Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan wordt het iets als: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat je moet doen..? Niks zou ik zo zeggen.. Ik neem aan dat jij niets meer met hem wilt, want anders had je het toen niet uitgemaakt denk ik.. Dus misschien dat je hem eens kunt vragen wat hij nou precies van je wilt.. Als jij niks met m wilt en je wilt ook die smsjes niet meer, zeg dat dan, blijft hij toch smsjes sturen dan delete je ze toch gewoon en reageer je er niet op.. Maar ik weet dus niet hoe jij tegenover hem staat nu..?
|
![]() |
[QUOTE]~Dark Voice~ schreef:
[B]Normaal Nederlands leren schrijven. ja ik weet het, ik heb het een beetje snel getypt. En niet meer nagekeken, maar bedank voor jullie reakties. ik heb hem een sms terug gestuurt dus ff afw8ten
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar goed, zitten vast nog wel een paar nuttige reply's bij.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Verder denk ik dat je gewoon bij jezelf moet nagaan wat je voor hem voelt en waarom je het toen had uitgemaakt. Zijn beweegredenen zijn ook belangrijk dus be carefull en denk eerst goed na en praat met hem om erachter te komen wat hij nu echt wilt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Van voor af aan beginnen? ladygagafan1 | 4 | 28-02-2011 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Software & Hardware |
sms spel 0616 606060 plz HELP!!!!! Verwijderd | 8 | 25-04-2001 13:07 |