Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 01:11
desteny's
desteny's is offline
halla ik wil jullie om advies vragen ik had met een jongen ong een jaar geleden ik had het toen uit gemaakt om een bepaalde reden en kreeg laats een sms van hem en hij zei dat hij me terug wil en nog steeds verliefd op me maar in die jaar had ik niks van hem gehoord ja 6 maanden geleden ook een sms maaar had daarop niet gereageerd, wat moet ik doenxxxxx
Oud 17-09-2002, 01:57
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
desteny's schreef:
halla ik wil jullie om advies vragen ik had met een jongen ong een jaar geleden ik had het toen uit gemaakt om een bepaalde reden en kreeg laats een sms van hem en hij zei dat hij me terug wil en nog steeds verliefd op me maar in die jaar had ik niks van hem gehoord ja 6 maanden geleden ook een sms maaar had daarop niet gereageerd, wat moet ik doenxxxxx
Eerst eens voor jezelf nagaan wat je voor hem voelt (nog), maar ook nadenken waarom hij nu INEENS weer contact met je wil, steekt er misschien iets achter? Probeer daar eerst eens achter te komen.
Oud 17-09-2002, 12:01
Verwijderd
Citaat:
desteny's schreef:
wat moet ik doen
Normaal Nederlands leren schrijven.

Dan wordt het iets als:

Citaat:
Hallo. Ik wil jullie om advies vragen. Ongeveer een jaar geleden had ik verkering met een jongen. Ik heb het toen uitgemaakt, met een bepaalde reden. Laatst kreeg ik een sms van hem waarin hij zei dat hij me terugwil en dat ie nog steeds verliefd op me is. Maar afgelopen jaar heb ik niets van hem gehoord, op een smsje na, waar ik verder niet op heb gereageerd. Wat moet ik nu doen?
Zo nu kan ik het begrijpen. Ik weet niet wat je moet doen. Ik ken jou niet en hem nog minder. Heb je hem al weer een keertje gezien? Ga hem ontmoeten en kijk hoe je je erbij voelt. En dan moet je het maar beslissen. Ik weet ook niet waarom het uit is gegaan en ik weet ook niet wat je voor hem hebt gevoeld, dus ik kan je eigenlijk helemaal geen advies geven..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 12:04
gizmo
gizmo is offline
ehmzz zou er niet te veel achter zoeken ofzo.. beetje vaag... maar ikz elf zou wel even contact met hem opnemen.. vragen wat en hoe het nu is enzo
Oud 17-09-2002, 14:46
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
desteny's schreef:
halla ik wil jullie om advies vragen. Ik had met een jongen ongeveer een jaar geleden, ik had het toen uit gemaakt, om een bepaalde reden.Laatskreeg ik een sms van hem. Hij zei dat hij me terug wil en nog steeds verliefd op me is. maar in dat jaar had ik niks van hem gehoord, ja 6 maanden geleden ook een sms, maaar had daarop niet gereageerd, wat moet ik doenxxxxx
zo is het iig iets leesbaarder

En wat je moet doen..?
Niks zou ik zo zeggen.. Ik neem aan dat jij niets meer met hem wilt, want anders had je het toen niet uitgemaakt denk ik.. Dus misschien dat je hem eens kunt vragen wat hij nou precies van je wilt.. Als jij niks met m wilt en je wilt ook die smsjes niet meer, zeg dat dan, blijft hij toch smsjes sturen dan delete je ze toch gewoon en reageer je er niet op..

Maar ik weet dus niet hoe jij tegenover hem staat nu..?
Oud 17-09-2002, 15:29
moenbase
moenbase is offline
Wil jij nog iets met die jongen?

[een vraag die je zelf ook had kunnen bedenken, right?]
Oud 17-09-2002, 15:44
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
desteny's schreef:
wat moet ik doenxxxxx
anders gsm nr aanvragen ?

bij jezelf nagaan wa je nog voor hem voelt ?
en hem anders duidelijk maken dat je hem niet terug wil ofzowe ?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 17:24
desteny's
desteny's is offline
[QUOTE]~Dark Voice~ schreef:
[B]Normaal Nederlands leren schrijven.

ja ik weet het, ik heb het een beetje snel getypt.
En niet meer nagekeken, maar bedank voor jullie reakties.
ik heb hem een sms terug gestuurt dus ff afw8ten
Oud 17-09-2002, 18:08
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
desteny's schreef:
en nou met LEESTEKENS!
Oud 17-09-2002, 18:16
Piccola
Piccola is offline
Wow wat kunnen jullie zeuren zeg!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:12
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Wow wat kunnen jullie zeuren zeg!
tja maar de schrijfwijze is gewoon best wel irritant, zo zonder leestekens en dergelijke.

maar goed, zitten vast nog wel een paar nuttige reply's bij..
Oud 17-09-2002, 21:17
Verwijderd
Zelf nadenken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 11:23
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Normaal Nederlands leren schrijven.

Dan wordt het iets als:

Zo nu kan ik het begrijpen. Ik weet niet wat je moet doen. Ik ken jou niet en hem nog minder. Heb je hem al weer een keertje gezien? Ga hem ontmoeten en kijk hoe je je erbij voelt. En dan moet je het maar beslissen. Ik weet ook niet waarom het uit is gegaan en ik weet ook niet wat je voor hem hebt gevoeld, dus ik kan je eigenlijk helemaal geen advies geven..

Verder denk ik dat je gewoon bij jezelf moet nagaan wat je voor hem voelt en waarom je het toen had uitgemaakt. Zijn beweegredenen zijn ook belangrijk dus be carefull en denk eerst goed na en praat met hem om erachter te komen wat hij nu echt wilt.
Reageren

Regels voor berichten