Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2002, 19:44
Enola
Enola is offline
Is er een optie om de pressure aan te zetten voor me tablet in Painter7 en Photoshop6.0 Wanneer ik nu teken met me wacom graphire 2 tablet dan maakt ie, net als bij de muis, maar gebruik van 1 druk niveau.

Of hoort hij dit automatisch te regelen? Ligt het in dat geval aan me drivers? Of een andere algemene instelling ofzoiets?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2002, 11:46
McMotion
McMotion is offline
volgens mij moet je dat instellen in de control panel applicatie van je graphire.. anders misschien je graphire opnieuw installeren, want bij mij ging het helemaal automatisch
Oud 17-09-2002, 00:25
GRRR
GRRR is offline
check idd effe je control panel

en in photoshop 6 moet je het ook effe aanzetten (weet niet zo snel uit me hoofd) zoek maar in hulp file van photoshop.

painter 7 moet ook lukken, check in preferences.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 16:13
Enola
Enola is offline
Ik heb in de control panel van me graphire gekeken maar kan daar nergens zo'n optie vinden. Ook heb ik de drivers opnieuw geinstalleerd. (is de nieuwste)

Ik heb gezocht waar ik het aan kan zetten in photoshop maar kan het nergens vinden en heb helaas geen help-files tot mijn beschikking.
Bij Painter kan ik het ook niet vinden daar heb ik echter wel een helpfile maar ook met de hulp daarvan lukt het niet.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:51
Verwijderd
Eeuhh in photoshop kun je dat toch per tool regelen... of denk ik nou weer aan de verkeerde dingen? Bij mij zit trouwens rechts bovenaan de tablet ook iets waarmee je pressure kunt instellen, maar ik heb wacom.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 09:34
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Morgan schreef:
maar ik heb wacom.
hij ook.. komt dat even mooit uit
Oud 18-09-2002, 12:05
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
hij ook.. komt dat even mooit uit
Ik las daarover heen... *smacks hand* Bad Morgan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten