Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2002, 14:44
Rosie
Rosie is offline
He mensen,

Ik hoop dat ik hier goeie reacties op ga krijgen want ik zit echt met een probleem..
Het zit zo, alweer 4 weken geleden schopter er iemand tegen mijn enkel. Per ongeluk, maar wel erg hard en met een voetbal schoen.
Hij is toen heel erg dik geworden en heel erg gevoelig geweest. Als er ook maar iets zachtjes l;angs kwam voelde ik het door mijn hele enkel gaan.
Ohja, hij schopte aan de binnekant van mijn enkel, net boven dat ronde botje zeg maar.
Na een dag of drie zat er nog maar een kleine bult en speelde en trainde ik gewoon weer mee.
In de tweede week na die schop, kon ik van de pijn niet mee trainen en heb ook niet meegespeelt. Die bult zat er toen nog steeds en het deed ook nog steeds zeer.
Toen ben ik naar de dokter gegaan en ze zei dat mijn enkel zwaar gekneusd was en dat ik een week rust moest houden. Dat heb ik toen gedaan, twee weken zelfs omdat het mij en mijn trainer te riskant leek.
Toen heb ik dus twee weken na mijn dokter bezoek weer meegespeeld, maar na 15 min eruit gegaan.
Ik kon niet springen of goed rennen of aanzetten ofzo..

Nu train ik nog steeds niet mee. De bult zit er nog steeds en het doet nog steeds zeer.. Mijn trainer vind dat ik foto's moet laten maken, want misschien zit er een scheurtje in ofzo, en hij had het over een gladde breuk..

Nou is mijn vraag na mijn hele verhaal.. Of jullie weten wat het is en wie mij uit kan leggen wat die gladde breuk inhoud of wat je voelt als er een scheurtje inzit.
Uehm.. dat was het wel..

Alvast heel erg bedankt, als jullie reageren, want ik zit er echt mee..

Groetjes!
Rosie

ps. Op dokterdokter.nl kan ike rniks over vinden..
Oud 19-09-2002, 21:56
Verwijderd
Ik denk dat het idd het beste is om 'n foto te laten maken. Vooral omdat je er zo lang last van houdt, kan het best zijn dat er iets met je bot is.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 22:03
Maboq
Maboq is offline
ik heb er welles 2 maanden echt last van gehad... da'k em in bed gewoon niet kon bewegen enzo.....ik heb gewoon van die steunverband om m'm enkel heengedaan.. dat werkt wel redelijk,
bij is het vanzelf overgegaan..... maar et gaat wel erg traag.
als je er niet zeker van ben zou ik gewoon foto's laten maken.
dan zullen hun wel uitleggen wat een gladde breuk is als je er 1 zou hebben..... lijkt mij..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 12:29
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ga toch maar even naar het ziekenhuis voor foto's.
Oud 20-09-2002, 13:18
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
toch ff terug naar de dokter, anders naar Club-arts (ofzowiets als je die bij je club heb, lijkt me dat hij daar wel verstand van heeft) .....verrekte elkelbanden doen ook heel veel auw, lijkt mij niet dat er iets gebroken is....dat voel je denk ff iets meer
Oud 20-09-2002, 17:06
Quiana
Quiana is offline
Ik zou het ook ff laten checken, hoef je je niet ongerust te maken, krijg je misn iets tegen de pijn ofzow..

Regels voor berichten