Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 19:38
Secreet
Secreet is offline
Gezien het niveau en de vreselijke idioten die het hier denken grappiger te maken...Een afscheidsgedichtje in vorm die we nu plotseling allemaal zo speciaal en geweldig vinden (btw mijn nichtje vond het ook goed ze is 8)

DAG MOEDER-NEUKERS

VOOR DE LAATSTE KEER HEB IK GELEZEN
EN ME VRESELIJK VERVEELT.
AL DIE TERINGZOOI IN MIJN OGEN,
HEBBEN ME VERBLIND EN ZO BEVOOROORDEELD.

GOD HEB GENADE MET HET KLOOTJESVOLK,
DAT ZICH DENKT TE BEWIJZEN MET DIKKE STRONT.
OF MOOIER NOG, HET TE BESCHRIJVEN,
ALS IN DIKKERTJE DAP, OF FLINK GEKLONT.

ART CHOQ, CHOCOMELK, VOOR MIJN PART POEZIE TEN TOP,
VOORALSNOG VRESELIJKE ROTZOOI, ENKELT VOOR GEKLIER.
EN DAN TE BEDENKEN DAT HIER MENSEN ZIJN DIE MEER...
OF NEE, DIE WAREN OOIT EENS HIER.

MIJN AFSCHEIDSGEDICHT, VOOR ALLEN DIE HET LEZEN WILLEN,
DOE JE HET NEIT ZAL IK JE VADER KILLEN.
ALS DIT IS WAT JE WIL LEZEN, BEN IK AANGEPAST, NIETS MEER,
MAAR IK WEIGER IETS ALS DIT TE LEZEN WILLEN.

MOEDER NEUKERS EN PAARDEPOEPERS,
ALLES WAT GOD VERBODEN HEEFT, VERZIN.
GOOI HET IN DE GROEP, WAT JE NIET UITSPREKEN KUNT,
WANT VOORALSNOG, HET GAAT ER HIER TOCH WEL IN.

Ben het ffkes zat hier met de teringzooi en voornamelijk met de "geweldige" reacties hierop...geen idee hoe lang het tijd heeft gehad zich te ontplooien maar ik vind het zwaar triest...Ik dank de mensen die mijn werk hebben willen lezen en beoordelen, en de leuke mensjes die ik hier heb ontmoet...Maar damn hoe teleurstellend is het hier...
als dit is wat iedereen lezen wil..vooral blijven doen en wanneer dit forum geen vooruitgang boekt doe ik het wel...

Ik kom pas terug als het hier weer schoon is...dus doeg mensjes...
Oud 13-09-2002, 19:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Gezien het niveau en de vreselijke idioten die het hier denken grappiger te maken...Een afscheidsgedichtje in vorm die we nu plotseling allemaal zo speciaal en geweldig vinden (btw mijn nichtje vond het ook goed ze is 8)

Ben het ffkes zat hier met de teringzooi en voornamelijk met de "geweldige" reacties hierop...geen idee hoe lang het tijd heeft gehad zich te ontplooien maar ik vind het zwaar triest...Ik dank de mensen die mijn werk hebben willen lezen en beoordelen, en de leuke mensjes die ik hier heb ontmoet...Maar damn hoe teleurstellend is het hier...
als dit is wat iedereen lezen wil..vooral blijven doen en wanneer dit forum geen vooruitgang boekt doe ik het wel...

Ik kom pas terug als het hier weer schoon is...dus doeg mensjes...

Maar ja kan moeilijk zeggen dat je geen gelijk heb... ik vind het zeer jammer, je bent een v/d weinigen die nog goede gedichten post. En ja, je was mijn favoriet... als je wat leuks schrijft, mail het me? Kee? Of als je ze ergens anders post, zou ik graag willen weten waaer...
Oud 13-09-2002, 20:06
iamre18
iamre18 is offline
Ja erg jammer. T niveau daalt hier idd, heb je helemaal gelijk in, ik kom hier ook stukken minder als voorheen, gewoonweg vanwege het feit, dat hier niet veel mooie schrijfsels meer worden geplaatst(wel een paar hoor)>>>erg jammer dat je t forum gaat verlaten>>>ik zou ook graag nog schrijfsels van je ontvangen, wanneer je wat geschreven hebt...(je hebt mooie dingen geschreven)....

liefs,
Oud 13-09-2002, 20:20
berteltje
berteltje is offline
Heel heel heel erg jammer, zonder en weet ik het...

Ik vind de art-shoq op het forum ook niets, totaal geen niveau. Niet dat ik nou zoveel niveau heb ofzo, maar toch, ik probeer het tenminste... Ik snap heel erg goed waarom je weggaat.

Maar ja kan moeilijk zeggen dat je geen gelijk heb... ik vind het zeer jammer, je bent een v/d weinigen die nog goede gedichten post. En ja, je was mijn favoriet... als je wat leuks schrijft, mail het me? Kee? Of als je ze ergens anders post, zou ik graag willen weten waaer...

Ja erg jammer. T niveau daalt hier idd, heb je helemaal gelijk in, ik kom hier ook stukken minder als voorheen, gewoonweg vanwege het feit, dat hier niet veel mooie schrijfsels meer worden geplaatst(wel een paar hoor)>>>erg jammer dat je t forum gaat verlaten>>>ik zou ook graag nog schrijfsels van je ontvangen, wanneer je wat geschreven hebt...(je hebt mooie dingen geschreven)....

Ben het hiermee eens, zou graag nog es wat van je willen lezen. Je mag ze van mijn part me allemaal mailen. Of mail me een ander adres waar ik ze kan bewonderen

kimrysipma@hotmail.com

Liefs Kimry
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 20:48
Genesis
Genesis is offline
ik had je anders ingeschat denk ik.. dacht dat je er wel doorheen zou kijken, en de sfeer zou blijven proeven.. Hoop misschien nog wel eens iets van je te lezen.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 22:18
Anne
Anne is offline
Het is jammer. Ik hoop dat je het geheel eens bent met je eigen keuze en dat je er goed over nagedacht hebt. Want wanneer alle goede (en dat ben jij zeker!) er mee op gaan houden, blijft er helemaal niets meer over van DoP. Ik zal je gedichten en je commentaar missen, maar hoop stiekem dat je toch nog een keer terug zal komen. Liefs xxx
Oud 14-09-2002, 13:00
ratsja
ratsja is offline
een ding wil ik zeggen

JE HEBT WEL GELIJK

ik ben hier ook niet veel meer zoals je hebt gezien.

tot spreeks

knuffel
Oud 14-09-2002, 13:29
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:
een ding wil ik zeggen

JE HEBT WEL GELIJK

ik ben hier ook niet veel meer zoals je hebt gezien.

tot spreeks

knuffel
Hier sluit ik me bij aan...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 22:45
Dreampoet
Dreampoet is offline
Eerst ben ik verdwenen omdat tijd me ergens anders wou, later ben ik verdwenen omdat het aantal dichtende zielen nog op één hand te lezen was, het waren mensen die aandacht en lezers verdienden, maar het forum maakte me depressief. 'k Vond het innig jammer dat ik met mensen als jou niet meer in contact kon komen, maar je voelt ook hoe het forum een verziekte plek is geworden. Wat hier ooit door tien dichtende mensen werd bevolkt, is al maanden zoek, vermorzeld onder te veel onzin. Heel af en toe heb ik nog even komen kijken, zo af en toe. Om zo nog ergens eens te mogen terugdenken aan de tijd dat ik 's avonds me naar huis zou gehaast hebben om hier een nieuw gedicht te plaatsen, en dan maar wachten op een reactie van één van de vaste bezoekers. Dan las ik nog een gedicht van Secreet, of zo'n typische diepgaande gedachtenreeks van Ratsja. Of we gingen stevig discusiëren met Ruuth over poëzie. Later kwamen er nog veel andere goede schrijvers bij. Maar op een bepaald moment, is er iets mis gegaan. Eerst werd dit een tweede pyschologie, en dan werd het een onzin, kantine, wat dan ook. Misschien was dat wel het moment waarop dit forum van naam is veranderd, misschien wel het moment waarop er plotseling regels nodig waren om dit alles in bedwang te houden.
Secreet, ik heb nog weinig tijd noch moed, kansen gehad om hier op dit forum naar de laatste sterren te kijken, maar ik heb het nog gedaan. En toen vielen jouw stralen op. Ik dacht, binnenkort ga ik opnieuw gedichten schrijven (ja, ik schreef al een hele tijd geen gedichten meer, alleen nog ellenlange brieven), en misschien nog eens opnieuw posten. Maar als ik dat doe, dan stuur ik ze beter eens op via e-mail, hopelijk ook opnieuw naar jou
Laat dit geen afscheid zijn van poëzie...

Groetjes, Dreampoet
Oud 17-09-2002, 11:54
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Neeeeee.

Ik vind het jammer dat je er dus zo over denkt. Ik vond jou gedichten en die van internationalist altijd super. Maar nu ga jij ook weg. En daal het niveau nog meer. Een echt goed gedicht kon ik hier altijd onder jou naam vinden.

Shit meid, hoewel ik je nooit gesproken heb, weet ik best hoe jij je kan voelen. Want jij laat iets uit je hart zien. En dat maakt het altijd verschrikkelijk de moeite waard om jou gedichten te lezen.

Groetjes van vrolijkevlinder tevens bambykill.

Ik ga je missen.
Oud 17-09-2002, 12:22
metzondernix
metzondernix is offline
ga je echt weg? Maar iedereen gaat je vreselijk missen! Het is inderdaad geen niveau nee, maar je moet er niet voor vluchten! Alsjeblieft blijf nog even, negeer het dan gewoon. Alsjeblieft. Please. Please. Please.
Reageren

Regels voor berichten