Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn zwager had vroeger een mooie amiga 500, (later 2000) thuis staan, daar mocht ik altijd spelletjes doen.
Vroeger was dat allemaal super mooi! Zoals: James Pont, Titus the fox, Test drive, arkanoid etc etc etc Mijn eerste speletje op de pc was trouwens captain comic!!!!! [Dit bericht is aangepast door hansolo (29-01-2001).] [Dit bericht is aangepast door hansolo (29-01-2001).] [Dit bericht is aangepast door hansolo (30-01-2001).]
||
Citaat:
Die versie had geloof ik 3 kleuren: wit, zwart en groen. Liep ie in het introotje achter zo'n vliegende opblaaspop aan. ![]() En dat deuntje van die Internal PC-spieker. Wat een geluid! ![]()
|
ik denk dat dat of prince of persia of digger was. Prince of persia heb ik laatst gekocht ergens, zag hem goedkoop liggen en wou weer eens herinneringen ophalen
![]() nu digger nog ![]() ------------------ In the beginning, the universe was created. This is generally regarded as a bad move.
|
http://www.digger.org/download.html
hier kun je digger downloaden! ![]() wel een nieuwere versie, aangezien de ouder versie niet meer werkt op modernere pc's ![]() ------------------ In the beginning, the universe was created. This is generally regarded as a bad move.
||
Citaat:
Hey kewl, tnx Tearsong. Nou blijft dat deuntje weer dagen in mn hoofd hangen, yay! ![]()
|
![]() |
uuhm, mijn eerste spelletje was geloof ik prince of persia de allerallereerste en ook nog iets met shufflepuck en dat was echt een kickend spel !!! dan kon je zn barts in je scherm laten komen enzo en je kon spelen met een monster en een heks enzo alleen het iszo lang geleden dat ik niet weet hoe dat heet ik was toen 6 ofzo en ik ben nu 15 kan je nagaan ....
|
![]() |
|
het waren er een paar:
-Commander Keen 1 -Pacman -Prince of Persia 1 Oh nee!!! nu weet ik 't weer, mijn eerste spelletje was MS DOS ![]() ------------------ Never trouble trouble untill trouble troubles you..........................................Het wegdek is hard, maar het leven is veeeeeeeeeeeel harder
||
Citaat:
![]() Maar L1 was CGA. Met een speciale patch kon je toch kleur krijgen, maar alleen als je een Philips XT had. Die machine kon hele vage dingen. Had 768kB 'laag' geheugen i.p.v. de (microsoft) standaard 640kB, en kon meer dan 4 (standaard CGA) kleuren weergeven. ------------------ One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|