![]() |
|
Met Ben kan je sinds kort geen smsjes meer uit het buitenland en van sommige internetsites ontvangen. Buitenlandse zenders van smsjes naar een Ben toestel ontvangen enkele dagen later dat het bericht niet verstuurd kon worden. Ook via sommige internetsites komen ze niet meer aan. Everyday.com bijvoorbeeld niet, O2 daarentegen wel.
Toen ik dit ontdekte, heb ik een mail naar Ben gestuurd, die dit als volgt bevestigde: Beste meneer Boogie, Ben heeft uw e-mail ontvangen. Ben beantwoordt graag uw vraag. Ben excuseert zich voor het verlate antwoord. Wegens de grote hoeveelheid toegezonden e-mail was Ben helaas niet eerder in staat uw e-mail op gepaste wijze te beantwoorden. U geeft aan dat u geen SMS-tekstberichten meer ontvangt uit het buitenland. En ook niet van het internet. Sinds 2 augustus 2002 is bij Ben bekend dat buitenlandse mobiele telefoons geen SMS-tekstberichten meer kunnen versturen naar Ben abonnees. Enkele uitzonderingen daargelaten. Veel buitenlandse operators zullen ook het versturen van SMS-tekstberichten van Ben abonnees naar een buitenlands mobiel toestel blokkeren. Dit is geen keuze van Ben. Ben vindt dit erg vervelend. Dit is besloten door de buitenlandse providers. Als u zelf ook in buitenland bent kunt u wel SMS-tekstberichten naar elkaar versturen. Deze blokkade geldt voor alle landen. Het heeft te maken met de onderlinge contracten tussen de verschillende netwerken wereldwijd. Helaas is dit voor onbepaalde tijd. Ben excuseert zich voor het ongemak. Hebt u nog vragen? E-mail deze dan naar: info@ben.nl. De groeten van Ben, Joop Evers Directeur Klantenservice Wie is er nog meer door deze actie gedupeerd? En is er ook iets tegen te doen? Een handtekeningenactie of een mailbom ofzo ![]() Ik vind het zelf namelijk nogal vervelend en ook schandaling van Ben en zijn buitenlandse branchegenoten. Is dit ook met andere netwerken zo en zoja, welke?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is gelul... het komt omdat buitenlandse providers en/ internetproviders hun rekeningen aan ben niet betaalden....
Bel de Ben Dealerhelpdesk maar 0800-7110 (geen wachttijden en je krijgt ten minste antwoorden die ergens op slaan) als ze zeggen dat dat op een hoger niveau ligt moet je vragen of ze het kunnen navragen en het antwoord naar je mailen omdat jij hun problemen moet oplossen (boze klanten in de winkel) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mjah ik snap ook niet dat iemand ben als netwerkprovider gaat kopen........ denk dat veel mensen erin trappen en een abo nemen van 2 jaar ![]() Belachelijk eigenlijk...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|