Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2002, 17:37
Destiny
Destiny is offline
Hallo!
Ik zit momenteel niet echt lekker in mn vel en eigenlijk heb ik niks te klagen, want ik heb vrienden, leuke ouders, leuke school, maar ik voel me vaak niet echt op mn plaats tussen mn vrienden.
Als we naar een feest gaan bijvoorbeeld heb ik het gevoel dat alle jongens hen wel leuk vinden, maar naar mij kijken ze niet echt om. Als we dan de volgende dag even napraten over de vorige avond hoor ik alleen maar van ik ben met die jongen geweest en ik met die enzv........
ik ben de laatste tijd niet meer met een jongen geweest. niet omdat ik dat niet wil hoor en als ik ze dan zo hoor praten voel ik me best wel shit.
En als we ergens heen gaan wordt mij vaak ook niks gevraagd ze doen gewoon wat zij willen en ik weet wel dat ik dan mijn mond open moet trekken, maar daar ben ik niet zo'n ster in.
En een hele goede vriendin van mij die kijkt niet eens naar me om als we op een feest zijn, dan is ze alleen maar bij andere mensen en dan ben ik soms gewoon jaloers op haar, want ze kan iedereen krijgen....
zijn er misschien meer mensen die dit meegemaakt hebben of die raad weten???
Liefs mij
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje goed is overgekomen, want ik vind het best wel moeilijk om te schrijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2002, 18:14
skatefamke
skatefamke is offline
ik heb dat gevoel ook gehad toen ik een jaar of 14 a 15 was. bij mij is het op den duur over gegaan door ja hoe zeg je dat... gewoon de dingen doen die je zelf leuk vind.. minder afhankelijk zijn van wat anderen willen. dan ontwikkel je meer je eigen persoonlijkheid en krijg je een wat sterkere persoonlijkheid. dan weten mensen weer beter wat ze aan je hebben en zo is de positieve cirkel van oorzaak en gevolg rond. ofzo.
Reageren

Regels voor berichten