Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een half jaar Duits gestudeerd, daarna een half jaar gewerkt en vorig jaar ben ik begonnen met de pabo. Dat bevalt tot nog toe goed, maar het begint wel weer te kriebelen...ik wil hierna graag iets met remedial teaching ofzo gaan doen en/of iets met Nederlands (lerarenopleiding) ofzo, maar eerst dit maar eens afmaken, zien we daarna wel weer verder.
Ik kan het ook niet aanraden om eerste te gaan werken en dan pas te gaan studeren. Het valt idd vaak heel erg tegen valt om daarna weer (verder) te leren. Idd omdat je door alsmaar te werken gewend raakt om geld te verdienen, en als je weer met school begint, heb je weer heel weinig inkomen. En veel mensen hebben na een jaartje werken ook geen motivatie meer om te werken. Hoewel bovenstaande voor mij niet op ging. Ik wist dat ik pabo wilde gaan doen met ingang van het nieuwe studiejaar. En na een half jaar in een winkel gewerkt te hebben wist ik zo zeker waarom ik naar school wou: ik wil niet m'n hele leven als kassamuts door het leven gaan (prima als je er bewust voor kiest, maar dat doe ik dus niet). Ik was super gemotiveerd en dat ben ik nu nog steeds, want ik weet waar ik het voor doe. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Twijfelen tussen opleidingen... ojnab | 11 | 27-05-2014 12:14 | |
Studeren |
Welke HBO opleiding Officemanagement? Schoevers/LOI chantalbs | 0 | 07-04-2014 14:51 | |
Studeren |
Ontevreden met MBO opleiding Rikje18 | 4 | 22-12-2013 13:52 | |
Studeren |
MBO ander opleiding Classified | 4 | 26-11-2011 19:42 | |
Studeren |
Opleiding twijfel Tikazia | 2 | 08-11-2011 16:58 | |
Algemene schoolzaken |
P halen van opleiding A, P halen van opleiding B…. diploma halen opleiding A fib | 12 | 01-04-2005 09:40 |