Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
- Een eigen website om te laten zien en te vertellen hoe goed je wel niet bent (?)
![]() - Talent (nouja, je moet een beetje kunnen zingen, dansen en eventueel toneelspelen) Of zou je met een beetje motivatie en lessen ook ver kunnen komen?? En is 'talent' te maken?? Een béétje kunnen zingen/dansen? Lijkt mij dat je (wat je wilt doen later) er heel goed in moet zijn, en niet een beetje. Ook niet een béétje motivatie, maar een hele hoop. Talent is niet te maken imo. - Je moet een druk sociaal leventje hebben, om te laten zien dat je populair bent Was dat nu weer voor onzin... Je moet juist druk bezig zijn met oefenen, leren, acteren, zingen, dansen, weet ik het.. NOU MOGEN JULLIE AANVULLEN WAT ER NOG ONTBREEKT EN GRAAG REACTIE OP MIJN VOORGAANDE PUNTEN!!! Bij deze.. |
![]() |
|
met een beetje talent kom je niet verder (behalve als je britney spears heet ofzo
![]() mensen gaan je pas echt waarderen als je ook live goed kan zingen, dansen enz. daarnaast idd uitstraling, super belangrijk. en kdenk dat je niet je eigen website moet gaan maken ofzo... ik zou iig een gigantische hekel krijgen aan zo'n iemand die wel 'ff zal laten zien hoe goed ie wel niet is'. nou dan mag ie van mij gelijk ophoepelen. nee, zorg maar dat je zo beroemd wordt (of die vriendinnen van je dan) dat er sites voor hun gemaakt worden! ![]() btw. je moet niet als doel hebben 'beroemd te worden' maar als doel hebbben ' je beroep maken van wat je leuk vind'. De bijkomstigheid dat je beroemd ermee wordt zit er in het geval van zingen ofzo in, maar of dat altijd zo positief is ![]()
|
Je moet een topictitel kunnen maken zonder dat die storend is voor het oog. (heb geen zin of behoefte hem voor je aan te passen).
je moet een beetje bescheiden omgaan met hoofdletters... anders heeft iedereen direct een hekel aan je
|
![]() |
om beroemd te worden gaat een site en een druk sociaal leven echt wel niet helpen hoor!wat je moet doen is veel veel oefenen,en heel gemotiveerd zijn,talent kan je niet krijgen als je het niet hebt,maar als je aanleg hebt voor iets kan je wel beter worden altijd...en wat ook handig is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als je eenmaal beroemd bent denk ik dat het volstrekt niet relevant isof je fier bent op jezelf of niet. het is alleen maar een gevoel dat je over jezelf hebt en volgens mij heeft het bbijgevolg dus geen nut ![]()
|
als je beroemd wilt worden, wat je dan nodig hebt?
- de 'look' - contacten/connecties - doorzettingsvermogen Dat is het enige. Stom, maar zo gaat het gewoon in veel gevallen ![]() Nu heb ik het wel over een single uitbrengen in Nederland. Als je echt wereldberoemd wilt worden moet je wel wat meer kunnen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
als muzikant:
-daadwerkelijk goed kunnen spelen (hoeft niet technisch hoogstaand te zijn, maar beetje strak is wel fijn) -een fijne deal hebben -veel optreden -veel shit uithalen zodat je de muziekbladen/roddelbladen haalt
|
Zal ik je wat vertellen...
99% geluk 1% talent Hoeveel talent je ook hebt, probeer het maar eens ver te schoppen. Zeker als je uit zo'n kikkerlandje als Nederland komt. Nu kun je wel denken: 'ow, maar dan ga ik wel eventjes naar LA emigreren!' Nou, think again, want die hele stad zit vol met mensen zoals jij en meer dan de helft zit daar helemaal weg te kwijnen. Als je in Nederland 'beroemd' wil worden moet je je inschrijven bij een castingbureau, zoals Harry Klooster. Vraag een gesprek aan en laat zo die mensen met jou kennis maken. Als ze wat in je zien komen de opdrachten vanzelf. Jammer genoeg zijn er nog steeds teveel mensen die weinig acteer- of zangtalent hebben, die er wél komen. Zie Britney Spears, ze is een leuke entertainster, maar daar houd het dan ook wel mee op. Nederlandse voorbeelden zijn Georgina Verbaan, Lieke van Lexmond en -yuck!- Lauren ![]()
||||
En o ja!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een druk en sociaal leventje hebben is ook redelijk onzin omdat de grote namen van dit moment vroeger ook sociale outcasts waren (als je de bladen dan mag geloven he ![]() En die tweede opmerking vind ik helemaal ![]() ''Je moet een beetje kunnen zingen, dansen en eventueel toneelspelen'' ???? Dat vind ik echt een ontzettend domme opmerking. Ik weet dat dit niet jouw beeld is van beroemd worden maar vertel je vriendinnen maar dat zulk soort mensen maar beter achter de kassa bij de Super kunnen gaan zitten, en laat het showbizzleven dan maar over aan de mensen die echt getalenteerd zijn en er 100% serieus (!) voor willen gaan. Amen.
||
Citaat:
Ontopic: wat je moet hebben: talent en heel, heel veel geluk.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik rust mijn zaak.
|