Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2002, 09:34
rokus pokus
rokus pokus is offline
ik echt wel ik heb 7 vriendjes gehad waarbij hij een echte liefde is

ik zou het dus echt nooit met hem uit maken hijs echt een sgatje maar nu genoeg over mij vriendjuh vertel eens iets over jou ervaring........
Oud 15-09-2002, 10:55
highlight
highlight is offline
is dat hetzelfde vriendje waar je in het andere topic over verteld, en 1 week en 3 dagen verkering mee hebt?
Oud 15-09-2002, 11:40
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
jA nOu By mIj gAaT hEt AlTijD pReCiEs HeTzElFdE! Al 93 VrIeNdInNeN VeRsLeTeN!!!!!! MaAr ToCh AlTijD dE WaRe!!!

AARHGH, veels te vermoeiend om zo te schrijven, hoe houden die mensen dit vol Achja, je bent 14, je bent jong , nog een hele wereld voor je. Ga maar rustig door met de ware vinden .

Citaat:
is dat hetzelfde vriendje waar je in het andere topic over verteld, en 1 week en 3 dagen verkering mee hebt?
LOL
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 11:53
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Je moet nie te snel denken dat iemand de ware is... je bent nog maar 14 (bedoel ik niet denegrerend ofzo, maar toch) en dan kan je toch nog niet zeggen dat iemand de ware is..? En al helemaal niet na 1 week en 3 dagen (of wat was et)... tenminste bij mij werkt dat niet zo.
Oud 15-09-2002, 12:25
Cassidy
Cassidy is offline
die van mij is heeel erg zeker de ware!!! Ik zou gek worden zonder m..!! Met hem wil ik echt oud worden.
Je merkt vanzelf wel wanneer beiden vinden dat de ander de ware is (over 70 jaar zal ik nog wel even posten aanjullie of t inderdaad de ware was )
Oud 15-09-2002, 12:26
Verwijderd
ja, dat had ik bij m'n ex.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 12:41
Verwijderd
ja dat denk ik wel eens... maar ik zal het nog niet zeker weten... net zoals Cassidy zei zal ik over 70 jaar nog een post plaatsen of het inderdaad zo was

Ik was trouwens ook 14 hoor... en nu bijna 16

dus 't kan wel op je 14e
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 14:09
PardonMe
PardonMe is offline
woww dat je nu al zo zeker weet dat hij de ware is Ik zou dat echt niet kunnen zeggen nu..
We hebben nu gewoon een leuke tijd samen, maar ik durf niet te zeggen of het voor altijd is.. Je weet nooit wat er nog allemaal op je pad terecht komt zeg maar..
Kzie het gewoon per dag zeg maar, ga niet nu al plannen voor ver in de toekomst, ik zie wel wat (en wie) die mij brengt
Oud 15-09-2002, 14:10
Ninnoc
Ninnoc is offline
nou u ikkuh vihund dat ju lol mot hebbun tot de lol eraf is en dan maak ju hut uit met ju sgatju......

heeel irritant, nooit leren schrijven??
Oud 15-09-2002, 14:56
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
ik en m'n vriend hebben ook wel het idee dat we een heel lange tijd bij elkaar zullen zijn...
We zijn nu bijna een jaar bij elkaar (nog een weekje ) en ja, het gaat nog steeds supergoed
Oud 15-09-2002, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
lol (herkenning)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
ScarletWithin schreef:
ik en m'n vriend hebben ook wel het idee dat we een heel lange tijd bij elkaar zullen zijn...
We zijn nu bijna een jaar bij elkaar (nog een weekje ) en ja, het gaat nog steeds supergoed
ik heb dit dus ook, maar dan hebben we al wel een jaar
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 15:17
Ska-p
Ska-p is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Heb ik ook, ben er nog steeds niet overheen dat het over is
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 16:26
sientjuh
sientjuh is offline
Ja, maar soms denk ik dat ik dat ook vond van mn exen, soms denk ik ook dat dit gevoel heviger, echter is.
Dat hij serieus de ware is.
Dat hij ook zo over mij denkt scheelt ook
Ik hou van 'm en ben soms echt heel bang voor de dag dat het uit zal zijn, want of liefde eeuwig is?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 16:42
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
jA nOu By mIj gAaT hEt AlTijD pReCiEs HeTzElFdE! Al 93 VrIeNdInNeN VeRsLeTeN!!!!!! MaAr ToCh AlTijD dE WaRe!!!

AARHGH, veels te vermoeiend om zo te schrijven, hoe houden die mensen dit vol Achja, je bent 14, je bent jong , nog een hele wereld voor je. Ga maar rustig door met de ware vinden .

LOL
Dat ABN van sommige mensen lijkt idd nergens op!

Maargoed nu ontoppic, bij mijn vriend heb ik een heel erg goed gevoel en ik sluit nooit uit dat hij de ware kan zijn, maar eigenlijk houd ik me daar niet zo mee bezig. Ik geniet van al onze momenten en hoop ook dat we dat altijd blijven doen. Dat is voor mij nu het belangrijkst. En ik denk natuurlijk ook wel over onze toekomst samen enzo, maar ik ga er nog lang niet vanuit dat we dan ook nog samen zullen zijn. Er kan echt vanalles gebeuren en als je zo gericht bent op je toekomst samen en dat hij de ware voor je is kan dat denk ik erg teleurstellend zijn als dat dus niet zo blijkt.
En niet alleen dat...ik ben nog 18 en heb nog tijd genoeg om me echt te gaan binden en hij ook. We hebben een serieuze relatie maar willen ook nog wel ff genieten van de wereld enzo en het jong zijn.
Oud 15-09-2002, 19:09
Piccola
Piccola is offline
Ik weet zeker dat mijn vriend de ware voor mij is! Dat weet ik al een paar jaar...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 19:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je bent 14... hebt al 7 vriendjes gehad... ja.... dus....

zelfs ik weet dat ik niet met mijn vriend zal trouwen... dat is zo voorspelbaar... ook al voelt t als de ware...

zeker als je 14 bent.

nouw ja, wat zeg ik, 0,005 procent van de bevolking overkomt dit wel... dus t zou kunnen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 21:09
Verwijderd
Laat me raden, je dacht bij alle 7 dat ze de ware waren??
Je bent 14 (en nee, ik zeg niet dat je dan geen echte liefde kan ervaren), en als je op die leeftijd al zoveel vriendjes hebt gehad moet je niet meer te snel zeggen dat iemand de ware is, maarja dat is mijn mening.

Verder: Neederlands sgrijvun is errug moeiluk he?
Damn dat is irritant.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 21:16
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

1) nee, ik zeg niet dat je dan geen echte liefde kan ervaren
2) Verder: Neederlands sgrijvun is errug moeiluk he?
Damn dat is irritant.
1) Globaal gesproken kun je voor je 21e wel vormen van echte liefde ervaren, maar niet binnen een 'relatie'.
2) Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 07:40
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

1) Globaal gesproken kun je voor je 21e wel vormen van echte liefde ervaren, maar niet binnen een 'relatie'.
2) Inderdaad.
Zucht, here we go again. Waarom reageer ik toch steeds op jou? Nou ja.
Ik denk dat je wel degelijk de ware liefde kunt meemaken op je veertiende of zo. Bij mij is dat in ieder gavel al een jaar of twee zo.
Nou, met een 'je bent de uitzondering die de regel bevestigd' ben ik ook al blij, hoor!

Nou moet ik naar school... Dag allemaal!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 07:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, mijn vriend is de ware.
We hebben al tientallen (?) zware ruzies doorstaan, moeilijke tijden en weet ik veel wat nog meer.
We delen veel dezelfde interesses, hebben grotendeels hetzelfde karakter en ik ga voor hem door het vuur.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten