Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen dure, zodat je geen complexen gaat krijgen als ie gejat wordt.
*denkt terug aan hoe haar ouders reageerden toen masj ze kwam vertellen dat de nokia-die-masj-kreeg-omdat-pappa-en-mamma-vonden-dat-ze-bereikbaar-moest-zijn gejat was door de lieve bewoners van de verhuisdozen naast amsterdam CS* ![]() Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 19:18. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een ultracoole blauwe Swing 200. Hij belt nog, maar dat is dan ook echt alles. Antenne is er af gevallen (incl. dat ding wat in die antenne zit en het belangrijkst van die hele antenne is), display doet het niet meer zodat ik geen smsjes kan lezen/sturen en al mijn nummers kwijt ben. En nog wel meer dingetjes...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb geen gsm en hoef dr ook geen.. Ik heb het totaal niet nodig.. Smsen hoef ik ook niet, ik mail of bel of fiets of loop wel..
En het kan handig zijn ja, maar ik wil gewoon niet overal bereikbaar kunnen zijn, en als je dr één hebt 'voor het geval dat.. want je weet het maar nooit..', als je zo denkt zou ik me nooit veilig kunnen voelen. Want 'alles kan wel gebeuren'. Maar goed. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, geen samsung nemen die batterijen zuigen aars. Ik heb een samsung a110 (gekocht van klootzak2001 ![]() ![]() ![]() En om even op heet hoofdaspect terug te komen. Je moet er twee jaar mee doen, dus neem er eentje die sterk is, en niet te groot dat gaat irriteren. Laat je niet al te veel beinvloeden door de nieuwste toestellen...ik ben trouwens weer principieel tegen nokia. Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 21:32. |
![]() |
|
mislukte wannabe status machintjes, het maakt toch geen ene fuck uit hoe neiuw duur en exclusief hij wel niet is, de extras gebruik je zelden of nooit en over een half jaar ligt ie in de uitverkoopbak nij de bakker tussen de krentenbollen..
koop er gewoon een die belt
|
Ik heb geen verstand van telefoons. Zelf heb ik een kei oud ding (geen koelkast, maar juist klein en smal enzo), die doet t nog ook, kan er mee bellen, gebeld worden, smsen, sms lezen enz. Heb alleen geen klokje, maar daar heb ik een horloge voor.
![]() Dus conclusie: gewoon een telefoon nemen die t goed (!) doet. Al die extra dingen zijn nergens voor nodig. |
![]() |
|
Ik heb lekker een Nokia 3310, net als de helft van nederland. Mischien massa-item maar hij bevalt best. Nooit problemen mee.
Laat je iig niet beinvloeden door de mogelijkheid tot WAP, heb je toch nix aan. I-Mode is zeker ook niet interessant? Naja Nokia is mischien een massa-item maar imho wel errug relaxed.
|
koop er een die je ook kan vertellen waneer je geld verspilt want jij lijkt me iemand die zoiets wel kan gebruiken.
of koop geen telefoon, k bedoel.. als je er nu nog geen hebt dan ben je allang helemaal out en die achterstand haal je nooooit meer is, k bedoel lets face it.. je zult nooit meer echt "in" zijn.. vergeet het maar je kan jezelf nu maar beter helemaal klem zuipen aan de breezahs want echt joh je komt er niet meer bovenop.. zonde.
|
ik heb un nokia 5210, zo'n schokvrije! (oranje)
heel handig ding hoor! ut is geen koelkast, gaat niet kapot (heb er nog nix van gemerkt tenminste, maar zal vast wel verandering in komen en heb 'm nu un half jaaar!) Maar goe, ik vind ut un handig ding!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Gsm-lifestyle Verwijderd | 24 | 31-01-2013 17:46 | |
Software & Hardware |
[GSM] Wachtwoord berichten Saarah | 4 | 19-01-2007 12:01 | |
Software & Hardware |
GSM met goede camera, welke? Hakuna | 29 | 27-05-2006 11:00 | |
De Kantine |