Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
HELP !! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hebbie al gechecked of je alle files hebt? dat disk ... probleem is niet zo erg maar ik snap waar disk 0 vandaan komt... dat is namelijk het eerste bestand, die open je zelf, de rest gaat auto of heb ik een andere versie?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Precies. GOD modes bij games vind ik zowiezo bagger dan loop je er zo doorheen. maar ik kom niet verder dan de metro dan wordt ik al kapot geschoten, onderaan de trap bij die gast achter het hek... Wat moet ik doen om verder te komen??? |
![]() |
|
moi21 kijk dan ff bij die andere daar heb ik het uitgelegd. Hey Athlon als je je best doet moet het te doen zijn...
druk anders op Shift + A dan jump je naar links in slomo.. Errug handig is dat ![]()
|
man, voor max payne heb je helemaal geen cheats nodig
tenzij je 'saven' cheaten vindt kheb m in anderhalve dag uitgespeeld ofzo en die painkillers zijn niet interessant kheb de hele tijd met 8 gelopen en full health gewoon steeds saven en dan net zo lang doorgaan tot je geen health kwijtraakt bij een paar van die poppen of anders heel weinig als dat gelukt save je m weer en dat dan iedere keer doen. en die 3rd person vind ik ook lomp dan kan je vet makkelijk om een hoekje kijken zonder beschoten te worden... maar tis wel vet mooi en de vijanden zijn best slim. en die matrix-achige duik ownt helemaal de pan uit! (maar dat maakt het wel vet makkelijk om headshots te maken)
|
![]() |
|
|