Oké, een hele tijd geleden werd ik verliefd, hij weet ervan, maar was niet op mij..... Ik heb geprobeerd het te vergeten, maar het lukt gewoon niet....... Toch heb ik het gevoel dat het wel wat kan worden, we hebben echt een band en kunnen het heel goed met elkaar vinden..... Moet ik gewoon een zoen geven en de reactie afwachten, wat is het ergste dat kan gebeuren?? Tja, ik vind het heel moeilijk, maar het is alweer een half jaar geleden ofzo dat ik het heb verteld, ik heb wel anderen gehad, maar dat werd nix, want ik dacht steeds aan hem..... Het kan toch dat zn mening is veranderd? Dat hij nu wel met me wil, maar het niet durft te zeggen, omdat hij toen niet wilde, en het al zo lang is geleden, dat hij denkt dat ik niet meer verliefd ben..... Ik kan het niet nog een keer tegen hem zeggen, omdat hij dan vast en zeker niet meer met me om wil gaan, omdat hij dat dan zielig voor mij vind en denkt dat we wat afstand moeten nemen...... Als ik hem nou gewoon zoen en als hij schrikt ervan, kan ik zeggen dat het perongeluk ging...... Dat ik niet meer verliefd ben.... Oh, ik weet het echt niet meer, ik kan gewoon niet zonder hem!