Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan geef ik het aan en dan? ja hallo ik ben achtervolgd. Het was 2 uur snachts, we weten niks van de auto, geen kenteken, niet het aantal personen, maar ze zaten achter ons aan das alles wat we weten. Zouden ze daar wat aan hebben? ik denk t niet.... (ik maak je niet belachelijk hoor, vraag t me alleen af)
||
![]() |
Citaat:
die avond is er volgens mij niks gebeurd. Geen ruzie, niks. En daar waar ik uitga is ook echt nooit ruzie dus...... en of het nou een grap was of niet, mijn vriend en ik vonden het niet bepaald grappig. Sterker nog, zeer beangstigend. Zon ervaring doet wat met je. Ik had gewoon niet verwacht dat ik er nu nog last van zou hebben. Het idee dat er een stel kerels achter je aanrijdt, je opwacht en pas na een uur weggaat maakt je gewoon zó ontzettend bang. Kijk, als we ze nou ergens hadden kunnen afschudden was mijn angst zeker minder geweest, maar ze zijn ons tot mijn huis gevolgd, hebben mij naar binnen zien gaan en hebben er vervolgens 45 min gestaan. Ik vraag me dan af, komen ze ooit terug? hebben ze mij of mijn vriend gezien? kennen ze mij of mijn vriend misschien? hebben ze t op ons gemunt? kortom, er gaat van alles door je hoofd. Ik vond het net een film. en ja ook nu ben ik gewoon nog bang!
|
![]() |
Dom...
Dom van je om dan naar huis te rijden! Als ze serieus het op jullie gemunt hadden, weten ze nu waar jij woont! Als ik in die situatie zou staan, zou ik zo snel mogelijk naar een politiebureau rijden (wat 's nachts ook bemand is), of een andere plek waar je weet dat je beveiligingsmensen vind, zoals een groot ziekenhuis. Ergens waar je niet alleen bent, en waar politie/beveiligingsmensen zijn. En ik ga er maar vanuit dus dat je geen mobiele telefoon had... Want als je die wel had gehad, dan was je zelf vast wel op het idee gekomen om 112 te bellen en de politie om hulp te vragen. Dom van je, eerlijk, ik had meer verwacht... |
![]() |
|
![]() |
Dit doet me denken aan iets wat ik laatst gehoord heb. Dat vond ik ook zo eng. Ik weet de details niet echt meer, maar het kwam hier op neer:
Die vrouw reed in haar auto, ergens door het bos. Het was s'avonds en donker. Ze moest stoppen want er lag iets op de weg. Ze stapte uit, legde het aan de kant en reed weer verder. Later bemerkte ze dat er een auto vlak achter haar reed. Ze werd erg bang, want de auto reed nu ook met grootlicht. Het was nog een lang stuk naar huis, en het was dus in het donker, in het bos, je weet wel.. De auto zat de hele tijd heel dicht op haar en seinde steeds. Ze ging steeds sneller rijden, maar de auto bleef haar volgen. Aangekomen in de woonwijk durfde ze niet uit te stappen, en bleef steeds maar rondjes rijden. Na lang rijden moest ze toch een keer stoppen. Zo dicht mogelijk bij de voordeur van haar huis zette ze haar auto stil. De auto achter haar stopte ook, en ze zag een man en een vrouw uit de auto komen, op haar af. Op hetzelfde moment ging haar achterbak open, waar een man uit sprong met een groot voorwerp. Hij rende weg. Wat bleek, toen zij was uitgestapt om het iets wat op de weg lag, weg te leggen, was er een man in haar achterbak gestapt. De mensen in de auto die achter haar reed hadden dat dus gezien, en wilde haar waarschuwen en helpen. Zo zie je maar dat iets wat op het eerste gezicht gevaarlijk lijkt, juist ook je redding kan zijn. Maar aan de andere kant kan je nooit voorzichtig genoeg zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn idee. ![]() In 3 kwartier is de politie er toch echt wel... Waar ik toch sterk aan zit te denken is dat de schrijver dan dit topic en haar vriend zelf met iets fouts bezig waren. Hadden jullie soms drugs gekocht of iets dergelijks? Dan valt dit onder de categorie 'afrekening in het criminele circuit'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen kan zeggen wat hij wil, maar je weet nooit hoe je reageert totdat je zelf in die situatie zit. Ik denk dat het een geintje was, en omdat jullie een beetje zenuwachtig werden, vonden hun het alleen maar leuker en bleven ze door gaan. Enfin het is gebeurd en je kan er nu niets meer aan doen behalve misschien naar de politie en volgende keer proberen meer kenmerken te onthouden. Succes in ieder geval Soulflame
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is niet aan jou om over mijn gevoel te oordelen.
||
![]() |
Citaat:
Mijn god, wij kwamen gewoon aanlopen, stapten in en hun kwamen eraan. Waarom moet er meteen gedacht worden dat wíj fout bezig waren...............tss
|
Verwijderd
|
Ik zou alsnog aangifte doen, wie weet doen ze het vaker bij mensen en liggen er meer aangiften. Als ze het nog een keer doen kun je de politie misschien ook makkelijker inschakelen, of als ze in de buurt van je huis zijn. Dan ligt er al een aangifte bij de politie. Ze hebben er misschien niets aan, maar het is van dit soort dingen toch beter het altijd even te melden denk ik.
Verder zou ik het wel even in de gaten houden ja, maar hoogstwaarschijnlijk was het inderdaad een grap en gebeurd er niks verder. Ik hoop het voor je. De angst is denk ik heel natuurlijk, en zal wel afzakken met een tijdje.. Praat er in ieder geval over zou ik zeggen. Verder heb ik niet echt advies voor je |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|