Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja erg jammer. T niveau daalt hier idd, heb je helemaal gelijk in, ik kom hier ook stukken minder als voorheen, gewoonweg vanwege het feit, dat hier niet veel mooie schrijfsels meer worden geplaatst(wel een paar hoor)>>>erg jammer dat je t forum gaat verlaten>>>ik zou ook graag nog schrijfsels van je ontvangen, wanneer je wat geschreven hebt...(je hebt mooie dingen geschreven)....
liefs,
|
![]() |
Heel heel heel erg jammer, zonder en weet ik het...
Ik vind de art-shoq op het forum ook niets, totaal geen niveau. Niet dat ik nou zoveel niveau heb ofzo, maar toch, ik probeer het tenminste... Ik snap heel erg goed waarom je weggaat. Maar ja kan moeilijk zeggen dat je geen gelijk heb... ik vind het zeer jammer, je bent een v/d weinigen die nog goede gedichten post. En ja, je was mijn favoriet... als je wat leuks schrijft, mail het me? Kee? Of als je ze ergens anders post, zou ik graag willen weten waaer... Ja erg jammer. T niveau daalt hier idd, heb je helemaal gelijk in, ik kom hier ook stukken minder als voorheen, gewoonweg vanwege het feit, dat hier niet veel mooie schrijfsels meer worden geplaatst(wel een paar hoor)>>>erg jammer dat je t forum gaat verlaten>>>ik zou ook graag nog schrijfsels van je ontvangen, wanneer je wat geschreven hebt...(je hebt mooie dingen geschreven).... Ben het hiermee eens, zou graag nog es wat van je willen lezen. Je mag ze van mijn part me allemaal mailen. Of mail me een ander adres waar ik ze kan bewonderen kimrysipma@hotmail.com Liefs Kimry |
![]() |
|
Het is jammer. Ik hoop dat je het geheel eens bent met je eigen keuze en dat je er goed over nagedacht hebt. Want wanneer alle goede (en dat ben jij zeker!) er mee op gaan houden, blijft er helemaal niets meer over van DoP. Ik zal je gedichten en je commentaar missen, maar hoop stiekem dat je toch nog een keer terug zal komen. Liefs xxx
|
![]() |
Eerst ben ik verdwenen omdat tijd me ergens anders wou, later ben ik verdwenen omdat het aantal dichtende zielen nog op één hand te lezen was, het waren mensen die aandacht en lezers verdienden, maar het forum maakte me depressief. 'k Vond het innig jammer dat ik met mensen als jou niet meer in contact kon komen, maar je voelt ook hoe het forum een verziekte plek is geworden. Wat hier ooit door tien dichtende mensen werd bevolkt, is al maanden zoek, vermorzeld onder te veel onzin. Heel af en toe heb ik nog even komen kijken, zo af en toe. Om zo nog ergens eens te mogen terugdenken aan de tijd dat ik 's avonds me naar huis zou gehaast hebben om hier een nieuw gedicht te plaatsen, en dan maar wachten op een reactie van één van de vaste bezoekers. Dan las ik nog een gedicht van Secreet, of zo'n typische diepgaande gedachtenreeks van Ratsja. Of we gingen stevig discusiëren met Ruuth over poëzie. Later kwamen er nog veel andere goede schrijvers bij. Maar op een bepaald moment, is er iets mis gegaan. Eerst werd dit een tweede pyschologie, en dan werd het een onzin, kantine, wat dan ook. Misschien was dat wel het moment waarop dit forum van naam is veranderd, misschien wel het moment waarop er plotseling regels nodig waren om dit alles in bedwang te houden.
Secreet, ik heb nog weinig tijd noch moed, kansen gehad om hier op dit forum naar de laatste sterren te kijken, maar ik heb het nog gedaan. En toen vielen jouw stralen op. Ik dacht, binnenkort ga ik opnieuw gedichten schrijven (ja, ik schreef al een hele tijd geen gedichten meer, alleen nog ellenlange brieven), en misschien nog eens opnieuw posten. Maar als ik dat doe, dan stuur ik ze beter eens op via e-mail, hopelijk ook opnieuw naar jou ![]() Laat dit geen afscheid zijn van poëzie... Groetjes, Dreampoet
|
Neeeeee.
Ik vind het jammer dat je er dus zo over denkt. Ik vond jou gedichten en die van internationalist altijd super. Maar nu ga jij ook weg. En daal het niveau nog meer. Een echt goed gedicht kon ik hier altijd onder jou naam vinden. Shit meid, hoewel ik je nooit gesproken heb, weet ik best hoe jij je kan voelen. Want jij laat iets uit je hart zien. En dat maakt het altijd verschrikkelijk de moeite waard om jou gedichten te lezen. Groetjes van vrolijkevlinder tevens bambykill. Ik ga je missen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 deel 2 MartinV | 256 | 25-02-2009 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Drugs & Alcohol |
Geheel vernieuwde up-to-date izsadc-topic coopergirl | 500 | 07-01-2005 13:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 |