Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2002, 21:35
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Deze zin kan ik wel elke minuut blijven herhalen, want ik krijg gewoon 300x per dag te horen hoe jong ik wel niet lijk... vandaag weer. Ik word er niet goed van. Wat ik ook doe, ik zie er niet ouder uit... en ok, als ze dan zouden zeggen van ej, je lijkt wel 16 (ok dat is ook wel es), daar kan ik nog mee leven, maar 14 gaat me toch echt iets te ver

Hoe kan ik mezelf ouder laten lijken? T ligt niet aan mijn lengte ofzo, want ik ben best groot, bijna de grootste van onze groep en toch word ik altijd het jongste geschat.
Oud 12-09-2002, 21:37
Angeles
Angeles is offline
Ik word ook zo vaak jonger geschat. Laatst zaten we op een verjaardag en toen vroeg iemand aan mijn moeder hoe lang ze al in het huis woonde waar mijn ouders nu nog wonen. Mijn moeder antwoordde dat dat was vanaf dat ik 10 jaar oud was.

Haar reactie: "Oh, dat is dus nog niet zo lang"

Okee, deze opmerking sloeg van alle opmerkingen echt alles. Voor de duidelijkheid, ik ben dus 23 en werd door haar kennelijk een jaar of 13, 14 geschat. De meeste mensen schatten me zo'n 17, 18 jaar.

Ik ben overigens wel klein (1,60), maar ik heb ook een jong gezicht.

Maar goed, om maar even met een cliché te gooien dat ik al jaren hoor: Later zul je er blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:43
Budster
Budster is offline
Ik dacht dat je 18 was!
Oud 12-09-2002, 21:44
Knutselsmurfie
Citaat:
Budster schreef:
Ik dacht dat je 18 was!
Ghi
Dankje dankje
*kusje*
Oud 12-09-2002, 21:46
Knutselsmurfie
Citaat:
Angeles schreef:

Maar goed, om maar even met een cliché te gooien dat ik al jaren hoor: Later zul je er blij mee zijn.
Zegt mijn mutti ook altijd, maarja.... zal je zien dat ik later steeds kei oud wordt geschat ofzo
Oud 12-09-2002, 21:52
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:

Zegt mijn mutti ook altijd, maarja.... zal je zien dat ik later steeds kei oud wordt geschat ofzo
Dat zou wel heel irritant zijn!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 22:36
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:

Ghi
Dankje dankje
*kusje*

ik dacht dat je 19 was

Weet wat het is.. je bent zo oud als je je voelt.. dat hoor je van veel oudere mensen, maar dat geldt op deze leeftijd des te meer..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 23:15
Vice
Vice is offline
Ik wordt meestal ook 3 jaar jonger geschat. Vind ik helemaal niet erg. Ik heb het liever dan dat iemand me 3 jaar ouder schat.
Oud 12-09-2002, 23:43
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Op die foto op je cu2 lijkt je gewoon 17 hoor.. En nog een knappe 17-jarige ook!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 07:17
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Op die foto op je cu2 lijkt je gewoon 17 hoor.. En nog een knappe 17-jarige ook!
Ik was ook net de foto aan het bestuderen en kwam tot dezelfde conclusie.

Ik word ook altijd wat jonger geschat dan ik ben. Vroeger zat ik daar erg mee, tegenwoordig maakt het me weinig uit. Gebeurt gelukkig ook niet zo vaak meer. Ik heb ook niet de leeftijd meer dat er om identificatie gevraagd wordt wanneer ze twijfelen of je wel 16 bent bij het uitgaan . Sinds ik 16 ben is me dat ook nooit meer gevraagd, daarvoor wel. Zorgde soms wel voor vervelende situaties: al je vrienden komen zonder moeite binnen en jij kunt weer naar huis .
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 07:50
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
yup.... op deze foto zie je eruit als een knappe 17 jarige hoor
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 10:18
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Deze foto dus:
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 11:28
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Deze foto dus.....knip
..nie gek!
Oud 13-09-2002, 12:26
heldin
heldin is offline
ik snap niet dat mensen zouden denken dat jij 14 bent doe je misschien heel klein??
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 13:57
Severus
Severus is offline
Bij mij kwam er eens een oudere man naar mij toe (ongeveer 35 jaar oud) en die dacht dat ik er 27 was!!! En hij zag mij ook wel zitten als potentiële vriendin, tot ik hem vertelde dat ik 16 was (want op dat moment was ik 16).

Geloof me, je kan blij zijn dat sommige mensen je jonger schatten, want als mensen je als iemand van 27 schatten terwijl je nog 16 bent, dat is erg!

Ripper
Oud 13-09-2002, 14:52
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:

Tis ook nooit goed he! Nee ik werd eerst ook altijd jonger geschat maar dat was dan 2 jaar ofzo...kan ik nog wel mee leven...t gaat vanzelf over en ook mijn moeder zegt dat je dan later ook jonger wordt geschat dan je bent
Oud 13-09-2002, 18:06
Verwijderd
ik word ook vaak jonger geschat, 16 ofzow...
k vinnet soms best irriej, sommige mensen komen echt naar me toe van: ben JIJ 18?!!
*erger*

naja ik ga niet ineens op hoge hakken etc lopen alleen om ouder te lijken, jammer dan..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:34
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ja, ik word ook altijd 5/6 jaar jonger geschat.
Bij mij in de klas denken ze allemaal dat ik 16 ben. Terwijl ik toch echt bijna 21 word.
Maarja, ik vind het wel leuk eigenlijk.
Ik hou ook best van kinderachtige dingen
(speelgoed, geen kinderachtig gedrag).
En daarbij vind ik het ook nog een vreselijk dat ik over 2 maanden 21 ben dus ik houd lekker vol dat ik 17 word ofzo. En volgend jaar word ik weer 17, en dat jaar daarop ook weer, en dat jaar daarop...
Oud 13-09-2002, 19:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
mij schatten ze altijd ouder. Ach boeien. Erger vind ik de eeuwige openingszin van de dames: "hey zijn jullie tweeling". Ga altijd met mijn broertje op stap, terwijl die toch echt 1,5 jaar jonger is.
Oud 13-09-2002, 19:34
the tourist
the tourist is offline
Ik word meestal wel als 16 geschat (denk ik). Ik zie mensen in ieder geval niet raar kijken als ik zeg hoe oud ik ben (niet dat dat alles zegt), maar ik zie er geloof ik wel uit als 16
Vroeger schatte iedereen mij wel ouder, maar toen was ik ook lang voor mijn leeftijd, en ik zag er gewoon ouder uit.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 21:09
michieldewit
michieldewit is offline
Misschien heeft het met je postuur te maken? Wellicht ben je wat tenger of hebben je vrouwelijke vormen zich nog niet volledig ontplooid?

Het gebeurt mij nog weleens dat ik samen met mijn (3 jaar jonger) broertje door vreemden als de jongste van het stel wordt gezien. Dat is als oudere (en vele malen wijzere ) broer soms behoorlijk balen
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 22:14
Black Soul
Black Soul is offline
ik word altijd stuk ouder geschat
Oud 13-09-2002, 23:38
a new noise
a new noise is offline
tis maar waar je je druk om maakt
Oud 14-09-2002, 20:44
Knutselsmurfie
Citaat:
mijsje schreef:
ik snap niet dat mensen zouden denken dat jij 14 bent doe je misschien heel klein??
ik doe klein ? Kweetnie.. maar daar gaat het denk ik niet om, want ook mensen die me verder helemaal niet kennen schatten me zo'n 3 jaar jonger. Als we bijvoorbeeld uitgaan met zn allen, ben ik de enige die altijd zn ID-kaart moet laten zien... maja, daar komen we ook wel weer overheen
Oud 15-09-2002, 08:56
SuperS
SuperS is offline
zozo da meiske ziet er nie slecht uit,
en ech geen 14 , gewoon 17 ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 10:43
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Deze foto dus: