Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Studenten zijn waardeloze, op de samenleving parasiterende eikels die denken dat ze alles mogen doen waar ze zin in hebben en die zich boven de burgerstand verheven voelen. Elke kneus die totaal clueless is gaat rechten studeren en mensen die ondernemingsrecht studeren zijn op geld beluste VVD-geilertjes.
|
![]() |
|
Mijn beleving van vooroordelen jegens studenten.
Studenten: alcohol zuipende mensen die alleen nuchter zijn als er een tentamen aan komt, nooit geld hebben (ok, dat is waar), chaotisch leven, ongezond eten en drinken en elk weekend al hun vuile was bij mama dumpen. Seks, alcohol en 's morgens slapen in plaats van 's nachts.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen heeft vooroordelen, ook al zeg je van niet! Als ik echt zo'n huppelgeval (moet netjes blijven he..) zie lopen, denk ik echt 'ieeeh!' En ze zijn vast aardig, maar als je zo meeloopt, dan heb ik echt zo iets van: wees jezelf! Ik vind t dan gewoon sneu, dus daarom reageer ik zo. Ik laat die mensen wel in hun waarde, ik ga ze dus ni uitschelden om hun kledingstijl >> ze moeten natuurlijk zelf weten hoe ze erbij lopen.. Maar mensen schelden mij wel uit, om hoe ik er bij loop.. Je mag denken wat je wil, maar dan hoeft nog niet de hele wereld te weten, dat ze mijn kleren ni mooi vinden.. Ik hou me ook netjes stil, dus doen die mensen dat ook maar.. Zo!
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet eigenlijk niet wat voor vooroordelen er over mij gaan.. Tenminste, niet die gebaseerd zijn op mijn kleding en/of uiterlijk. Even over na denken. ![]() |
![]() |
|
hiphoppers: Wijde neger kleren, halfnaakte vrouwen, kilo's sieraden om de hals, blingbling, veel blowen.
alles waar ik dus juist een ontzettende hekel aan heb. verder over mij: dat ik arrogant ben [ik ben alleen maar stil en heb toch een sterke mening] dat ik een slet ben [ach ja] mensen denken ook altijd standaard dat ik ze niet mag. ik heb zelf wel vooroordelen maar ik hecht er niet veel waarde aan, als ik van te voren bijvoorbeeld over iemand denk dat dat hij/zij arrogant is of niet aardig ga ik niet gelijk onaardig tegen diegene doen, en als diegene ook maar iets heel kleins goeds zegt is dat vooroordeel ook gelijk weg.
|
Ik heb een IQ onder de 80
Ik vreet elke dag 100 pillen en snuif men hele neus vol Ik heb een hekel aan alle zwarten en Hitler is mijn idool Ik denk dat iedereen bang voor me is als ik lonsdale draag en daarom doe ik dat ook Etc. En dat denken ze dan allemaal van me zonder me 1 keer gesproken te hebben ![]()
||
Citaat:
is toch ook zo? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
ik dacht dat je 'thug' was ![]() ghetto nare man ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vooroordelen over mij.. Dat weet ik niet echt. Er wordt vaak verwacht van mij (als mensen me niet kennen) dat ik stil en verlegen ben. Ben ik ook wel, maar alleen als ik mensen niet ken. En er wordt vaak gedacht door ouders van vrienden dat ik een slechte invloed ben, als in type 'foute vrienden'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooroordelen over mij, verschilt nogal: verlegen,stil, grote bek,verwaand,huppeltroela,wazig en ik hou blijkbaar alleen van r&b. Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 20:37. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb ook altijd een grote bek, ik ben aggresief ik ben nazi(wordt soms gedenkt,slaat nergens op ![]() uhm nu weet ik er zo ff geen.. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
- omdat ik een half lange leren jas heb wordt ik zelfs uitgemaakt voor Gestapo Officier
![]() - Ik ben barbaars en gevaarlijk - Ik offer dieren voor Satan ![]() - ik ben een fascistische Viking ![]() Ik word voor zoveel dingen uit gemaakt, ik lach me soms echt helemaal krom
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik ben satan.
ik denk dat ik een punker ben maar weet helemaal niet wat dat is want vroeger blablabla. verwend en welvarend, ook. verder heb ik een slechte invloed. vooral op vrienden die "mainstream" zijn. ik heb vast wel wiet bij me wat mensen kunnen kopen (ga zelf maar naar de koffieshop) oke das geen vooroordeel dus. ik hou van harde muziek en metal \m/ ![]() en volgens niet mainstream vrienden ben ik echt een moederfiguur. nou goed als zij het zeggen. oja ik ben afstandelijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologish testje !!0p3n | 75 | 18-06-2003 10:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslims zweedsmeisje | 136 | 14-05-2002 16:17 | |
Liefde & Relatie |
Probleem... Somebody Special | 109 | 09-04-2002 14:12 |