ikzelf heb ook wat problemen met dingetjes geven: 't is ook te zien met wat voor jongen je te maken hebt natuurlijk.. sommige jongens vinden teddybeertjes maar stom en verkiezen een poster van Buffy (weet ik veel). Ik heb hem laatst een pyjama gegeven (tja, had ie nodig: iets nuttigs!) + een pakje stylo's (hij zegt altijd dat ze de zijn afpakken: iets grappigs!) + zo'n beeldje van Leendert jan Vis en kaartje (iets liefs) .. en hij vond dat best wel fijn.. en dat kwam al door de aanblik van al die cadeautjes op zijn bed alleen al, mooi ingepakt in verschillende kleurtjes en zilveren lintjes.. maak er iets van en hij is dik tevreden!
Reageren

Regels voor berichten