Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2002, 18:22
JoB
JoB is offline
Oké, een hele tijd geleden werd ik verliefd, hij weet ervan, maar was niet op mij..... Ik heb geprobeerd het te vergeten, maar het lukt gewoon niet....... Toch heb ik het gevoel dat het wel wat kan worden, we hebben echt een band en kunnen het heel goed met elkaar vinden..... Moet ik gewoon een zoen geven en de reactie afwachten, wat is het ergste dat kan gebeuren?? Tja, ik vind het heel moeilijk, maar het is alweer een half jaar geleden ofzo dat ik het heb verteld, ik heb wel anderen gehad, maar dat werd nix, want ik dacht steeds aan hem..... Het kan toch dat zn mening is veranderd? Dat hij nu wel met me wil, maar het niet durft te zeggen, omdat hij toen niet wilde, en het al zo lang is geleden, dat hij denkt dat ik niet meer verliefd ben..... Ik kan het niet nog een keer tegen hem zeggen, omdat hij dan vast en zeker niet meer met me om wil gaan, omdat hij dat dan zielig voor mij vind en denkt dat we wat afstand moeten nemen...... Als ik hem nou gewoon zoen en als hij schrikt ervan, kan ik zeggen dat het perongeluk ging...... Dat ik niet meer verliefd ben.... Oh, ik weet het echt niet meer, ik kan gewoon niet zonder hem!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2002, 18:38
love_forever
love_forever is offline
hahahaha! Ik herken je verhaal want ik heb het ook meegemaakt met mijn huidige vriend!! Ik was helemaal weg van hem maar ik was zijn type niet.... een tip??!

Zoek gewoon contact maar net iets meer als normaal!!! (Zorg wel dat hij op dit moment geen vriendin heeft)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 18:45
Last Resort
Last Resort is offline
Heb er 2 jaar last van gehad, is op het laatst weggesleten, je moet gewoon accepteren dat het hoogstwaarschijnlijk niets wordt. MOVE ON!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 21:26
ABrules
ABrules is offline
je moet eigenlijk kei hard zijn voor jezelf en gewoon opgeven, *zucht* dat zou je moeten doen ja... ikke ook eigenlijk... maar dat gaat nogal moeilijk, als ze me broek telkens open begint te maken midden op straat... en ik maar blijven denken dat ik geen kans maak ow, sorry dwaal beetje af... nou ja, misschien maar blijven proberen totdat ie zo hard neej zegt dat het zo een pijn doet dat je hem maar een eikel vind enzo... misschien dat dat werkt... ik durf het niet echt uit te proberen, maar zou iets kunnen zijn...
al met al heb ik niet echt nuttige tip

mijn excuus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten