Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2001, 16:55
star9
star9 is offline
Hoi iedereen,

Hierbij wil ik jullie ff waarschuwen voor de eventuele bijwerkingen waarvan jullie last zouden kunnen hebben na het slikken van de Partybooster of 1 van de andere dagkuren die je energie zouden moeten verschaffen.
Ik had gister dus zo'n kuur gekocht (omdat ik de laatste tijd continu moe ben en mn vriend en ik naar n verjaardag van n vriend van hem zouden gaan), me braaf aan alle voorschriften gehouden, en alles ging goed tot n uur of elf (na de laatste capsule) (was er om 8uur mee begonnen).
Ik kreeg t ijskoud, werd duizelig, misselijk en voelde me gewoon klote..
Heb vannacht maximaal n half uurtje geslapen en de rest van de tijd hyper wakker gelegen (terwijl ik maar tot 1 uur wakker zou moeten blijven zeg maar..) vanmorgen kreeg ik ineens pijn in al mn gewrichten. Dat is nu dus wel over, maar ben nog steeds errug gammel.
In de bijsluiter staan geen bijwerkingen vermeld, maar bij mij kan het echt door nix anders komen.
Vandaar dat ik jullie ff wilde waarschuwen!!
Voor mij eens maar nooit meer in ieder geval!!
Oud 22-10-2001, 12:43
Snufje
Snufje is offline
Bijwerkingen moeten toch verplicht gemeld staan in de bijsluiter? Maar dat is behoorlijk klote..!!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2001, 15:11
miro
miro is offline
Dus je vind het vervelend dat je teveel energie had en dat je niet kon slapen?daarom slik je het toch? het heet niet voor niets partybooster, die slik je om een hele avond door te kunnen en om actief te worden.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2001, 15:33
star9
star9 is offline
Citaat:
miro schreef:
Dus je vind het vervelend dat je teveel energie had en dat je niet kon slapen?daarom slik je het toch? het heet niet voor niets partybooster, die slik je om een hele avond door te kunnen en om actief te worden.

joh je meent t?
Maar als er in de bijsluiter staat dat je 2 uur voordat je denkt naar bed te gaan moet stoppen en dat dus braaf doet maar vervolgens NOG de hele nacht hyper bent, is er toch iets niet goed volgens mij..
Oud 22-10-2001, 18:46
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
star9 schreef:
is er toch iets niet goed volgens mij..

volgens mij moet je zoiets zo ie zo niet slikken voor energie.. Je krijg een stoot energie, die onnatuurlijk is, ik bedoel, anders had je die energie nooit gehad. Je doet dus meer dan je aan kan, en daarna val je weer terug...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2001, 19:19
Zorkman
Zorkman is offline
diene zever is alleen goe voor hersenloze gabbers me buffalo's

as ge u al verlaagt om zo'n dinges te pakken..
Oud 22-10-2001, 19:41
The Hilfiger Girl
The Hilfiger Girl is offline
Ik ben blij dat ik nooit behoefde heb aan zoiets. Ben namelijk zelf nogal energiek ...
Oud 22-10-2001, 19:42
choky
choky is offline
Citaat:
Zorkman schreef:
diene zever is alleen goe voor hersenloze gabbers me buffalo's

as ge u al verlaagt om zo'n dinges te pakken..
lang leve de beleefdheid

maar eigenlijk zit er wel iets in hé
om energie te krijgen zou ik toch iets anders doen dan zulke drankjes drinken!
nu ja, voor jou zal het waarschijnlijk ook de laatste keer zijn
weer een zieltje gered

Oud 22-10-2001, 20:13
star9
star9 is offline
Citaat:
choky schreef:
lang leve de beleefdheid

maar eigenlijk zit er wel iets in hé
om energie te krijgen zou ik toch iets anders doen dan zulke drankjes drinken!
nu ja, voor jou zal het waarschijnlijk ook de laatste keer zijn
weer een zieltje gered

pillen slikken voor de duidelijkheid..
en idd.. eens maar nooit meer..
en wat zou jij dan doen als je zowat chronisch moe bent?? (onderzoek bij dokter loopt nog dus (nog) geen medicijnen..)

Oud 22-10-2001, 20:33
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
star9 schreef:
pillen slikken voor de duidelijkheid..
en idd.. eens maar nooit meer..
en wat zou jij dan doen als je zowat chronisch moe bent?? (onderzoek bij dokter loopt nog dus (nog) geen medicijnen..)

dan moet je het nog niet doen... je krijgt onnatuurlijke energie en doet meer dan je aankunt, zeer ongezond..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 17:20
Noortjemeisje
Noortjemeisje is offline
Ik las laatst zo'n folder van etos en ik lag hééélemaal dubbel toen ik dat las van die nieuwe energyboosters. HET ZIJN GEWOON HERBALS, maar dan op een mooiere manier uitgelegd. Ik kon niet geloven dat ze nu ook al in de drogist verkocht worden. Ik vind dat ze daar niet thuis horen omdat iedereen er anders op reageert, net als smartdrugs, zoals supercaps enzo.

However, de meeste energiekuurtjes helpen sowieso niet.

Toch een kutgevoel, ik weet het.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten