Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2002, 15:03
Xellent
Xellent is offline
Ikzelf blow geregeld en mn ouders wete het maar van mn pa moet ik er mee stoppe . Nu doet ie dus geregeld een onderzoek (hij is dokter ) en as ik positief ben moet ik de test zelf betale.
Laatst hoorde ik van iemand dat wanneer je zout bij je pis deed(bij een urinetest dus), dat je dan niet positief testte op thc.
kgeloof het nie echt ma weet iemand of het waar is of is het al bij iemand gelukt?

groetjes, Xellent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2002, 15:18
Chill
Chill is offline
zo dat is niet cool dat je vader dat doet,
maarre ik weet niet of zout werkt. misschien moet je urine van iemand die niet blowt lenen, net zoals in de film American Beauty...

succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 15:31
Roos
Roos is offline
Stop je toch gewoon, of je maakt je ouders kenbaar dat je niet wilt stoppen. Ze komen er anders toch wel achter
Oud 07-09-2002, 18:08
Mafheid
Mafheid is offline
gewoon niet betalen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 18:19
poecilotheria
poecilotheria is offline
sjit wat een extremisten!

die weten van gekkigheid gewoon niet wat ze moeten doen
Oud 07-09-2002, 20:20
Xellent
Xellent is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:

die weten van gekkigheid gewoon niet wat ze moeten doen

btw: tis alleen mn pa die zo lastig doet, mn ma heeft er minder probleme mee (doet nogtans drugpreventie bij mij in school )
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 01:22
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
zeg gewooon dat se niet zo moeten zeiken en dat je dik de schijt aan ze hebt, het it toch niet schadelijk (behalve voor de longen
).

Gewoon doorroken.
Oud 08-09-2002, 15:28
S
S is offline
Citaat:
Screenager schreef:
Je kan toch niet gedwongen worden zo'n test te doen..?
Absoluut wel.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 15:33
Verwijderd
het lijkt me heel sterk dat zout zal helpen.
handig als je niet zo vaak blowt om een 'monster' te nemen als je al een paar weken clean bent.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 21:27
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
snees schreef:
het lijkt me heel sterk dat zout zal helpen.
handig als je niet zo vaak blowt om een 'monster' te nemen als je al een paar weken clean bent.
Volgens mij is het dan nog steeds aan te tonen...

Je kan misschien beter wat pis van een vriend ofzo van je nemen, maar ja weet niet precies hoe zo'n test werkt...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 03:22
Snaak
Snaak is offline
wat 'n meisie uit de groep van me tehuis gedaan heb.... elke dag zakkie pissen, en darop schrijven (op scickertje, anders prik je zakkie lek) hoe lang je op die dag clean was, en dan steeds eentje leeggooien in 't bekertje (meesmokkellen naar de plee dus) en afgeven voor de test

wat schijnt te helpen is azijn drinken, is ranzig, maar heb van meerdere mensen gehoord dat 't de afbraak van THC bevorderd

ook leuk, als je heel veel drinkt (vooral water, lijkt me 't meest gezonde) komt er per *hoevewelheid* urine minder THC in, omdat je urine sneller aangevuld word als normaal....

ofwel azijn en veel water drinken lijkt me 'n oplossing
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:53
kleine wicca
kleine wicca is offline
dr zijn wel drankjes te koop als je die drinkt isset niet meer aan te tonen, moet je maar ff btje op internet rondkijken waar ze dat verkopen......................
Oud 09-09-2002, 16:30
Yamyam
Yamyam is offline
Drugs zijn slecht. Mag je vader best weten.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 16:30
Yamyam
Yamyam is offline
Trouwens, als het zo makkelijk was zouden wel meer mensen dat doen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 18:51
Griller
Griller is offline
zeg maa tegen je vader dat je er schijt aan hebt wat hij vind en dat ie maar es normaal moet doen met zijn test en jou geoon moet vertrouwen en niet zo moet zeuren over dat blowen.. ik zou het dan wel eventjes wat minder gaan doen..
Oud 09-09-2002, 20:40
Xellent
Xellent is offline
Citaat:
snees schreef:
Had ik ook al aan gedacht maarreuuuh
Hoeveel weken duurt het eer ze niks meer vinde?
Daarover lopen de meningen wel sterk uiteen (van 3 weken tot 3 maand, heb ik gehoord).
ik blow wel niet zo erg veel (denk ik toch) = enkel int weekend (1 dag) en met 5 kameraden +/- 5 vrij dikke joints (1 de man dus).
Nog een vraag: hoe bewaar je die pis dan voor de volgende test? bevriezen en in de microgolf ontdooien (want pis moet natuurlijk wel warm zijn ) ? Suggesties altij welkom

Citaat:
Snaak schreef:
wat schijnt te helpen is azijn drinken, is ranzig, maar heb van meerdere mensen gehoord dat 't de afbraak van THC bevorderd
Smaak wel ongelooflijk slecht. maar as het de afbraak zou bevorderen kan je dan niet gewoon enkel druppels in het bekertje pis doen (of denk ik hier weer veel te simplistisch)
btw: Bij mn vorige test ben ik 3 weken clean gebleven en 4 liter water per dag gedronken (soms moest ik om de 10 min nr de WC ). Gevolg: negatief

Citaat:
Yamyam schreef:
Drugs zijn slecht
Hangt ervan af hoe je ze gebruikt. Ik ken een paar mense die helemaal fout bezig zijn (elke dag 3-4 joints ) maar dit stimuleert mij om mezelf in de hand te houde, blowe moet voor de fun zijn eh

Allé, aan alle believers: nog veel plezier (maar met mate) en aan alle tegenstanders: verruim je geest eens

Groetjes, Xellent
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:17
Jules
Jules is offline
als je nou gewoon elke keer in zo'n potje gaat poepen .. dan wil je pa vast niet lang tests afnemen
Oud 17-09-2002, 20:12
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
LOL ik zou geen enkele cent aan die gierige vader van je pasen.
Serieus jongen, je bent 16 dit moet je niet pikken ze gaan je echt niet slaan als je niet payt ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten