Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wat 'n meisie uit de groep van me tehuis gedaan heb.... elke dag zakkie pissen, en darop schrijven (op scickertje, anders prik je zakkie lek) hoe lang je op die dag clean was, en dan steeds eentje leeggooien in 't bekertje (meesmokkellen naar de plee dus) en afgeven voor de test
wat schijnt te helpen is azijn drinken, is ranzig, maar heb van meerdere mensen gehoord dat 't de afbraak van THC bevorderd ook leuk, als je heel veel drinkt (vooral water, lijkt me 't meest gezonde) komt er per *hoevewelheid* urine minder THC in, omdat je urine sneller aangevuld word als normaal.... ofwel azijn en veel water drinken lijkt me 'n ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Hoeveel weken duurt het eer ze niks meer vinde? Daarover lopen de meningen wel sterk uiteen (van 3 weken tot 3 maand, heb ik gehoord). ik blow wel niet zo erg veel (denk ik toch) = enkel int weekend (1 dag) en met 5 kameraden +/- 5 vrij dikke joints (1 de man dus). Nog een vraag: hoe bewaar je die pis dan voor de volgende test? bevriezen en in de microgolf ontdooien (want pis moet natuurlijk wel warm zijn ![]() Citaat:
![]() btw: Bij mn vorige test ben ik 3 weken clean gebleven en 4 liter water per dag gedronken (soms moest ik om de 10 min nr de WC ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Allé, aan alle believers: nog veel plezier (maar met mate) en aan alle tegenstanders: verruim je geest eens ![]() Groetjes, Xellent |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Voeg een stuk toe Lychee | 324 | 05-03-2007 16:24 | |
Eten & Drinken |
Wat kan ik wel en niet eten? dark princess | 37 | 05-09-2005 18:20 | |
Drugs & Alcohol |
thee roken... spaarvarken | 103 | 13-02-2004 15:42 | |
Drugs & Alcohol |
Urine neutraliseren Rah Digga | 27 | 06-12-2003 23:00 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |