Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Als ik wat meer info heb zet ik 't hier wel ff neer.
|
Oh Smieme is een beetje dom, dacht wat anders, maar is leuk om te weten. Als je mee wilt doen aan zo'n wake kun je er gewoon bij gaan staan enzo? Misschien een ideetje om es wat te plannen met een aantal mensen van hier?
||
Citaat:
![]() Ja, kun je gewoon zelf heen gaan ![]()
|
Whahoooo!
Ik hoorde net op de radio dat de mensenapen verwijderd worden uit de apenhel, en de rest wordt verbouwd oid. Grote bullshit natuurlijk dat er kennelijk nog wel getest mag worden met apen die minder duidelijk dicht bij de mens staan, maar goed, het is in elk geval vooruitgang. Maar, er moet nog wel gedemoot worden om die hele fokking kutzooi te laten verdwijnen. *is blij* *slaapt vanacht goed* ![]()
|
![]() |
Jah alle chimps worden er nu uitgegooid, als ze nog niet weg zijn gecrepeerd in hun kot. Worden ze fijn met hun HIV-besmette lijfje in een rusthuis gedumpt. Probleem is alleen dat niemand ze wil hebben OMDAT ze dus geinfecteerd zijn
![]()
|
Verwijderd
|
wettelijk zijn dierproeven verboden in nederland verboden. helaas hebben we slimme wetenschappers die er altijd wel tussen uit weten te knijpen zodat dieren onnodig lijden.
maarja ook al ben je hier tegen. als je naar de supermarkt gaat dan let je er toch ook niet op of je wasmiddel getest is op dieren??? nou dan. hoeveel dieren denk je dat daaraan zijn doodgegaan???? teveel idd maar ook al zijn er geen dierproeven meer dan blijven er nog heel veel dieren die onnodig lijden. waarom??? omdat onze maatschappij te gierig is. ze willen het liefst alles zo goedkoop mogelijke en zijn niet bereid om iets meer uit te geven zodat dieren ook een fijn leven hebben. dus mensen als je weer in de supermarkt bent denk er es over na een meisje die op proefdiergeteste producten gebruikt en geen biovlees eet. zelfs ik ja ![]() |
![]() |
|
Wat ik me dan afvraag: hoeveel mensen gebruiken er hier medicijnen die op dieren getest zijn? Of zouden dat doen, als ze ernstig ziek worden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
4 feb: Metalcore & Dierenrechten in Drachten SjappieExtra | 17 | 30-01-2007 22:17 | |
Muziek |
De "BPRC-10" suvórov | 136 | 21-11-2006 11:22 | |
Eten & Drinken |
Algemeen Vegetarisme en Veganisme Topic #2 Verwijderd | 93 | 30-07-2006 15:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
menig over dierenbevrijdingsfront lindaxxxies | 198 | 28-01-2004 17:27 |