Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Anders koopt er niemand! Jij koopt een auto. Jij betaalt 20000 euro. Je weet niet welke het is... Zet jij dan je handtekening onder het koopcontract? Neeuh... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat je het ff weet. Is het zo moeilijk om op te noemen wat 't chipset is?? Kijk eens op de doos ofzo. Mensuh die geinterreseerd zijn: Ze heeft het merk al genoemd, Sparki, moet dus zijn SPARKLE, en ik denk dat 't een Geforce 2 MX 400 is met 32mb geheugen of een Geforce 2 GTS met 32mb geheugen. (Mocht dat zo zijn, NIET kopen, zie hieronder!!) Als je een videokaart zoekt en je hebt een redelijk systeem met AGP poort (werkend!) dan zou ik niet voor een Geforce II 2mx gaan, echt zonde van je geld. Dan liever een Geforce II GTS ofzoiets presteren veeeel beter als je echt niet veel geld aan een videokaart wilt uitgeven. Grafische kaarten Sparkle, PCI (nieuw bij Alternate.nl ![]() SP6326 (Retail) 8 MB SDRAM SiS 6326 PCI 175 MHz EUR 29.00 Excl. BTW: EUR 24.37 5300 (Retail, TV-out) 32 MB SDRAM nVidia TNT2 M64 PCI 300 MHz EUR 59.00 Excl. BTW: EUR 49.58 SP5300 (Retail) 32 MB SDRAM nVidia TNT2 M64 PCI 300 MHz EUR 55.00 Excl. BTW: EUR 46.22 SP7100M2 (Retail, TV-Out) 64 MB SDRAM GeForce4 MX-420 PCI - EUR 99.00 Excl. BTW: EUR 83.19 Lowbudget Grafische kaarten Sparkle, AGP (nieuw bij Alternate.nl ![]() Sparkle Geheugen Chipset Interface RAMDAC Prijs Info Wizard Order SP5300 (Retail) 32 MB SDRAM nVidia TNT2 M64 AGP 300 MHz EUR 39.00 Excl. BTW: EUR 32.77 SP5300 T (Retail, TV-out) 32 MB SDRAM nVidia TNT2 M64 AGP 300 MHz EUR 49.00 Excl. BTW: EUR 41.18 SP6800 (Retail) 32 MB SDRAM nVidia GeForce2 MX AGP 350 MHz EUR 59.00 Excl. BTW: EUR 49.58 SP6800 MX-200 (Retail, TV-out) 32 MB SDRAM nVidia GeForce2 MX-200 AGP 350 MHz EUR 65.00 Excl. BTW: EUR 54.62 SP6800 MX-400 (Retail, TV-out) 32 MB SDRAM nVidia GeForce2 MX-400 AGP 350 MHz EUR 65.00 Excl. BTW: EUR 54.62 Je kunt er wel vanuit gaan dat 'n AGP kaartje is maar dat is gewoon de standaard. Tenzij je een stokoud systeem hebt wat alleen maar PCI slots heeft of een gebrekkig systeem, of een systeem met een kapotte AGP-poort... Who knows! Maarja als je zelf het chipset niet eens weet..EEEUH.. Lekker debiel.. Als ik mijn oude pc zou verkopen en ik vraag er 500 euro voor, dan kan ik jou toch net zo goed oplichten met een 5 jaar oude Pentium 233 waar Windows 98 goed op draait in plaats van die beloofde Pentium IV 1,2Ghz waar Windows 98 OOK goed op draait??? Dusss, niet zo moelijjk doen svp.. Pleur die specificaties erbij.. Of wacht tot je meer hardware hebt, kun je er een hele PC omheen bouwen ![]() Nog iets: Van wie koop je liever een grafische kaart met een chipset dat je niet eens weet, laat staan garantie of wat dan ook, van een meisje van 15 dat er de ballen verstand van heeft.. Of gewoon nieuw uit de winkel met zoveel specs als je zelf wilt??? En volledige fabrieksgarantie??? Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 21:48. |
![]() |
|
wat zijn jullie allemaal een stelletje lompe kippen zeg sjees.
het is gewoon een video kaart met tv out het is een plug and play. er zit 32 mb geheugen op (het is een kleure video kaart) en als het een plug and play is dan past hij in elke computer! behalve de packerbell omdat je die nie om kan bouwen (krijg je allemaal fouten) ben ik nou de eenigste met brains. sjees ![]() ![]() .
|
hier dit staat er op de doos!
Sparkle High performance 3D VGA accelerator. * Support for Direct3D & OpenGL ICD --- enable you to run the widest range of games. * High Quality motion compensation for full speed DVD playback( software optional). *windows 95, 98, NT4.0 & OS/2. * Smart-instal inside PNP (plug and play) m/n: SP5300PCI+TV/32MB P/N: TNT2 M64 PCI+TV/32MB
||
Citaat:
Oke, koop jij dan ook een mobile telefoon zonder eerst in de blanco doos te kijken? De man verteld je alleen dat hij SMS kan sturen en je betaald 350 euro (dit is nu even in verhouding). Tuurlijk wil jij dan weten wat erin zit... |
![]() |
||
Citaat:
De nieuwprijs daarvan ligt op dit moment dus onder de 65 euro, omdat we alweer in de generatie van 128 Mb op een kaartje zijn aangekomen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Retail, TV-out) 32 MB SDRAM nVidia TNT2 M64 AGP 300 MHz EUR 49.00 Excl. BTW: EUR 41.18 Dit kost die dus in de winkel... Als je TV-out niet gebruikt zou je er ook 1tje zonder TV-out kunnen kopen: TNT2 M64 32MB retail EUR 36,90 En de beste koop voor onder de 65 euro's: GeForce2MX-400 64MB TV-out retail EUR 55,90 Voor zo'n stokoude videokaart als een TNT2 M64 32mb mag je 2de hands niet meer dan 20 euro vragen ofzo ![]() Btw, die "M64" duidt op een geheugenbus van 64bit, standaard is dat bij een TNT2 videokaart 128bit, het is nog de trage uitvoering ook ![]()
||
Citaat:
Tip: Onboard video uischakelen als je dus een videokaartje in gaat bouwen, dat scheelt, zelfs in een Packard Bell PC ![]() Laatst gewijzigd op 18-09-2002 om 17:47. |
![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=adsl ![]() |
![]() |
||
Citaat:
niemand koopt iets als ie er nix over weet. Maar dat snapt de topicstarter blijkbaar niet |
![]() |
|
NOU TENEERSTE WORDT JE NIE DOOR MIJ GENAAID HIERO OMDAT IK ER 165 EURO VOOR HEB BETAALD!
EN ALS JE NIE BLIJ BENT MET WAT IK ER VOOR VRAAG HEB JE PECH. EN IK HOEF NIE SPECIAAL ER VERSTAND VAN TE HEBBEN WANT ZOALS IK JULLIE AL EERDER ZIJ:!!!! MIJN VADER HEEFT HEM UITGEKOZEN EN ZIJ DAT HIJ GOED WAS DUS....... BEK DICHT ALS HET JE NIE AAN STAAN!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
hehe dit is echt humor.
ok lieve schat. die kaart kon vroeger wel 165 euro gekost hebben, maar in de huidige videokaarten markt dalen de prijzen gigantisch snel omdat er steeds nieuwe, snellere (in veel opzichten), dus betere komen. de geeks, ja jullie ja ![]() en als je computerspullen wilt verkopen is het wel degelijk handig als je bij voorhand al de technische prut erbij zet, want veel geeks (ik ook hoor) kicken daar op. en er zijn zoveel videokaarten waarmee je video kunt opslaan etc (wat jij opnoemde), maar die zitten al onder de 50 euro. owja en er zijn letterlijk duizenden verschillende videokaarten en het is handig voor ons geeks als we weten wat voor een het precies is. want wij geeks willen echt alles weten. niet zo schreeuwen alstublieft. geeks kunnen daar niet tegen. Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 02:01. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een paar dagen geleden een geforce 2mx 400 voor 46 euro gekocht bij http://funcomputer.de (samen met nog veel meer spul)
Ben ik nou dom geweest en had ik beter deze kunnen kopen? (dacht het niet) |
![]() |
||
Citaat:
K heb zelf n gf2 ti voor 100 euro ![]() ![]() maja zonder specs zal niemand die kaart gaan kopen. en dreamster, weet je vader niet de specs van dat ding? Hij kan het wel goed noemen, maar als het al n half jaar geleden is gekocht(ja, erg ruim genomen maar gaat om t idee)dan kon ie toen wel goed zijn, maar nu echt niet meer. Maja get the point ![]()
|
een TNT2 met 32 mb die jou vader gekocht heeft voor 165 euro (dit jaar dus nog, omdat het niet in guldens staat???)
Dan heeft hij er zelf ook de ballen verstand van en hij is flink afgezet... echt flink... dat kaartje heb ik toevallig van de week nog verkocht aan een vriend van me voor 15 euro... (niet gebruikt) dat zijn betere prijzen voor zo'n ding
|