Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 09:01
Rappie85
Rappie85 is offline
Sinds kort hebben we met onze computer een beetje problemen. Hij loopt heel langzaam vergeleken met vroeger. Voor dat we dit hadden, hadde we de computer weg gebbracht om hem te laten maken. Kan de fout kennel32.ddl er iets me temaken hebben, of zal ik waarschijnlijk de computer moeten open schroeven, omdat er iets los zit?

Rappie85
Oud 18-09-2002, 11:38
Verwijderd
Kan je iets duidelijker zijn?

* Wat bedoel je dus met langzamer: langzamer opstarten, traag reageer van programma's, ...?

* Wat voor systeem heb je?

* Waarom hebben jullie toen die computer weggebracht? Misschien kan dat een aanleiding zijn voor het ontstaan van dit nieuwe probleem...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 13:32
Utopia
Utopia is offline
Registry file wordt groot, library files die totaal niet boeiend zijn worden veel te groot, driver database wordt te lomp.
Echt windows

Registry cleanen is al iets om mee te beginnen.
Oud 18-09-2002, 14:04
Rappie85
Rappie85 is offline
Citaat:
henri schreef:
Kan je iets duidelijker zijn?

* Wat bedoel je dus met langzamer: langzamer opstarten, traag reageer van programma's, ...?

* Wat voor systeem heb je?

* Waarom hebben jullie toen die computer weggebracht? Misschien kan dat een aanleiding zijn voor het ontstaan van dit nieuwe probleem...
We hadden de computer weg gebracht omdat een ventilater kapot was, en de proceccor werd daardoor te heet.

Alles gaat heel langzaam. als je een window opent, dan gaat dat heel langzaam. Opstarten gaat wel nog normaal. Als ik met internet bezig ben, dan laad ie een pagina zo lanzaam dat ik wel bijna een uur moet wachten.verbinding maken met internet luk wel makkelijk, want ik kom makkelijk op msn en daar ga chatten wel normaal.
Oud 18-09-2002, 14:06
NightmareZ
NightmareZ is offline
ok maare henri vroeg wat je specs waren ( dus wat voor systeem je heb )
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 16:22
]{ing
]{ing is offline
je vergeet iets..

Citaat:
Opleiding ICT
moet erbijstaan
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 17:17
Verwijderd
Euh, als er iets loszit in je PC zal er een component domweg uitvallen. Als het een primair component is (videokaart, processor, geheugen) zal je systeem niet eens opstarten.

Als de temperatuur te hoog is zal het e.e.a. NIET langzamer gaan 'lopen'. Dan zal het systeem crashen. Crashes van KERNEL32.DLL kunnen dus te maken hebben met inderdaad een oplopende temperatuur. Ware het niet dat de melding dat het systeem traag 'loopt' mij doet vermoeden dat het gewoon een slecht onderhouden Windows 9x/ME-systeem is.

Ergo, controleer eerst de temperaturen van je systeem. Zijn die niet in orde; regel dan betere koeling en kijk of het probleem zich voor blijft doen. Zijn de temperaturen in orde, herinstalleer Windows eens. En beheer het dan fatsoenlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten