Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://phrenesis.endoria.net/de_visu.htm
Begin van wat mijn strip zal worden!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Moet je niet naar uitgevers zoeken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() darkcat: nouja, het viel te proberen ![]() *rent weg bij het zien dat de link van morgan franstalige dingen inhoudt* :/ (ben net gezakt voor een frans examen en moet daarom vwo3 overdoen ![]() [edit] oohh, er is ook engels. engels is goed ![]() Laatst gewijzigd op 20-08-2002 om 18:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wil wel maar kan nooit een zinnig verhaal bedenken. Ook niet onzinnig, gewoon loos. Mja het enige aan tekst bedenken dat mij lukt zijn collumns en kinderverhalen....
Mja, bednek maar eens een kinderstrip die niet te gewelddadig word ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Vroeger tekende ik wel eens stripjes voor in de schoolkrant, met wat simpele poppetjes en een leeg verhaal, wat nergens op sloeg.
Laatst heb ik een paar stripjes getekend voor de onzinkrant, met het karaktertje Draakiej (zie avatar) Dat karaktertje is al een paar jaar oud, maar ik teken hem liever gewoon los op een blaadje, dan in een strip. Een verhaal verzinnen voor een strip en dat uitwerken op papier vind ik toch best wel lastig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe, ik en een vriendje (hetzelfde vriendje waarvan ik dacht dat darkcat kende) gaan beginnen met een strip, en de eeste stappen zijn al gezet.. we weten in elk geval al dat het over gemuteerde-aardbeien-met-manga-ogen (dat laatste is niet mijn idee, don't ask
![]() ![]() voorlopig mijn versie van het poppetje wat de eer krijgt in een strip te mogen voortbestaan: scherp is ie niet, maar het is dan ook een foto van een foto.. hehe. mja. |
![]() |
||
Citaat:
en ohja..ik heb ook een stripfiguur, ze heet AnNuHLiEsJuH, is 14 jaar oud (maar ze is al ontmaagd op dr 13e door haar 24-jarige vriend). Ook luistert ze graag naar Ashanti, Fat Joe, J-Lo, Usher etc. en alle trance eigenlijk wel, maar vooral BoozyWoozy en 4 Strings. Ze lust graag BrEeZaHs enzo, en vaak als ze uitgaat drinkt ze er twee of drie en wordt dronken...en dan is het altijd pret! heel gaaf enzo hoor. Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 19:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik verknipte altijd tina's en inderdaad jan jans en de kinderen, en dan ging ik dus met tipp ex al die wolkjes leeg maken enzo en andere teksten erin zetten, en beetje schuiven met de plaatjes.. zodat je dus een ontbijt tafereeltje kreeg van een cokeverslaafde familie die aan het vechten waren om hun snuifje.. inclusief stonede kater ![]() En van die meisjes strips die opeens over ruige seks gingen.. ow wat cool ik ga kijken of ik ze nog heb liggen ![]()
|
![]() |
|
Yep, teken al vrij lang strips. Laat ze wel eens lezen aan mijn vrienden enzow maar doe er voor de rest weinig mee. Ze zijn eigenlijk niet zo grappig maar wel fantasierijk. Ben nu bezig met een lang verhaal over de zoon van de dood die een elfje ontmoet.
|
vroeger tekende ik wel veel stripjes, alleen dat was kwalitatief niet erg hoogstaand (ik was 12/13 ofzo). Kheb helaas nooit echt een goed karakter ontwikkeld waar ik op verder kon gaan.
btw: ik krijg de hele collectie Garfield-strips van 1978 tot september 2002 op cd-rom ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Plaatje-voor-plaatje stripverhaal Noedelhap | 105 | 27-07-2012 09:23 | |
De Kantine |
hulp nodig bij scriptie Vice | 35 | 01-11-2009 22:28 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |