Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
what's whith this bullshit shite wegloperij???
omdat een bepaalde stijl van dichten (art-shoq) je niet aanstaat hou je het hier voor bekeken? Je HOEFT ze ook niet te lezen he! DJEEZES, mensen dit is een forum, geen plaats waar je moet LEVEN!! En trouwens wat is gebeurd met vrije meningsuiting? Als iemand het leuk vind om die zogezegde art-shoq toestanden hier neer te poten, laat ze dan hun lol hebben? Je HOEFT er ook nie door geschokkeerd te zijn he, negeer het gewoon. En als ik eerlijk mag zijn, ergeren die melige 'jou ogen zo blauw als een zomermorgen in mei" me veel meer hoor...maarja, tis allemaal slechts een kwestie van smaak, misschien is het nog best dat iedereen in de titel van ze'n gedicht erbij schrijft wat voor "stijl" het is...zodat onnodig openen niet meer hoeft? (voor zover het mogelijk is een stijl te definiëren en ook nog es juist toe te schrijven...)
|
Damn... waarom kom je hier?
En nee... dat bedoel ik niet bot want ik baal ervan als (goede) dichters weggaan.... maar dit gaat toch nergens over? Iedereen laat zich opfokken over wat er nu speelt op DoP. ![]() Je post iets en krijgt daar reacties op en je leest alleen wat je zelf wil lezen, zo is het voor jezelf toch het makkelijkst...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dit of dat? #4 remy476 | 500 | 22-02-2009 03:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Spaans mondeling (verbeteren aub) Barry K | 2 | 31-05-2006 22:16 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? deel 17 Rieno | 500 | 31-08-2005 12:41 | |
Muziek |
Rammstein! =zwart wit= | 90 | 07-11-2004 15:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Spaans Gigli | 7 | 06-01-2004 19:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
stelling: de ouders van Maxima hadden gewoon mogen komen MH | 57 | 12-02-2002 10:50 |