Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat betekent: Boek der Schaduwen... En is het boek dat heksen/wiccan gebruiken om al hun kennis in op te schrijven: hun kennis over kruiden, hun rituelen, hoe ze magie bedrijven, etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
*heeft gelzen dat je alles ZELF in je BOS moet zetten anders is je boek niet meer zo "goed"*
is dat zo? + heeft iemand recepten voor koekjes ofzo, ik kan ze niet meer vinden... *had een hele goeie site, vind m niet meer*
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou.. wat veel mensen vinden is dat het heel belangrijk is als je zélf dingen doet, je er je eigen energie instopt. als je dus alles zelf schrijft en maakt zit er meer van je eigen energie in en werkt het dus beter. maar het is maar of je daarin gelooft. ik persoonlijk wel (zoals bijvoorbeeld: eigen kruiden kweken, eigen runen maken) zelf bij een FoS (file of shadows: op de compu dus) dringen heksen erop aan niet alles klakkeloos over te nemen maar alles zefl uit te tiepen of over te tiepen. misschien zelf sin je eigen woorden te zetten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en nog bedankt voor het antwoord op mijn andere vraag!
|
Nou je kan natuurlijk alles gebruiken voor een BOS maar ik vind eigenlijk dat er dus geen streepjes in horen. Je moet gewoon supernetjes en overzichtelijk, vooral overzichtelijk te werk gaan. Ik zet er ook altijd ondersteunende tekeningen in, ik teken de heksenkruiden uit en zet er legenda's enzo bij. Het moet gewoon echt helemaal perfect zijn. Dus als je zo bezig bent dan zijn die lijntjes helemaal niet nodig. Je moet gewoon bladzijde voor bladzijde indelen. Niets meer. Na de indeling arceer ik de belangrijke stukken ook nog altijd even.
Sterkte ermee... ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Charmed #2 Blubje | 500 | 16-10-2004 12:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |