Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet nie te snel denken dat iemand de ware is... je bent nog maar 14 (bedoel ik niet denegrerend ofzo, maar toch) en dan kan je toch nog niet zeggen dat iemand de ware is..? En al helemaal niet na 1 week en 3 dagen (of wat was et)... tenminste bij mij werkt dat niet zo.
|
woww dat je nu al zo zeker weet dat hij de ware is
![]() We hebben nu gewoon een leuke tijd samen, maar ik durf niet te zeggen of het voor altijd is.. Je weet nooit wat er nog allemaal op je pad terecht komt zeg maar.. ![]() Kzie het gewoon per dag zeg maar, ga niet nu al plannen voor ver in de toekomst, ik zie wel wat (en wie) die mij brengt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed nu ontoppic, bij mijn vriend heb ik een heel erg goed gevoel en ik sluit nooit uit dat hij de ware kan zijn, maar eigenlijk houd ik me daar niet zo mee bezig. Ik geniet van al onze momenten en hoop ook dat we dat altijd blijven doen. Dat is voor mij nu het belangrijkst. En ik denk natuurlijk ook wel over onze toekomst samen enzo, maar ik ga er nog lang niet vanuit dat we dan ook nog samen zullen zijn. Er kan echt vanalles gebeuren en als je zo gericht bent op je toekomst samen en dat hij de ware voor je is kan dat denk ik erg teleurstellend zijn als dat dus niet zo blijkt. En niet alleen dat...ik ben nog 18 en heb nog tijd genoeg om me echt te gaan binden en hij ook. We hebben een serieuze relatie maar willen ook nog wel ff genieten van de wereld enzo en het jong zijn.
|
Verwijderd
|
Laat me raden, je dacht bij alle 7 dat ze de ware waren??
Je bent 14 (en nee, ik zeg niet dat je dan geen echte liefde kan ervaren), en als je op die leeftijd al zoveel vriendjes hebt gehad moet je niet meer te snel zeggen dat iemand de ware is, maarja dat is mijn mening. Verder: Neederlands sgrijvun is errug moeiluk he? ![]() Damn dat is irritant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Inderdaad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je wel degelijk de ware liefde kunt meemaken op je veertiende of zo. Bij mij is dat in ieder gavel al een jaar of twee zo. Nou, met een 'je bent de uitzondering die de regel bevestigd' ben ik ook al blij, hoor! Nou moet ik naar school... Dag allemaal! |
![]() |
|
|