Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2002, 11:06
E-quesss
E-quesss is offline
Stel, je wil het graag MAKEN in de showbizzwereld! Wat moet je dan hebben/doen???

- Een eigen website om te laten zien en te vertellen hoe goed je wel niet bent (?)
- Talent (nouja, je moet een beetje kunnen zingen, dansen en eventueel toneelspelen) Of zou je met een beetje motivatie en lessen ook ver kunnen komen?? En is 'talent' te maken??
- Je moet een druk sociaal leventje hebben, om te laten zien dat je populair bent

NOU MOGEN JULLIE AANVULLEN WAT ER NOG ONTBREEKT EN GRAAG REACTIE OP MIJN VOORGAANDE PUNTEN!!!

-XXxxXX-
Oud 12-07-2002, 11:45
Deugenietje
Deugenietje is offline
Dit vind ik triest. Als het alleen maar om 'beroemd worden' gaat, pfff laat het dan maar hoor. Beginnen met een degelijke opleiding is misschien ook een idee ... Dan sites te maken waar je vertelt dat je supergeweldig bent.
Oud 12-07-2002, 13:35
NiteLove®
NiteLove® is offline
Volgens mij word je ermee geboren. Het zit er al vroeg ingecalculeerd... denk ik. Als je al van jongsaf aan de drang hebt om beroemd te worden (uit te blinken in iets), of verslaafd bent aan aandacht....dan heb je een grote kans

<edit> je moet natuurlijk ook een goeie uitstraling hebben...
Oud 12-07-2002, 19:10
E-quesss
E-quesss is offline
Citaat:
Deugenietje schreef:
Dit vind ik triest. Als het alleen maar om 'beroemd worden' gaat, pfff laat het dan maar hoor. Beginnen met een degelijke opleiding is misschien ook een idee ... Dan sites te maken waar je vertelt dat je supergeweldig bent.
Je moet niet denken dat ik zelf BEROEMD WIL WORDEN hoor. Ik heb andere toekomstplannen. Maar een aantal vriendinnen van mij hebben nog steeds dat toekomstbeeld in hun hoofd. En ik vind dat goed dat ze zo in zichzelf geloven. Ik vind dat geweldig. Dus ik vroeg me af of IEDEREEN het zou kunnen maken, of dat het BEROEMD WORDEN erin zit.

-xxXXxx-
Oud 13-07-2002, 08:32
Verwijderd
volgens mij talent op zich wel aan te leren, maar je moet wel aanleg hebben, gemotiveerd zijn en een sterke drang hebben om talentvol te zijn...maar als het niet wil lukken gaat het volgens mij ook niet lukken
Oud 13-07-2002, 11:54
PV
PV is offline
- Een eigen website om te laten zien en te vertellen hoe goed je wel niet bent (?)

dan ben je arrogant. Laat andere mensen maar beoordelen hoe goed je bent.

- Talent (nouja, je moet een beetje kunnen zingen, dansen en eventueel toneelspelen) Of zou je met een beetje motivatie en lessen ook ver kunnen komen?? En is 'talent' te maken??

Een béétje kunnen zingen/dansen? Lijkt mij dat je (wat je wilt doen later) er heel goed in moet zijn, en niet een beetje. Ook niet een béétje motivatie, maar een hele hoop. Talent is niet te maken imo.

- Je moet een druk sociaal leventje hebben, om te laten zien dat je populair bent

Was dat nu weer voor onzin... Je moet juist druk bezig zijn met oefenen, leren, acteren, zingen, dansen, weet ik het..

NOU MOGEN JULLIE AANVULLEN WAT ER NOG ONTBREEKT EN GRAAG REACTIE OP MIJN VOORGAANDE PUNTEN!!!

Bij deze..
Oud 13-07-2002, 21:32
Balance
Balance is offline
met een beetje talent kom je niet verder (behalve als je britney spears heet ofzo )
mensen gaan je pas echt waarderen als je ook live goed kan zingen, dansen enz.
daarnaast idd uitstraling, super belangrijk.

en kdenk dat je niet je eigen website moet gaan maken ofzo... ik zou iig een gigantische hekel krijgen aan zo'n iemand die wel 'ff zal laten zien hoe goed ie wel niet is'.
nou dan mag ie van mij gelijk ophoepelen.

nee, zorg maar dat je zo beroemd wordt (of die vriendinnen van je dan) dat er sites voor hun gemaakt worden!

btw. je moet niet als doel hebben 'beroemd te worden' maar als doel hebbben ' je beroep maken van wat je leuk vind'. De bijkomstigheid dat je beroemd ermee wordt zit er in het geval van zingen ofzo in, maar of dat altijd zo positief is
Oud 15-07-2002, 00:38
Tampert
Tampert is offline
Je moet een topictitel kunnen maken zonder dat die storend is voor het oog. (heb geen zin of behoefte hem voor je aan te passen).
je moet een beetje bescheiden omgaan met hoofdletters...

anders heeft iedereen direct een hekel aan je
Oud 15-07-2002, 00:40
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
BrEeZaH taal is trouwens niet bepaald een teken van talent, maar goed....

Laatst gewijzigd op 15-07-2002 om 00:42.
Oud 16-07-2002, 09:26
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
om beroemd te worden gaat een site en een druk sociaal leven echt wel niet helpen hoor!wat je moet doen is veel veel oefenen,en heel gemotiveerd zijn,talent kan je niet krijgen als je het niet hebt,maar als je aanleg hebt voor iets kan je wel beter worden altijd...en wat ook handig isoe woordkunst-drama(acteursopleiding),dat doe ik ook en je leert niet alleen veel bij,maar het is ook kei-leuk!
Oud 16-07-2002, 10:43
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
BrEeZaH taal is trouwens niet bepaald een teken van talent, maar goed....
idd
Oud 18-07-2002, 01:14
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
connecties..
Oud 18-07-2002, 17:43
Deugenietje
Deugenietje is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
connecties..
dan heb je alles te danken aan een familielid of kennis. Nee, danku dan doe ik het liever zelf, dan kan je tenminste fier zijn op jezelf en moet je niemand bedanken voor die of die rol.
Oud 18-07-2002, 17:57
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
ga in Den Haag wonen, praat alsof je je kaken niet van elkaar kunt krijgen, kijk constant met slaapkamer-ogen en roep heel vaak juuuuuhhh.. (oftwel yeah) in je nummers... Succes verzekerd!
Oud 19-07-2002, 22:16
Obli
Obli is offline
Citaat:
E-quesss schreef:
Stel, je wil het graag MAKEN in de showbizzwereld! Wat moet je dan hebben/doen???

-XXxxXX-
Ik denk dat het interessanter is om te praten over "hoe je beroemd blijft"
Oud 19-07-2002, 22:19
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
connecties..
met enkel connecties graak je niet ver hoor...
Oud 21-07-2002, 19:01
E-quesss
E-quesss is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:

idd
ehhm...misschien moet je ook es naar je eigen naam kijken...?
Oud 21-07-2002, 22:18
PV
PV is offline
Citaat:
E-quesss schreef:
misschien moet je ook andere reply's lezen...?
Oud 23-07-2002, 19:59
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
E-quesss schreef:

-XXxxXX-
Goed Nederlands kunnen.
Oud 24-07-2002, 13:42
Spirit
Spirit is offline
ten 1e moet je in jezelf geloven... weten dat je het kunt & weten dat je het gaat maken...en okal wordt je vaak afgewezen: DOORZETTEN

Dat zijn 1 van de belangrijkste dingen.
Vaak wil men wel maar actie ondernemen zit er niet bij. Om ontdekt te worden moet je opvallen.
Oud 27-07-2002, 17:16
OrangeWedge
OrangeWedge is offline
Een hele grote kruiwagen!
Oud 29-07-2002, 13:30
Verwijderd
of er voor zorgen dat je een date krijgt met een talentscout (misschien word het nu nog wel wat met mij )
Oud 31-07-2002, 01:34
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Deugenietje schreef:

dan heb je alles te danken aan een familielid of kennis. Nee, danku dan doe ik het liever zelf, dan kan je tenminste fier zijn op jezelf en moet je niemand bedanken voor die of die rol.
mwoah het einddoel is beroemd worden, niet fier op jezelf zijn.

Als je eenmaal beroemd bent denk ik dat het volstrekt niet relevant isof je fier bent op jezelf of niet. het is alleen maar een gevoel dat je over jezelf hebt en volgens mij heeft het bbijgevolg dus geen nut .
Oud 04-08-2002, 19:37
Denise84
Denise84 is offline
als je beroemd wilt worden, wat je dan nodig hebt?

- de 'look'
- contacten/connecties
- doorzettingsvermogen

Dat is het enige. Stom, maar zo gaat het gewoon in veel gevallen
Nu heb ik het wel over een single uitbrengen in Nederland. Als je echt wereldberoemd wilt worden moet je wel wat meer kunnen.
Oud 04-08-2002, 21:19
purplerose
purplerose is offline
als je et echt in amerika wil maken moet je een heel klein beetje kennen acteren(dat leer je zo hoor) je moet het liefste veel mensen kennen of naar heel veel auditie's gaan maar bovenal: je moet knap zijn en een mooi figuur hebben
Advertentie
Oud 05-08-2002, 12:20
Deugenietje
Deugenietje is offline
wat een onzin !!!!!
Oud 05-08-2002, 12:21
Deugenietje
Deugenietje is offline
Citaat:
Tampert schreef:

mwoah het einddoel is beroemd worden, niet fier op jezelf zijn.

Als je eenmaal beroemd bent denk ik dat het volstrekt niet relevant isof je fier bent op jezelf of niet. het is alleen maar een gevoel dat je over jezelf hebt en volgens mij heeft het bbijgevolg dus geen nut .
mijn einddoel gaat niet om beroemd te worden, ik wil gewoon acteren, omdat ik het graag doe en niet om beroemd te worden.
Oud 05-08-2002, 13:40
Roos
Roos is offline
Citaat:
linda85 schreef:
met een beetje talent kom je niet verder (behalve als je britney spears heet ofzo )[/SIZE]
Zelfs britney heeft talent. Heb je haar wel eens een ingewikkelde, snelle dans zien leren? Dat doet ze ongelofelijk snel, en goed ook. Op 12-jarige leeftijd kon ze al erg goed dansen.
Oud 05-08-2002, 16:59
Carn
Carn is offline
als muzikant:

-daadwerkelijk goed kunnen spelen (hoeft niet technisch hoogstaand te zijn, maar beetje strak is wel fijn)

-een fijne deal hebben

-veel optreden

-veel shit uithalen zodat je de muziekbladen/roddelbladen haalt
Oud 05-08-2002, 23:36
walter
walter is offline
.persoonlijkheid en talent.
Oud 07-08-2002, 10:58
Mysterons
Mysterons is offline
een moeder die je vanaf je vijfde al op zangles enzo gooit waardoor je nooit iets anders in gedachten heb gehad dan "ik ga beroemd worden"
Oud 11-08-2002, 12:15
Sade
Sade is offline
Zal ik je wat vertellen...

99% geluk
1% talent

Hoeveel talent je ook hebt, probeer het maar eens ver te schoppen. Zeker als je uit zo'n kikkerlandje als Nederland komt. Nu kun je wel denken: 'ow, maar dan ga ik wel eventjes naar LA emigreren!' Nou, think again, want die hele stad zit vol met mensen zoals jij en meer dan de helft zit daar helemaal weg te kwijnen. Als je in Nederland 'beroemd' wil worden moet je je inschrijven bij een castingbureau, zoals Harry Klooster. Vraag een gesprek aan en laat zo die mensen met jou kennis maken. Als ze wat in je zien komen de opdrachten vanzelf.
Jammer genoeg zijn er nog steeds teveel mensen die weinig acteer- of zangtalent hebben, die er wél komen. Zie Britney Spears, ze is een leuke entertainster, maar daar houd het dan ook wel mee op. Nederlandse voorbeelden zijn Georgina Verbaan, Lieke van Lexmond en -yuck!- Lauren
Oud 11-08-2002, 12:25
Sade
Sade is offline
En o ja!

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat vind ik allemaal een beetje... hoe zal ik het zeggen. Een eigen website is allemaal onzin, je bent geen bedrijf dat zichzelf aan wil prijzen dus gedraag je dan ook niet zo.
Een druk en sociaal leventje hebben is ook redelijk onzin omdat de grote namen van dit moment vroeger ook sociale outcasts waren (als je de bladen dan mag geloven he )
En die tweede opmerking vind ik helemaal !!
''Je moet een beetje kunnen zingen, dansen en eventueel toneelspelen'' ???? Dat vind ik echt een ontzettend domme opmerking. Ik weet dat dit niet jouw beeld is van beroemd worden maar vertel je vriendinnen maar dat zulk soort mensen maar beter achter de kassa bij de Super kunnen gaan zitten, en laat het showbizzleven dan maar over aan de mensen die echt getalenteerd zijn en er 100% serieus (!) voor willen gaan.
Amen.
Oud 11-08-2002, 16:53
Breg
Breg is offline
Citaat:
purplerose schreef:
als je et echt in amerika wil maken moet je een heel klein beetje kennen acteren(dat leer je zo hoor) je moet het liefste veel mensen kennen of naar heel veel auditie's gaan maar bovenal: je moet knap zijn en een mooi figuur hebben
Volgens mij heb je talent om goed te kunnen acteren of niet, met lessen kun je jezelf verbeteren, maar als je geen talent heb je of je hebt het niet, dat krijg je noet met een paar lesjes (denk ik).

Ontopic: wat je moet hebben: talent en heel, heel veel geluk.
Oud 13-09-2002, 02:05
Liar
Liar is offline
talent?

Heb je dat tegenwoordig nog nodig om beroemd te worden dan?
Oud 13-09-2002, 02:13
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Liar schreef:
talent?

Heb je dat tegenwoordig nog nodig om beroemd te worden dan?
niet echt. een leuk koppie is belangrijker. met mixers en soundprocessors kun je van alles.
Oud 13-09-2002, 06:21
Liar
Liar is offline
ja precies. Toch wel jammer eigenlijk

Het gaat tenkoste van de goede muziek want de meeste bands hebben geen of weinig talent.
Oud 13-09-2002, 19:03
Verwijderd
In het boek "Klar" wat wij voor duits hebbe.. stond een text die ik hier wel bij vin passe.. tging over een gwoon iemand diej met 4 bodyguards rond ging lope.. en toewn vond iedereen haar opeens gweldig.. en vroege ze handtekeninge ensow..
Oud 14-09-2002, 06:30
Liar
Liar is offline
hey ,kewl jij komt ook uit gemert
Oud 14-09-2002, 12:53
PV
PV is offline
Citaat:
Shadow Of Death schreef:
In het boek "Klar" wat wij voor duits hebbe.. stond een text die ik hier wel bij vin passe.. tging over een gwoon iemand diej met 4 bodyguards rond ging lope.. en toewn vond iedereen haar opeens gweldig.. en vroege ze handtekeninge ensow..
heh die heb ik ooit ook gelezen
Oud 15-09-2002, 20:58
walter
walter is offline
Citaat:
Liar schreef:
ja precies. Toch wel jammer eigenlijk

Het gaat tenkoste van de goede muziek want de meeste bands hebben geen of weinig talent.
echt grewlijke onzin
Oud 16-09-2002, 11:55
Kastanje
Kastanje is offline
Kijk mensen....
Talent is idd een belangrijk begrip hier in deze tupic.
Je hebt zeker de "looks nodig maar zonder talent kom je nergens..
O ok uithoudings vermogen is handig want geloof me niemand komt er zonder slag of stoot..

Kus
Oud 16-09-2002, 22:42
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
E-quesss schreef:

Toen ik deze naam aanmaakte had jij nog nieteens gehoord van scholieren.com en waren breezers nog maar net uitgevonden.

Ik rust mijn zaak.
Oud 17-09-2002, 00:02
Griller
Griller is offline
je moet er een beetje apart uitzien... (extreem lelijk of extreem mooi dat soort dingen)
Oud 18-09-2002, 20:49
Deugenietje
Deugenietje is offline
Citaat:
Griller schreef:
je moet er een beetje apart uitzien... (extreem lelijk of extreem mooi dat soort dingen)
Geloof je dat ook zelf ?

Regels voor berichten