Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2002, 09:58
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
zo, ik moet het ff allemaal kwijt...
ik heb vorige week gehoord dat me ouders gaan scheiden,ergens verwachtte ik het al, maarja komt nog hard aan natuurlijk!
me moeder is nu het huis uit, dus ik moet samen met mijn broer en vader alles doen nu, op zich is dat niet erg natuurlijk, maa ik werk ook nog, ik train 2 dagen per week, en ik heb dit jaar mijn eindexamen havo, wat ik nu dus ff wil zeggem, is dat ik echt bang ben dat ik dat niet red. bovendien mak ik me echt zorgen over me vader, hij vergeet veel dingen, en haalt alles door elkaa, niet goed dus!
heeft iemand hier een beetje ervaring met zoiets?? ik wil echt alles voor elkaar krijgen, maarja, of dat zal lukken...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2002, 10:21
pienie
Waarom wil je perse dat alles lukt?!...

Ik bedoel, je hebt het nu moeilijk zat, en ik kan best begrijpen dat je nu op dit moment je aandacht liever aan thuis besteed dat aan je schoolwerk...

Als je het toch perse halen wilt is de beste oplossing gewoon om altijd je huiswerk te maken, daar zit de meeste info in om je examens te halen, en als je een keer geen zin hebt om naar school te gaan in verband met je thuissituatie dan lees je de lesstof gewoon 2 keer door, op deze manier hoor je het wel te redden...

Maar ik zeg er wel bij, een jaartje langer erover doen is heus niet beschamend, doe het op dit moment lekker op je gemakje...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 13:01
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
pienie schreef:
Waarom wil je perse dat alles lukt?!...

Ik bedoel, je hebt het nu moeilijk zat, en ik kan best begrijpen dat je nu op dit moment je aandacht liever aan thuis besteed dat aan je schoolwerk...

Als je het toch perse halen wilt is de beste oplossing gewoon om altijd je huiswerk te maken, daar zit de meeste info in om je examens te halen, en als je een keer geen zin hebt om naar school te gaan in verband met je thuissituatie dan lees je de lesstof gewoon 2 keer door, op deze manier hoor je het wel te redden...

Maar ik zeg er wel bij, een jaartje langer erover doen is heus niet beschamend, doe het op dit moment lekker op je gemakje...

i know,maar ben in de 4e ook blijven zitten, dus echt niet nog een keer...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten