Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2001, 20:19
Athlon
Athlon is offline
Ik heb ergens cheats gevonden voor deze gave game...

Nu staat er:

Start the game with the command-line parameter '-developer'. Then during gameplay press F12 and one of the following codes.

Waar moet ik die '-developer' neerzetten???
Please help.

En nee ik wil niet valsspelen met de GOD-mode ofzow, wil alleen maar kijken naar framerate en die painkillers krijgen... haha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2001, 20:24
Stff
Stff is offline
Citaat:
Athlon schreef:
Waar moet ik die '-developer' neerzetten???
Please help.

Als het goed is, moet je een snelkoppeling maken van het bestand waarmee je MaxPaine moet opstarten. Dan moet je op de snelkoppeling RECHTS klikken en naar EIGENSCHAPPEN gaan, en dan moet je -developer erachter zetten
Oud 08-08-2001, 21:12
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Stff schreef:
Als het goed is, moet je een snelkoppeling maken van het bestand waarmee je MaxPaine moet opstarten. Dan moet je op de snelkoppeling RECHTS klikken en naar EIGENSCHAPPEN gaan, en dan moet je -developer erachter zetten
Goed, dat is nu gelukt, alleen als ik nu spel opstart krijg ik onderaan allemaal vage regels tekst met DEVELOPER daarin en vage dingen...

HELP !!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2001, 22:10
Stff
Stff is offline
Citaat:
Athlon schreef:
Goed, dat is nu gelukt, alleen als ik nu spel opstart krijg ik onderaan allemaal vage regels tekst met DEVELOPER daarin en vage dingen...

HELP !!

i have no idea, zelf kan ik het niet spelen, hij vraagt bij de instalatie een Disk 0, die heb ik niet (geloof ik). Tja dat kan gebeuren bij illegale versies. SHIT HAPPENS
Oud 08-08-2001, 22:12
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Stff schreef:
i have no idea, zelf kan ik het niet spelen, hij vraagt bij de instalatie een Disk 0, die heb ik niet (geloof ik). Tja dat kan gebeuren bij illegale versies. SHIT HAPPENS

disk 0?!
hebbie al gechecked of je alle files hebt?
dat disk ... probleem is niet zo erg maar ik snap waar disk 0 vandaan komt...
dat is namelijk het eerste bestand, die open je zelf, de rest gaat auto

of heb ik een andere versie?
Oud 09-08-2001, 05:16
zenfox
zenfox is offline
kanker... neee! je gaat max payne toch niet met cheats spelen? tsk (zow verpest je 't spel zwaar man)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2001, 11:11
Frank
Frank is offline
Citaat:
zenfox schreef:
kanker... neee! je gaat max payne toch niet met cheats spelen? tsk (zow verpest je 't spel zwaar man)
luister toch is wat ie zegt.. alleen voor de fps (frame per second) en af en toe een pilletje
Oud 09-08-2001, 17:50
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Frank schreef:
luister toch is wat ie zegt.. alleen voor de fps (frame per second) en af en toe een pilletje

Precies.
GOD modes bij games vind ik zowiezo bagger dan loop je er zo doorheen.

maar ik kom niet verder dan de metro dan wordt ik al kapot geschoten, onderaan de trap bij die gast achter het hek...

Wat moet ik doen om verder te komen???
Met citaat reageren
Oud 09-08-2001, 19:32
moi21
moi21 is offline
ik heb sinds vandaag max payne maar me leven gaat zo snel op kan je ergens in dit spel geen dingen vinden die je leven weer om hoog gooit????
Met citaat reageren
Oud 09-08-2001, 21:56
Frank
Frank is offline
moi21 kijk dan ff bij die andere daar heb ik het uitgelegd. Hey Athlon als je je best doet moet het te doen zijn...
druk anders op Shift + A dan jump je naar links in slomo.. Errug handig is dat
Oud 10-08-2001, 01:58
predsletjee
predsletjee is offline
Citaat:
zenfox schreef:
hij betaalt er toch voor ? waar slaat dat nou op, meschien vind hij het leuker om met cheats te spelen of zonder, damn denk eens na voordat je blaat.

Met citaat reageren
Oud 10-08-2001, 13:31
BendeBen
BendeBen is offline
man, voor max payne heb je helemaal geen cheats nodig
tenzij je 'saven' cheaten vindt

kheb m in anderhalve dag uitgespeeld ofzo

en die painkillers zijn niet interessant kheb de hele tijd met 8 gelopen en full health
gewoon steeds saven en dan net zo lang doorgaan tot je geen health kwijtraakt bij een paar van die poppen
of anders heel weinig
als dat gelukt save je m weer en dat dan iedere keer doen.

en die 3rd person vind ik ook lomp
dan kan je vet makkelijk om een hoekje kijken zonder beschoten te worden...

maar tis wel vet mooi en de vijanden zijn best slim. en die matrix-achige duik ownt helemaal de pan uit! (maar dat maakt het wel vet makkelijk om headshots te maken)
Reageren

Regels voor berichten